iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPhone Apps (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f118/iphone-apps-games/f63/iphone-apps/)
-   -   Drank teller (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f118/iphone-apps-games/f63/iphone-apps/38946-drank-teller.html)

NightWalker 07-07-09 14:30

Drank teller
 
Hi all,

Ik ben op zoek naar een applicatietje waarmee je kan bijhouden wat je op een avond op café drinkt, en meteen uitrekent wat je zelf zal moeten betalen.
Iemand enig idee of dit reeds bestaat?

Groeten

Request 07-07-09 17:23

Je hebt zat applicaties waarbij je scores mee bij kan houden,of kan tellen met een druk op een grote knop. Het enige wat je dan nog moet doen is dat aantal via je rekenmachine keer de (bier)prijs te doen. Hier is volgens mij geen app voor!

NightWalker 07-07-09 17:47

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Request (Bericht 319895)
Je hebt zat applicaties waarbij je scores mee bij kan houden,of kan tellen met een druk op een grote knop. Het enige wat je dan nog moet doen is dat aantal via je rekenmachine keer de (bier)prijs te doen. Hier is volgens mij geen app voor!

Hey, zo'n apps heb ik idd al gevonden maar ik drink niet heel de avond hetzelfde. Mohjito hier, tequilla sunrise daar. Dan weer eens wat cola.

Groeten

zwaan 07-07-09 18:00

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door NightWalker (Bericht 319793)
Hi all,

Ik ben op zoek naar een applicatietje waarmee je kan bijhouden wat je op een avond op café drinkt, en meteen uitrekent wat je zelf zal moeten betalen.
Iemand enig idee of dit reeds bestaat?

Groeten

Je hebt al zo'n app, zit in je hoofd.

Request 07-07-09 18:18

Turven in je notitieblok? Idee??

NightWalker 07-07-09 18:21

Na wat drank faalt dat meestal :)

Sypher 07-07-09 18:39

Heb je mobiel internet? Dan zou een webapplicatie best mogelijk zijn.

NightWalker 07-07-09 19:08

Liefst een native app maar ik heb mobiel internet ja.

kuotje 08-07-09 12:51

haha denk je als je met je zatte ballen daar in het cafe zit nog wilt tellen op je iphone?:P en anders rekent die mooie dame achter de bar wel voor je af?

NightWalker 09-07-09 10:00

Ik vermoed dat ik hieruit kan besluiten dat er zo nog geen app bestaat :( . jammer.
dan zal ik verplicht zijn om zelf zoiets in elkaar te knutselen...

kuotje 09-07-09 12:18

Miss dat er een app bestaat voor andere dingen dan drank waarbij je hoeveelheid en prijs kan invoeren. Maja makkelijkst is gewoon zelf berekenen.

NightWalker 09-07-09 12:30

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door kuotje (Bericht 321103)
Miss dat er een app bestaat voor andere dingen dan drank waarbij je hoeveelheid en prijs kan invoeren. Maja makkelijkst is gewoon zelf berekenen.

Misschien dat ik m'n shopping applicatie wel kan "misbruiken". But still... dat is nog altijd niet de oplossing dat ik zoek. Misschien heb ik hier wel een gat in de markt gevonden ;)

t-kroon 09-07-09 19:59

Alcoholmeter in de app store, nu 79 cent. Aan de screenshots te zien kun je aardig bijhouden hoeveel je waarvan gedronken hebt, de prijs moet je zelf onthouden geloof ik. Het programma is meer bedoeld om te kijken wanneer en of je nog ooit nuchter wordt voordat het weer licht is.. Hoop dat je hier iets aan hebt!

Nikooos 09-07-09 20:25

Modbreak:
Ontopic reacties mogen best!


Gilliam 09-07-09 22:00

Review: Coffee Time, koffie halen met de iPhone > Nieuws > iPhoneclub.nl

Hiermee kan je bijhouden hoeveel je van wat neemt, maar niet de prijs.

buscemi 10-07-09 13:46

je moet niet precies willen betalen wat je drinkt...


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 17:25.