iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPhone Apps (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f118/iphone-apps-games/f63/iphone-apps/)
-   -   Documents To Go (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f118/iphone-apps-games/f63/iphone-apps/36658-documents-to-go.html)

pietjebel 16-06-09 13:05

Documents To Go
 
Hallo,

Als ik tekst van mijn iMac naar mijn iPod synchroniseer dan worden de letters met leestekens, de é, ï, á enz niet goed weergegeven op mijn iPod.
Wat doe ik fout?

vdvorst 16-06-09 15:38

Ik heb dan wel met een windows pc gesycnt, maar hier gaat wel alles goed...
heb enkel de map aangevinkt en laten sycen, verder niets gedaan...

merk wel dat het programma redelijk traag is, zeker met grotere bestanden (van meer dan 3mb, dus niet zo groot)

Timmeh_ 16-06-09 17:13

2 Bijlage(n)
Werkt bij mij naar behoren, zie bijlagen.
Traag vind ik ook wel meevallen, alleen als ik tegelijk muziek luister wil hij wel eens wat haperen.

pietjebel 16-06-09 23:21

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Timmeh_ (Bericht 296979)
Werkt bij mij naar behoren, zie bijlagen.
Traag vind ik ook wel meevallen, alleen als ik tegelijk muziek luister wil hij wel eens wat haperen.

Bedankt voor de reactie, een enkele of een aantal losse letters met een leesteken worden bij mij ook goed weergegeven.
Het probleem doet zich bij mij voor zodra je het woord b.v saté, djahé of smeuïg enz gebruikt dan gaat het mis. Saté wordt na het synchroniseren Sat?
en djahé wordt djah?, en zo zijn er nog meer woorden met leestekens die na synchronisatie verkeerd worden weergegeven.

joel017 23-06-09 16:28

Documents to go loopt vast!
 
Hallo,

Afgelopen week Documents to go geïnstalleerd, maar kan niet synchroniseren met de desktop app.
Als ik de desktop app start herkent hij mijn iphone, ik klik er op en moet de code invoeren die mijn iphone aangeeft. Tot hier gaat het nog goed maar als ik de code heb ingevoerd en op voltooien klik zegt mijn computer: documents to go werkt niet meer! Mijn iphone geeft aan: pairing succesful! Als ik vervolgens de desktop app weer start moet ik weer opnieuw mijn iphone aanmelden????

Hebt al geprobeerd als administrator uit tevoeren maar werkt ook niet?

Iemand een oplossing?

Bedankt

iRobin 23-06-09 17:51

Geen oplossing voor je probleem, sorry!
Bij mij loopt daarentegen wel alles goed, ik heb alleen één vraagje.

Is het ook mogelijk om documenten te verplaatsen van iPhone naar PC/Mac, i.p.v. alleen van PC/Mac naar iPhone?

damphy 28-06-09 22:52

Ik heb precies hetzelfde probleem, documents to go desktop sluit af, maar de iphone zegt dat het pairen gelukt is. Alleen wordt de iphone niet herkend door de desktop applicatie. Zo heeft het programma weinig zin. Iemand al een oplossing of enig idee?

joel017 29-06-09 00:05

Nou ik heb een soort van oplossing gevonden! Wat ik heb gedaan is een nieuwe Windows account aangemaakt en je zult het niet geloven, maar daar liep de app niet vast? raar maar waar. nou toen weer geprobeerd in mijn oude Windows account en daar loopt ie nog steeds vast?
Ik snap er ook niets van, maar kan nu wel synchroniseren via een omweg!
Laat even weten of het bij jou ook werkt!

Groet

damphy 01-07-09 23:10

Hoi,

Raar maar waar, dit is inderdaad een oplossing. Het is wat omslachtig, maar beter zo dan helemaal niet kunnen synchroniseren. Bedankt

riese 03-10-09 15:59

scherm splitsen excel
 
Op mijn Ipod heb ik documents to go van dataviz geïnstalleerd. Nu zou ik in ecxel graag het scherm willen splitsen (=1 kolom blokkeren) zodat de rest van het spreadsheet daar "onderdoor" geschoven wordt. Dit krijg ik niet voor elkaar. Op windows mobile is dit wel mogelijk. Vooral bij het bewerken van een spreadsheet op een klein scherm is deze functie voor mij onmisbaar.

Weet iemand of dit kan in docs to go, of kent iemand een spreadsheetapplicatie waarbij dit mogelijk is?

Timmeh_ 04-10-09 14:12

// Discussies samengevoegd en tevens topic-titel aangepast.

Shorty007 04-10-09 14:44

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door riese (Bericht 360238)
Op mijn Ipod heb ik documents to go van dataviz geïnstalleerd. Nu zou ik in ecxel graag het scherm willen splitsen (=1 kolom blokkeren) zodat de rest van het spreadsheet daar "onderdoor" geschoven wordt. Dit krijg ik niet voor elkaar. Op windows mobile is dit wel mogelijk. Vooral bij het bewerken van een spreadsheet op een klein scherm is deze functie voor mij onmisbaar.

Weet iemand of dit kan in docs to go, of kent iemand een spreadsheetapplicatie waarbij dit mogelijk is?

Deze optie zoek ik dus voor QuickOffice. Is er helaas niet volgens mij. Eigenlijk zijn ze allbei behoorlijk beperkt nog kwa functionaliteit. Hoop dat er wel steeds meer functies in komen want nu kun je je bestandjes bewerken, maar daar is ook we gelijk alles mee gezegd.
En idd, juist die kolommen freezen is handig voor op de iphone omdat je al zo'n klein scherm hebt :)

archiebunker 28-10-09 12:08

Gisteren heb ik mijn mac opnieuw geinstalleerd, vanmorgen kwam ik er achter dat het mapje met mijn word/exel documenten niet naar mijn backup is geschreven. Ik bedacht mij dat ik alle documenten met documents to go heb gekopieerd naar mijn iphone. Nu wil ik ze graag terug hebben op mijn mac maar die optie kan ik niet vinden. Heeft iemand daar mischien een oplossing voor?


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 12:32.