//

apps knallen eruit?!

apps knallen eruit?! discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) pakte net mijn iphone, geen beeld. stond hij uit? ik wou hem weer aan doen, wat dus niet wou. bleef op het appeltje hangen.. na ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone apps en games > iPhone Apps
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 27-06-09, 22:53
iphoneluffff iphoneluffff is offline
• iOS 4.2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2009
Berichten: 24
Standaard apps knallen eruit?!

pakte net mijn iphone, geen beeld. stond hij uit? ik wou hem weer aan doen, wat dus niet wou. bleef op het appeltje hangen..
na 6 x ofzo uit gedaan te hebben met home button en uit knop ging hij weer aan maar nu kan ik niks opstarten..
help!!
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 29-06-09, 20:45
Michiel93 Michiel93 is offline
• iOS 3.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 30
Standaard

Mijn oude Ipod touch liep vroeger ook weleens helemaal vast. Ik zou zeggen, zet hem helemaal uit, zet hem weer aan, dan blijft hij zoals jij zegt "hangen" op het apple gevalletje, dan stop je hem in de oplader loop je weg, ga je een film kijken en kom je na een uur of 2 weer terug. Zeer waarsschijnlijk dat hij dan weer gewoon werkt.

Veel succes
  #3  
Oud 29-06-09, 21:57
Timmeh_'s schermafbeelding
Timmeh_ Timmeh_ is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 5.0 Beta
• 5.0 Beta
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2008
Locatie: Amsterdam
Berichten: 2.892
Stuur een bericht via MSN naar Timmeh_
Standaard

Aangezien je geen jailbreak hebt, kan je toch zonder problemen herstellen in iTunes?

 Verplaatst naar: Problemen
__________________
iPhone 2G UK iOS 3.1.3 Jailbreak by RedSn0w /  iPhone 4 32GB iOS 4.2.1 Jailbreak by RedSn0w
MacBook Pro 15,4" OSX 10.6.6 /  iMac 20" OSX 10.6.6 /  iPad 3G 32GB iOS 4.2.1
Stuur me geen privé-berichten met vragen, ik negeer ze. Gebruik liever de zoekfunctie en de Wiki (Begrippen|Handleidingen)
  #4  
Oud 29-06-09, 22:02
Renzo4000 Renzo4000 is offline
• iOS 6.0.1
• 6.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 40
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door iphoneluffff Bekijk bericht
pakte net mijn iphone, geen beeld. stond hij uit? ik wou hem weer aan doen, wat dus niet wou. bleef op het appeltje hangen..
na 6 x ofzo uit gedaan te hebben met home button en uit knop ging hij weer aan maar nu kan ik niks opstarten..
help!!
had ik vanmorgen ook! geen van de apps wilde opstarten (je zag het even voorbij flitsen en sloten meteen weer). Het probleem was verholpen toen ik een andere nieuwe (Gratis) app had geïnstalleerd.
  #5  
Oud 30-06-09, 10:03
LunAmber's schermafbeelding
LunAmber LunAmber is offline
• iOS 3.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2009
Locatie: Uden
Berichten: 5
Standaard

Ik zit nu met het volgende probleem:

Gisteren hing m'n iPhone zichzelf op tijdens een Google zoekactie. Na een paar minuten (ik wel 10) heb ik het een harde reset gegeven (aan/uit knop met home knop) en de boel opnieuw opgestart. Ik kreeg daarna met geen mogelijkheid meer een Wi-Fi-verbinding. Het had een probleem met m'n inlognaam, toen weer met m'n wachtwoord, toen vond het m'n netwerk niet eens. Alles toen nog maar een gereset (en nog een keer), maar helemaal niets dus.

Toen ik vervolgens een willekeurige App probeerde op te starten ging dat niet. Je ziet heel even de App en dan sluit het automatisch af. En dat doet het nu bij iedere geïnstalleerde App. De standaard Apps werken wel en m'n telefoon ook.

Ik heb al een tijdje OS3.0, maar gisteren ochtend wel een aantal App updates gedraaid (ik weet alleen niet meer welke).
Heeft iemand een idee, want ik sta op het punt dat ding de kliko in te flikkeren.
  #6  
Oud 30-06-09, 10:24
Renzo4000 Renzo4000 is offline
• iOS 6.0.1
• 6.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 40
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door LunAmber Bekijk bericht
Ik zit nu met het volgende probleem:

Gisteren hing m'n iPhone zichzelf op tijdens een Google zoekactie. Na een paar minuten (ik wel 10) heb ik het een harde reset gegeven (aan/uit knop met home knop) en de boel opnieuw opgestart. Ik kreeg daarna met geen mogelijkheid meer een Wi-Fi-verbinding. Het had een probleem met m'n inlognaam, toen weer met m'n wachtwoord, toen vond het m'n netwerk niet eens. Alles toen nog maar een gereset (en nog een keer), maar helemaal niets dus.

Toen ik vervolgens een willekeurige App probeerde op te starten ging dat niet. Je ziet heel even de App en dan sluit het automatisch af. En dat doet het nu bij iedere geïnstalleerde App. De standaard Apps werken wel en m'n telefoon ook.

Ik heb al een tijdje OS3.0, maar gisteren ochtend wel een aantal App updates gedraaid (ik weet alleen niet meer welke).
Heeft iemand een idee, want ik sta op het punt dat ding de kliko in te flikkeren.
Het probleem met die apps had ik ook precies zoals jij beschrijft. Na het installeren van een gratis applicatie (dus na het invoeren van je itunes account wachtwoord) werkte alles weer. Give it a try please!
  #7  
Oud 30-06-09, 12:09
LunAmber's schermafbeelding
LunAmber LunAmber is offline
• iOS 3.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2009
Locatie: Uden
Berichten: 5
Standaard

Bedankt Renzo4000! Ik probeerde dat gisteren ook al, alleen had ik dus toen een probleem met m'n iTunes account...

Anyway: net de Skype app ge-update en het loopt weer als een zonnetje (voor zolang het duurt...)
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Twitter ligt eruit??? Shorty007 Archief 10 07-08-09 21:56
Applicaties knallen eruit zodra ik kan typen danielv iPhone algemeen 0 03-07-09 15:24
Windows: Itunes gooit apps eruit met syncen Tristal iTunes 3 25-06-09 23:23
Applicaties klappen eruit Tim14ww iPhone algemeen 1 24-06-09 20:52

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 19:17.