iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPhone Apps (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f118/iphone-apps-games/f63/iphone-apps/)
-   -   app synchroniseren (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f118/iphone-apps-games/f63/iphone-apps/39753-app-synchroniseren.html)

DertKesh 15-07-09 23:40

app synchroniseren
 
Hallo,

ik heb sinds net een App Store account. Ik heb een aantal gratis apps gedownload (hyves, kenteken & Mobilenavigator Benelux Lite)

Ze staan in iTunes onder Programma's. Nu klik ik op mijn iphone in itunes en vervolgens op programma's. Ik kies ervoor om alle programma's te synchroniseren.

Als ik dan rechtsonder op Synchroniseer klik dan krijg ik een paar seconde later de melding dat ik niet gemachtigd ben etc. en dat ik via Store > computer machtigen .. een machtiging moet geven. Dat heb ik gedaan.

Ik gebruik nu 1 van de 5 computers o.i.d. Dus ik ging weer naar mijn iphone om de programma's te synchroniseren maar kreeg ik weer die melding over machtiging.

Iemand Een Oplossing?

DertKesh 16-07-09 00:03

Mijn enige (voorlopige) oplossing is, is het downloaden via de App Store van mijn iPhone. Via de pc krijg ik steeds die machtigingsmelding.

machtiging intrekken en opnieuw machtigen etc. heeft niet gewerkt.

Dragon 16-07-09 08:36

ff inloggen op dezelfde PC als "Administrator", iTunes starten, aanmelden en dan iPhone aankoppelen (niet syncen), hierna de computer machtigen.

Waarna je weer naar je eigen PC account kan gaan en waarna de melding meestal weg is.

Zo niet dan helpt dit misschien:

Zorg dat je de systeem- en verborgenbestanden kunt zien.
Verwijder het mapje SC compleet, die is te vinden in c:\programdata\Apple Computer\Itunes. Nu kun je iTunes weer opstarten en testen of hij het nu doet.

DertKesh 16-07-09 12:29

Aanmelden als administrator dat doe ik al dus daar zal het niet aan liggen.
Dat tweede heb ik niet geprobeerd. Ik zal dat eens proberen. Raak ik niks kwijt?

Dragon 16-07-09 12:43

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door DertKesh (Bericht 325012)
Aanmelden als administrator dat doe ik al dus daar zal het niet aan liggen.
Dat tweede heb ik niet geprobeerd. Ik zal dat eens proberen. Raak ik niks kwijt?

Heb je die dan geactiveerd want deze is standaard verborgen in Windows.
Je zal wel een account hebben met administrator rechten maar dat zijn toch niet alle rechten.

Ik denk dat de tweede optie inderdaad eerder kans op slagen heeft dan de eerste.
Ik heb het zelf niet geprobeerd, maar je raakt vogens mij niets kwijt.

DertKesh 16-07-09 13:05

Het lag inderdaad aan het SC mapje. Het is mij nu wel gelukt om via de pc de apps te synchroniseren.

Dragon 16-07-09 20:48

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door DertKesh (Bericht 325035)
Het lag inderdaad aan het SC mapje. Het is mij nu wel gelukt om via de pc de apps te synchroniseren.

Mooi ook weer gefixed.....:D

pvdp116 24-07-09 08:57

App delen van andere computer?
 
:confused:Dames en heren,

Hoe kan ik een app. van een ander op een andere pc op mijn iPhone krijgen. Met andere woorden hoe deel je een app. Neem aan dat je deze via iTunes gaat verbinden en dan.. .. .. welke melding ga ik krijgen?
En vooral, wat ga ik dan doen. BTW gaat om het delen van Navigon.

Help me please!

Timmeh_ 24-07-09 21:53

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door pvdp116 (Bericht 328715)
:confused:Dames en heren,

Hoe kan ik een app. van een ander op een andere pc op mijn iPhone krijgen. Met andere woorden hoe deel je een app. Neem aan dat je deze via iTunes gaat verbinden en dan.. .. .. welke melding ga ik krijgen?
En vooral, wat ga ik dan doen. BTW gaat om het delen van Navigon.

Help me please!

De iPhone synchroniseert met een iTunes-account. Navigon kan je dus alleen 'met iemand delen' als diegene jou wachtwoord weet van je iTunes-account.

Let op! Discussies over gekraakte apps worden op die forum niet toegestaan.

Phoef 24-07-09 22:00

En dit mag gewoon? apple word niet boos als ik dus alle betaalde apps van mijn maat overneem via die manier?

King1987 24-07-09 22:04

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Phoef (Bericht 329054)
En dit mag gewoon? apple word niet boos als ik dus alle betaalde apps van mijn maat overneem via die manier?

Nee, maar je maat vind het misschien niet leuk als je app's op zijn kosten gaat kopen ;)

Phoef 24-07-09 22:18

Niet kopen, ik bedoel op zijn acc inloggen, en de apps die hij gedownload heb, dat ik die ook download. dat kost toch voor een 2e keer geen geld?

King1987 24-07-09 22:22

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Phoef (Bericht 329065)
Niet kopen, ik bedoel op zijn acc inloggen, en de apps die hij gedownload heb, dat ik die ook download. dat kost toch voor een 2e keer geen geld?

Nee, dat klopt, kost geen geld ;)


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 10:01.