//

Stream TV naar de iPhone! (WiFi)

Stream TV naar de iPhone! (WiFi) discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Wie in het bezit is van een EyeTV kan in combinatie met de nieuwe update (2.5) zijn opgenomen TV-programma's streamen over zijn Wi-Fi netwerk! Het ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone apps en games > iPhone Apps
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 29-09-07, 02:38
diotav diotav is offline
• iOS 6.0.1
• 6.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2007
Locatie: Lelystad
Berichten: 33
Standaard Stream TV naar de iPhone! (Wi-Fi)

Wie in het bezit is van een EyeTV kan in combinatie met de nieuwe update (2.5) zijn opgenomen TV-programma's streamen over zijn Wi-Fi netwerk! Het enige wat je moet doen is in de voorkeuren aangeven dat je Wi-Fi aan wil zetten. Hierna krijg je een IP-adres te zien waarmee je via Safari op de iPhone jou video-collectie terug kan vinden.. en kan streamen!

Zie hier een voorbeeld:
http://www.flickr.com/photos/creativ...th/1435564390/
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 16-11-07, 13:25
Tjakka Tjakka is offline
• iOS 2.0
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Berichten: 31
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door diotav Bekijk bericht
Wie in het bezit is van een EyeTV kan in combinatie met de nieuwe update (2.5) zijn opgenomen TV-programma's streamen over zijn Wi-Fi netwerk! Het enige wat je moet doen is in de voorkeuren aangeven dat je Wi-Fi aan wil zetten. Hierna krijg je een IP-adres te zien waarmee je via Safari op de iPhone jou video-collectie terug kan vinden.. en kan streamen!

Zie hier een voorbeeld:
Flickr: Photos from creativebastard
yep I can and did....is wel leuk maar geen live tv das dan weer jammer..heb zon dvb-t ontvanger beetje weinig zenders helaas.
  #3  
Oud 16-11-07, 16:34
Stiruam's schermafbeelding
Stiruam Stiruam is offline
• iOS 7.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Berichten: 2.028
Standaard

Ok dat is wel gaaf... Ik kan niet wachten om voor mijn iPhone een LocationFree Player
plugin te gaan maken!

Greetz, Stiruam
  #4  
Oud 19-01-08, 13:23
Diageo Diageo is offline
• iOS 6.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: Nijmegen
Berichten: 74
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Stiruam Bekijk bericht
Ok dat is wel gaaf... Ik kan niet wachten om voor mijn iPhone een LocationFree Player
plugin te gaan maken!

Greetz, Stiruam

Dat zou wel héél erg tof zijn als dat kon zeg!! Kan haas niet wachte
  #5  
Oud 19-01-08, 13:50
Stiruam's schermafbeelding
Stiruam Stiruam is offline
• iOS 7.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Berichten: 2.028
Standaard

Ik heb er op het moment nog niet al te veel tijd aan besteed ik ben bezig met een paar oudere PSP apps van mij te gaan porten (om even wat te testen) en ik zal binnenkort ook eens gaan kijken inhoeverre ik de source met reverse engineering de PC software van de location free player kan gaan bekijken... Het is in alle opzichten mogelijk want de PSP kan het ook alleen weet ik absoluut niet hoe het programma in elkaar zit... Maar ik ben ook benieuwd want we met de iPhone SDK van Apple gaan kunnen =D

Greetz, Stiruam
  #6  
Oud 18-03-08, 00:08
frankkoning frankkoning is offline
• iOS 4.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2008
Berichten: 6
Standaard

Heeft iemand al het volgende geprobeerd:

Buiten je lokale netwerk via iPhone contact leggen met je EyeTV bibliotheek (thuis)? Zou moeten kunnen maar na een avondje kom ik er niet uit.

Iemand het al voor elkaar?
  #7  
Oud 18-03-08, 01:26
onofre onofre is offline
• iOS 1.1.3
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: Dec 2007
Locatie: Amsterdam
Berichten: 3
Standaard

Hier heb je echt geen eyetv voor nodig. Apache en een router met een natd doen het net zo goed. Er zijn verschillende scriptjes die vervolgens al je mpx bestanden naar je iPox streamen. Een crack zal dan overigens darwin streaming server gebruiken.
  #8  
Oud 14-05-10, 22:50
hayrettin hayrettin is offline
• iOS 3.1.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: May 2010
Berichten: 2
Standaard

Heb een eyetv voor mijn iphone gekocht. Kan hem alleen niet aan de praat krijgen.

Kan iemand mij helpen hier mee alstublieft.

Mvg
  #9  
Oud 31-07-10, 20:22
anhong anhong is offline
• iOS 7.0.2
• 7.0.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2010
Locatie: Roermond
Berichten: 53
Standaard

ja wat is het probleem?? graag meer details voordat iemand je uberhaupt kan helpen!
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Video: Video stream van ip robocam naar ihone 4 Dubidu Muziek, foto & video 0 23-11-10 17:53
Muziek: Stream muziek vanuit iPhone Rambouzi Muziek, foto & video 0 13-04-10 10:00
Directe link naar audio stream in home screen maken? demasterbaas iPhone Apps 4 08-09-09 03:57
Live stream vanaf iphone Doblie Archief 1 02-11-08 14:43

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 20:36.