iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPhone Apps (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f118/iphone-apps-games/f63/iphone-apps/)
-   -   Worms, Hot or Not? (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f118/iphone-apps-games/f63/iphone-apps/39425-worms-hot-or-not.html)

Inyigo 13-07-09 15:48

Worms, Hot or Not?
 
De titel zegt het al. Is de game worms nu Hot or Not. Zelf ben ik aan het twijfelen of ik hem moet kopen omdat toch sommige zeggen van hij is vet maar andere weer van hij loopt niet lekker wat zeggen jullie Zeker kopen of Nee doe toch maar niet?

Destiny 13-07-09 15:50

Leuk spelletje. Besturing is even wennen en het spel loopt niet al te soepel op mijn 3G.

Shorty007 13-07-09 15:53

niet mijn ding, verre weg van mijn soort humor :)

knuster 13-07-09 15:59

bij mij loopt ie super als een trein aan 30fps zonder ook maar 1 enkele framedrop!
(wel op de 3GS)
besturing is idd even wennen, maar daarna....toppie!!!
een paar kleine dingen moeten nog wel verbeterd worden zoals zoomen en de besturing maar daar zijn ze al mee bezig heb ik gelezen. en dan nog Wi-Fi multiplayer toevoegen (zijn ze ook al mee bezig) en we hebben een top game (voor mij toch)
dussssssss conclusie.........HOT.........

vdvorst 13-07-09 18:49

Geweldig spel, besturing vind ik nogal lastig.
heb het heel even gespeeld, toch maar eens een help file lezen... vind het nog niet echt handig in elkaar steken.

Als je dat doorhebt geloof ik zeker dat het een mooi spel is!

msunique 14-07-09 15:17

leukste iphone spel op dit moment:) kan niet wachten tot ze 3gs options erin doen:D

Froggle 15-07-09 00:00

Ik heb me kapot lopen ergeren op de besturing. Dat maakt wat mij betreft die app waardeloos. Ik kan dat wormpje niet eens fatsoenlijk laten lopen. Ik mis dus een soort virtueel pookje als bij Wolfenstein 3-D waar geen spel op besturing aan kan tippen.

Michiel93 15-07-09 00:29

Mijn broertje heeft hem op zijn iTouch, daar loopt ie opzich wel aardig op. Dus hij heeft nog een keer worms op mijn iPhone gekocht met zijn acc zodat het gratis is zegmaar (als je je apparaat synct met iTunes wordt de app weer onbruikbaar) om ff te proberen. Ik vind het best een aardig spel en worms is gewoon een klassieker die ik persoonlijk gewoon moet hebben. Maar aangezien clickandbuy zo kinderachtig is geweest om mijn rekening te blokkeren kan ik geen aankopen meer doen totdat mijn vader zijn creditcard weer heeft ingevult :P haha maar weer ontopic. Leuk spel, de bananenbom, heilige handgranaat en het schaap zijn aanwezig!!!

sjowol 15-07-09 02:11

grote fan van het orgineel en lang op zitten wachtten... helaas grote bagger

Inyigo 16-07-09 15:36

Ik heb hem gekocht en ik moet zeggen MOOI SPEL. Ik moest wel ff wennen aan de besturing maar nadat je hem door hebt is het echt leuk:D

lars08 16-07-09 16:10

Mee eens
 
Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Shorty007 (Bericht 323327)
niet mijn ding, verre weg van mijn soort humor :)

Echt helemaal mee eens! , worms is nooit mijn ding geweest, en wou het toch ff proberen, maar wat viel het mij tegen!

Request 22-07-09 03:13

Vind het een erg leuk spel, ben nu bij uitdaging 32 (waar zijn jullie??).. Op de pc kon je erg makkelijk het touw bedienen.. Dat is nu wat lastiger geworden! Speel op een 3GS, alles gaat erg snel! Voor dit geld vind ik het zeker een hot, binnenkort ook updates dus verwacht dat dit spel perfect word!

Bordyl 22-07-09 18:08

Hotte game naar mijn mening!

Maar ik snap maar niet hoe je met je eigen team kan spelen als je op 'meteen spelen', of in de uitdagingen: iemand???

Request 22-07-09 18:10

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Bordyl (Bericht 328055)
Hotte game naar mijn mening!

Maar ik snap maar niet hoe je met je eigen team kan spelen als je op 'meteen spelen', of in de uitdagingen: iemand???

Bij instellingen kun je bij teaminstellingen een eigen team aanmaken... Die selecteer je dan en ga je gewoon spelen..

Bordyl 22-07-09 18:39

Ok, ben nu bij uitdaging 5 trouwens :D
Dus in meteen spelen kan je niet met je eigen team spelen. OK!

ASNNetworks 22-07-09 19:54

Op de 3GS speelt Worms echt super! Supervloeiend allemaal, speelt gewoon natuurlijk en lekker...Maar op de 2G/3G is dit echter anders...Dan hapert hij de hele tijd, is eigenlijk niet echt te spelen...

kuotje 22-07-09 19:55

leuk, maar niet voor de iphone

er1ck 27-07-09 12:52

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door sjowol (Bericht 324274)
grote fan van het orgineel en lang op zitten wachtten... helaas grote bagger


idd... hij loopt traag en de besturing is kudt :D

DChim 27-07-09 15:01

Eenmaal aan de besturing gewend en je hebt weer een lange tijd plezier :D Alleen het vreet me batterij zo snel leeg :(

tulip18 29-07-09 00:16

Niet mijn ding.:p:p:p
Zeer traag:mad::mad::mad: en niet geschikt voor de iphone.

Er zal nog aan de besturing gewerkt moeten worden om het vlotter te laten verlopen....!!!


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 11:24.