geen enkel teken van gps bij 3G bij NAvigon discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) geen enkel teken van gps bij 3G bij NAvigon Elke keer als ik een route invoer krijg ik de melding dat er te weinig gps ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
geen enkel teken van gps bij 3G bij NAvigon
geen enkel teken van gps bij 3G bij NAvigon
Elke keer als ik een route invoer krijg ik de melding dat er te weinig gps dekking is , ik klik op demo (aangezien ik de melding krijg dat ik vandaar vanzelf het traject voorgeschoteld krijg zodra de gps werkt (gebeurt dus niet) Heb dit probleem dus, app gedownload en geinstalled op de 3G via iTunes. Is het een instelling? Heb op verschillende plekken in Gelderland gestaan vandaag en overal zero, noppes, nada. Heel irritant, dus. Wie kan me hierbij helpen? alvast dank. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Ik had hetzelfde probleem.
Bij de complete versie (geheel Europa) gebeurde er inderdaad niks. Heb daarna een Benelux versie (Incl Duitsland) en deze werkt perfect. Greetz.... |
|
|||
|
|||
hoe kom ik daar dan aan, moet ik die dan ook kopen, wordt het wel een duur testje.
bedankt alvast. |
|
||||
|
||||
Neem effe anders contact op met Navigon, vertel ze even je probleem en geef aan dat er meerdere mensen in je omgeving hier last van hebben, misschien dat ze je kunnen helpen. (anders moet je het effe downloaden, tip: usenet)
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Navigon: Geen gps contact meer bij versie 1.8 en 3G | 3Gjoker | iPhone Navigatie | 5 | 07-05-11 16:56 |
Navigon geen GPS fix | rschilders | iPhone Apps | 17 | 14-01-11 23:55 |
Geen GPS bij alleen Wi-Fi? | Charadrius | Wi-Fi | 8 | 21-09-09 20:37 |
iPhone 1e gen.: na downloaden van jailbreak krijg ik enkel teken van itunes en kabel | JoJo001 | Unlock | 11 | 30-08-09 16:07 |
Software: Geen GPS Navigon | naturel00 | iPhone Navigatie | 2 | 06-08-09 08:59 |
|
|