iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPhone Apps (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f118/iphone-apps-games/f63/iphone-apps/)
-   -   Offline Kaarten Applicatie NL - Die GPS Locatie Laat Zien? (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f118/iphone-apps-games/f63/iphone-apps/39545-offline-kaarten-applicatie-nl-gps-locatie-laat-zien.html)

VirtuaCash 14-07-09 14:36

Offline Kaarten Applicatie NL - Die GPS Locatie Laat Zien?
 
Hallo,

Ik ben dringend op zoek naar een goede applicatie die kaarten tot zijn beschikking heeft van nederland die je van te voren moet downloaden of al inbegrepen zijn bij het instaleren van de app, en dat ik dan zonder internet hoef te gebruiken mij gps locatie kan zien op de kaart. Wie weet een goede applicatie hiervoor?

iScorpio 14-07-09 14:39

Enkele apps zijn:

- oMaps
- OffMaps

Dit was zelf simpel op te zoeken in de AppStore.

VirtuaCash 14-07-09 14:44

Ja maar ik zoek mensen die er zelf ervaring mee hebben en welke ze aanraden?

iScorpio 14-07-09 14:47

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door VirtuaCash (Bericht 323866)
Ja maar ik zoek mensen die er zelf ervaring mee hebben en welke ze aanraden?

Bang om 79 eurocenten teveel uit te geven aan een app :confused:

VirtuaCash 14-07-09 14:52

Ja man echt wel, en die twee zijn niet de enige xD

Btw, de ene is ook duurder wat is het verschil?
En kan ik kaarten in 1 keer downloaden zonder alle steden van Nederland 1 voor 1 te downloaden?

iScorpio 14-07-09 14:54

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door VirtuaCash (Bericht 323873)
Ja man echt wel, en die twee zijn niet de enige xD

Btw, de ene is ook duurder wat is het verschil?

Misschien eens de beschrijving lezen die erbij staat in de AppStore :D Zelf op onderzoek gaan, zoeken en testen levert de beste resultaten op (hint).

Froggle 15-07-09 00:58

Ik heb OffMaps. Prima app, vooral ook op vakantie, gezien het anders nogal prijzig wordt als je dan Google Maps gebruikt.

Tommi12 15-07-09 18:26

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Froggle (Bericht 324240)
Ik heb OffMaps. Prima app, vooral ook op vakantie, gezien het anders nogal prijzig wordt als je dan Google Maps gebruikt.


Er is dacht ik wel een maximum wat je aan kaarten offline kunt opslaan toch? Iets van 50mb ofzo dacht ik gelezen te hebben. En al deze programma's maken ook gebruik van openstreet o.i.d. maar dit schijnt nog niet zo uitgebreid te zijn als googlemaps.
Anyways, zal er wel 'ns induiken, voor dat soort prijzen kun je je geen buil vallen lijkt me.

Froggle 16-07-09 01:55

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Tommi12 (Bericht 324607)
Er is dacht ik wel een maximum wat je aan kaarten offline kunt opslaan toch? Iets van 50mb ofzo dacht ik gelezen te hebben. En al deze programma's maken ook gebruik van openstreet o.i.d. maar dit schijnt nog niet zo uitgebreid te zijn als googlemaps.
Anyways, zal er wel 'ns induiken, voor dat soort prijzen kun je je geen buil vallen lijkt me.

50MB limiet? Hoezo dat? Als ik heel Parijs Offline op m'n iPhone wil bekijken, download ik die gewoon helemaal. (wel thuis op de snelle Wi-Fi verbinding)

Tommi12 16-07-09 09:30

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Froggle (Bericht 324857)
50MB limiet? Hoezo dat? Als ik heel Parijs Offline op m'n iPhone wil bekijken, download ik die gewoon helemaal. (wel thuis op de snelle Wi-Fi verbinding)


Wel 'ns geprobeerd? Zou erg mooi zijn, maar de applicatie laat het volgens mij niet toe, maar als ik weer wat meer tijd heb, dan wil ik wat meer onderzoek doen (binnenkort tripje naar italië, zou wel erg handig zijn als je een heleboel kunt inladen van te voren)

Tom

Froggle 17-07-09 12:44

OffMaps heeft zojuist een update gekregen dat je routes kan maken. Die routes moet je wel van te voren maken, zodat je ze dan later kan gebruiken. Maar dat is opzich handig als je op een treinstation staat en je moet naar je hotel. :)


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 12:58.