iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPhone Apps (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f118/iphone-apps-games/f63/iphone-apps/)
-   -   Filmen met iphone. (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f118/iphone-apps-games/f63/iphone-apps/39591-filmen-iphone.html)

apotheosis 14-07-09 15:14

Filmen met iphone.
 
Bestaat er al een app waarmee je gebruik kan maken als je dan filmt je kan in en uitzoomen of is dit al tever gezocht?:-).
Want ik heb nu eens wat gefilmd maar jammer genoeg kan je niet in en uitzoomen.

apotheosis 15-07-09 14:35

Niemand een gedacht?
Ik weet er op de iphone zoomen kan instellen maar da vind ik maar niks,hoe kan je nu in godsnaam zo deftig iets filmen?
Is er geen app dus waar je mee kan filmen en dan op een betere manier gewoon kan in en uitzoomen of kan de iphone dit niet aan?

kuotje 15-07-09 16:34

is er niet

apotheosis 15-07-09 17:59

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door kuotje (Bericht 324556)
is er niet

grmbbll,das wel zeer jammer.
Want ik heb wat gefilmd en tja,ik stond er iets tever van en tja,ik kon niet een metertje inzoomen,helaas,heel jammer.

kuotje 15-07-09 18:47

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door apotheosis (Bericht 324593)
grmbbll,das wel zeer jammer.
Want ik heb wat gefilmd en tja,ik stond er iets tever van en tja,ik kon niet een metertje inzoomen,helaas,heel jammer.


kweet het, vind het het heel erg triest van de iphone 3G dat het zo en zo duur was en niet eens kan filmen of inzoomen+uitzoomen terwijl een oude samsung D600 wel de functie had ( of gewoon gezegd elke telefoon kon/kan dat , toen de iphone 3G uitkwam )

apotheosis 15-07-09 19:28

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door kuotje (Bericht 324619)
kweet het, vind het het heel erg triest van de iphone 3G dat het zo en zo duur was en niet eens kan filmen of inzoomen+uitzoomen terwijl een oude samsung D600 wel de functie had ( of gewoon gezegd elke telefoon kon/kan dat , toen de iphone 3G uitkwam )

Ik heb de 3g s ;).
Filmen gaat en je kan zo met je 3 vingers tikken en dan krijg je het volledig scherm maarja,das niet hetgeen ik zoek natuurlijk,ik zal mij dus toch nog een apart toestelleke moeten kopen om dan zo op youtube te zetten,zeer jammer.

apotheosis 15-07-09 19:30

YouTube - Michael Jackson Zandsculptuur (blankenberge 2009) zijkant



YouTube - Michael Jackson Zandsculptuur (blankenberge 2009).voorkant


Das hetgeen ik gefilmd heb mee mijnen iphone.Twas de eerste keer dus kan nog beter,stond er iets tever vanaf,daarmee ik graag wilde inzoomen.

Frits 16-07-09 09:51

OT: Als iets NIET beweegt maak je een foto,.pas ALS iets beweegt maak je een video.....een VIDEO te zien van iets wat niet beweegt is saai :rolleyes: OT OFF

Shorty007 16-07-09 11:35

ik zou alleen in Landscape mode filmen ;) doe ik wel altijd iig.

apotheosis 16-07-09 18:49

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Frits (Bericht 324897)
OT: Als iets NIET beweegt maak je een foto,.pas ALS iets beweegt maak je een video.....een VIDEO te zien van iets wat niet beweegt is saai :rolleyes: OT OFF

Toch onvoorstelbaar hoeveel betweters en arrogante mensen er op den aardkloot rondlopen.

Om te beginnen was dit de allereerste keer ik zoiets doe en dan nog met de iphone.Ik wilde daardoor meteen ook eens kijken hoe alles werkte via youtube,deze 2 filmpjes die idd niet veel voorstellen waren maar als test en die test is goed gelukt allemaal,alleen,de iphone is altijd handig als je je andere toestel vergeten bent of niet mee hebt.

Ik heb een toestel gekocht die in HD kan opnemen nu (sony) en die het volledige scherm zal weergeven op youtube enz.....

Kokkie76 16-07-09 18:56

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door apotheosis (Bericht 325222)
Toch onvoorstelbaar hoeveel betweters en arrogante mensen er op den aardkloot rondlopen.

Joh dat meen je niet :D


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 21:20.