iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPhone Apps (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f118/iphone-apps-games/f63/iphone-apps/)
-   -   IM+ 3.0 naar 3.1 met push (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f118/iphone-apps-games/f63/iphone-apps/36504-im-3-0-naar-3-1-push.html)

McNessie 22-06-09 16:23

IM+ 3.0 naar 3.1 met push
 
Ik had een storing, stuurde een reactie en kreeg deze mail:

Hello,

Sorry for this inconvenience.

Current IM+ version 3.0 is not fully compatible with new 3.0 OS. New IM+ version 3.0, which is fully compatible with 3.0 OS, is now being tested by Apple and will be available in AppStore within a week or so. Keep an eye on our free updates

Most often the problem happens when many dialogs are opened. If you have finished conversation in some dialog, please close it. This will help to avoid the problem.

If you need any further assistance, please contact us.

Support Team
SHAPE Services
IM+ All-in-One Messenger, IM+ for Skype for iPhone, BlackBerry, Windows Mobile, Android, Palm

Dus nog èèn week.... :p

cheizz 26-06-09 12:36

Ik had een vraagje over de 3.1 (niet 3.0) software. IK heb die gedowload alleen pusht hij dus niet. Hebben meer mensen daar problemen mee? (ik heb een ipod touch 1ste generatie 3.0 software (geen jailbreak) en berichtgeving aanstaan. Kan iemand mij hierbij helpen? of hebben andere mensen hier ook problemen mee?

pupil 26-06-09 15:58

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door cheizz (Bericht 311440)
Ik had een vraagje over de 3.1 (niet 3.0) software. IK heb die gedowload alleen pusht hij dus niet. Hebben meer mensen daar problemen mee? (ik heb een ipod touch 1ste generatie 3.0 software (geen jailbreak) en berichtgeving aanstaan. Kan iemand mij hierbij helpen? of hebben andere mensen hier ook problemen mee?


jah keb er ook last van
hij zegt verbind met itunes om push berichtgeving te gebruiken

lekker zoals ik eht begrijp werkt het alleen als je met itunes ben verbonden
terwijl ik nu dus verbonden ben en nog werkt het niet

kdhoe 26-06-09 16:06

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door pupil (Bericht 311624)
jah keb er ook last van
hij zegt verbind met itunes om push berichtgeving te gebruiken

lekker zoals ik eht begrijp werkt het alleen als je met itunes ben verbonden
terwijl ik nu dus verbonden ben en nog werkt het niet

Je hebt blijkbaar een iPhone 2G. Daar werkt push niet, omdat deze iPhone nooit officieel geactiveerd is.

cheizz 26-06-09 16:06

maar waarom doet een ipod touch het dan niet? Of komt dat misschien doordat ik die software ook niet officieel heb gedownload???

kdhoe 26-06-09 16:20

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door cheizz (Bericht 311631)
maar waarom doet een ipod touch het dan niet? Of komt dat misschien doordat ik die software ook niet officieel heb gedownload???

De iTouch stuurt dacht ik maar om het kwartier pushberichten door, om de batterij te sparen.

cheizz 26-06-09 16:26

ja, alleen daarna doet hij het nog steeds niet :confused:


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 09:10.