iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPhone Apps (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f118/iphone-apps-games/f63/iphone-apps/)
-   -   iPhone 3G. Apps vreselijk traag na OS 3.0 (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f118/iphone-apps-games/f63/iphone-apps/36254-iphone-3g-apps-vreselijk-traag-na-os-3-0-a.html)

andepand 20-06-09 19:31

iPhone 3G. Apps vreselijk traag na OS 3.0
 
Ik kon geen topic vinden over het volgende probleem, mocht deze er wel zijn dan mijn excuses hiervoor.

Ik heb mijn iPhone op de dag dat de nieuwe OS uitkwam direct geupdate. Het updaten verliep allemaal vlekkeloos.
Na een tijdje rommelen met de nieuwe functies viel me op dat alles toch net iets trager leek te gaan.

Het trager functioneren werd pas echt duidelijk toen ik de (ik vermoed) wat zwaardere app "Wolfenstein3d" probeerde.
Zodra het druk wordt in het spel -bijvoorbeeld in een level met heel veel vijanden- krijg ik enórme framedrops, soms zo erg dat het spel bijna hangt. Bij iets minder drukte hakkelt het spel ook flink. Start ik de game opnieuw op dan gaat het weer heel even goed.

Ik had zelf het idee dat de iPhone geheugen tekort kwam, free memory gedownload, maar er bleek meer dan genoeg geheugen vrij te zijn.

Mijn iPhone heeft geen jailbreak of iets dergelijks en ik heb hem al hersteld naar een punt vér voor de update (ook in de hoop dat ik mijn oude firmware weer terugkreeg, helaas) maar dat helpt niets.

Googelen naar dit probleem leverde niet veel op dus ik hoop dat er hier techneuten rondhangen die een idee hebben.


Alvast bedankt voor de reacties!


Andy

andepand 21-06-09 18:27

Helemaal niemand...??

peterko 29-06-10 10:18

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door andepand (Bericht 304422)
Ik kon geen topic vinden over het volgende probleem, mocht deze er wel zijn dan mijn excuses hiervoor.

Ik heb mijn iPhone op de dag dat de nieuwe OS uitkwam direct geupdate. Het updaten verliep allemaal vlekkeloos.
Na een tijdje rommelen met de nieuwe functies viel me op dat alles toch net iets trager leek te gaan.

Het trager functioneren werd pas echt duidelijk toen ik de (ik vermoed) wat zwaardere app "Wolfenstein3d" probeerde.
Zodra het druk wordt in het spel -bijvoorbeeld in een level met heel veel vijanden- krijg ik enórme framedrops, soms zo erg dat het spel bijna hangt. Bij iets minder drukte hakkelt het spel ook flink. Start ik de game opnieuw op dan gaat het weer heel even goed.

Ik had zelf het idee dat de iPhone geheugen tekort kwam, free memory gedownload, maar er bleek meer dan genoeg geheugen vrij te zijn.

Mijn iPhone heeft geen jailbreak of iets dergelijks en ik heb hem al hersteld naar een punt vér voor de update (ook in de hoop dat ik mijn oude firmware weer terugkreeg, helaas) maar dat helpt niets.

Googelen naar dit probleem leverde niet veel op dus ik hoop dat er hier techneuten rondhangen die een idee hebben.


Alvast bedankt voor de reacties!


Andy

[SIZE=2]je iphone 3g weer snel multitasking werktw bij mij perfect

gr Peterko
[/SIZE]

rowiiee 18-10-10 13:25

ik heb een soort gelijk probleem, ik heb nu sinds enkele dagen de iphone 3G, maar hij is heel traag en soms opent hij aan app wel maar sluit hem dan ineens weer af voor hij geladen is (zelfs bij mijn agenda doet hij dit) ook als ik op dingen als msn zit is hij echt zo traag dat ht echt minuten duurt voordat ie toont wat ik getyped heb.)

Nu heb ik hem laten jailbreaken door mijn reperateur en hij is ok unlocked, kan het hiermee te maken hebben dat hij zo traag is?

peterko 18-10-10 13:41

Welk os heb je? Traagheid was weg na de update naar 4.1

rowiiee 18-10-10 16:39

bedoel je daar de software versie mee? er staat 4.0.1

mitaa 19-10-10 09:28

ik heb ook een hele slome iphone 3G.. al mijn Apps werken heel langzaam.. opstarten van Apps duurt eeuwen heeft iemand al een oplossing hiervoor?.. ik heb frimware versie 4.1(8B117)

Alvast bedankt.


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 12:18.