iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPhone Apps (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f118/iphone-apps-games/f63/iphone-apps/)
-   -   apps knallen eruit?! (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f118/iphone-apps-games/f63/iphone-apps/37814-apps-knallen-eruit.html)

iphoneluffff 27-06-09 22:53

apps knallen eruit?!
 
pakte net mijn iphone, geen beeld. stond hij uit? ik wou hem weer aan doen, wat dus niet wou. bleef op het appeltje hangen..
na 6 x ofzo uit gedaan te hebben met home button en uit knop ging hij weer aan :confused: maar nu kan ik niks opstarten..
help!!:eek:

Michiel93 29-06-09 20:45

Mijn oude Ipod touch liep vroeger ook weleens helemaal vast. Ik zou zeggen, zet hem helemaal uit, zet hem weer aan, dan blijft hij zoals jij zegt "hangen" op het apple gevalletje, dan stop je hem in de oplader loop je weg, ga je een film kijken en kom je na een uur of 2 weer terug. Zeer waarsschijnlijk dat hij dan weer gewoon werkt.

Veel succes

Timmeh_ 29-06-09 21:57

Aangezien je geen jailbreak hebt, kan je toch zonder problemen herstellen in iTunes?

 Verplaatst naar: Problemen

Renzo4000 29-06-09 22:02

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door iphoneluffff (Bericht 312630)
pakte net mijn iphone, geen beeld. stond hij uit? ik wou hem weer aan doen, wat dus niet wou. bleef op het appeltje hangen..
na 6 x ofzo uit gedaan te hebben met home button en uit knop ging hij weer aan :confused: maar nu kan ik niks opstarten..
help!!:eek:

had ik vanmorgen ook! geen van de apps wilde opstarten (je zag het even voorbij flitsen en sloten meteen weer). Het probleem was verholpen toen ik een andere nieuwe (Gratis) app had geïnstalleerd. :eek:

LunAmber 30-06-09 10:03

Ik zit nu met het volgende probleem:

Gisteren hing m'n iPhone zichzelf op tijdens een Google zoekactie. Na een paar minuten (ik wel 10) heb ik het een harde reset gegeven (aan/uit knop met home knop) en de boel opnieuw opgestart. Ik kreeg daarna met geen mogelijkheid meer een Wi-Fi-verbinding. Het had een probleem met m'n inlognaam, toen weer met m'n wachtwoord, toen vond het m'n netwerk niet eens. Alles toen nog maar een gereset (en nog een keer), maar helemaal niets dus.

Toen ik vervolgens een willekeurige App probeerde op te starten ging dat niet. Je ziet heel even de App en dan sluit het automatisch af. En dat doet het nu bij iedere geïnstalleerde App. De standaard Apps werken wel en m'n telefoon ook.

Ik heb al een tijdje OS3.0, maar gisteren ochtend wel een aantal App updates gedraaid (ik weet alleen niet meer welke).
Heeft iemand een idee, want ik sta op het punt dat ding de kliko in te flikkeren.

Renzo4000 30-06-09 10:24

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door LunAmber (Bericht 314817)
Ik zit nu met het volgende probleem:

Gisteren hing m'n iPhone zichzelf op tijdens een Google zoekactie. Na een paar minuten (ik wel 10) heb ik het een harde reset gegeven (aan/uit knop met home knop) en de boel opnieuw opgestart. Ik kreeg daarna met geen mogelijkheid meer een Wi-Fi-verbinding. Het had een probleem met m'n inlognaam, toen weer met m'n wachtwoord, toen vond het m'n netwerk niet eens. Alles toen nog maar een gereset (en nog een keer), maar helemaal niets dus.

Toen ik vervolgens een willekeurige App probeerde op te starten ging dat niet. Je ziet heel even de App en dan sluit het automatisch af. En dat doet het nu bij iedere geïnstalleerde App. De standaard Apps werken wel en m'n telefoon ook.

Ik heb al een tijdje OS3.0, maar gisteren ochtend wel een aantal App updates gedraaid (ik weet alleen niet meer welke).
Heeft iemand een idee, want ik sta op het punt dat ding de kliko in te flikkeren.

Het probleem met die apps had ik ook precies zoals jij beschrijft. Na het installeren van een gratis applicatie (dus na het invoeren van je itunes account wachtwoord) werkte alles weer. Give it a try please!

LunAmber 30-06-09 12:09

Bedankt Renzo4000! Ik probeerde dat gisteren ook al, alleen had ik dus toen een probleem met m'n iTunes account...:confused:

Anyway: net de Skype app ge-update en het loopt weer als een zonnetje (voor zolang het duurt...:rolleyes:)


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 11:19.