iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPhone Apps (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f118/iphone-apps-games/f63/iphone-apps/)
-   -   app werken niet na update OS 3.0 (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f118/iphone-apps-games/f63/iphone-apps/39826-app-werken-niet-na-update-os-3-0-a.html)

brandsdirk 16-07-09 22:25

app werken niet na update OS 3.0
 
[FONT=Times New Roman]Na mijn update OS 3.0 , doen de (gratis, betaalde) applicaties het niet meer. De icoontjes staan er nog wel en als ik deze aantik, wordt de applicatie wel geladen. Maar dan sluit de applicatie zichzelf af. [/FONT]
[FONT=Times New Roman]Ik heb ondertussen de applicaties al een paar keer verwijderd en opnieuw geïnstalleerd. Maar geen effect. Tevens heb ik een nieuwe applicatie gekocht. Ook daar heb ik dezelfde problemen mee. Wie kan me hiermee helpen?[/FONT]

sylkler 20-07-09 18:55

app werkt ineens niet meer
 
Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door brandsdirk (Bericht 325377)
[FONT=Times New Roman]Na mijn update OS 3.0 , doen de (gratis, betaalde) applicaties het niet meer. De icoontjes staan er nog wel en als ik deze aantik, wordt de applicatie wel geladen. Maar dan sluit de applicatie zichzelf af. [/FONT]
[FONT=Times New Roman]Ik heb ondertussen de applicaties al een paar keer verwijderd en opnieuw geïnstalleerd. Maar geen effect. Tevens heb ik een nieuwe applicatie gekocht. Ook daar heb ik dezelfde problemen mee. Wie kan me hiermee helpen?[/FONT]

vriendin heeft dit probleem ook, ze heeft geen unlock of jailbreak
iphone 3G s 16 g

Atherion 20-07-09 19:43

iPhone 3GS: Apps doen het niet
 
Hey ik heb zojuist een iPhone 3GS gekocht.. mn oude iPhone 3G sim erin gedaan werkt perfect... nu heb ik er een paar apps opgezet en die sluiten de hele tijd af zodra ik ze start:confused:... iemand enig idee?:( de apps zijn: NosJournaal - Nu - Nimbuzz - Hyves - buienrader - shazam

Met mijn 3G had ik geen problemen hiermee na update van 3.0

Daniël

~EDIT~

Zojuist probeerde ik het nog eens na 4 keer restarten en nu werkt het opeens weer jeeej:D:D <EDIT>. Nu weer niet :S

King1987 20-07-09 19:44

Topic's samengevoegd.

Atherion 20-07-09 22:59

Sommige Apps doet het wel sommige niet:S de gene die het straks niet deden doen het nu wel en de nieuw gedownloade niet:S

Driely 21-07-09 10:10

probleem bij mij nog steeds aan de hand, weet iemand 'n oplossing?

Ray3 21-07-09 10:57

Ik had dezelfde problemen. Bij sommige apps was het probleem verholpen na een app update maar niet bij allemaal.

Heb van de week een complete herstel gedaan en daarna werkten alle apps weer.

Driely 21-07-09 11:00

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Ray3 (Bericht 327422)
Heb van de week een complete herstel gedaan en daarna werkten alle apps weer.

Een complete herstel... betekend dat dat ik alle instellingen, foto's, muziek, ringtones etc etc kwijt ben ?
Ik snap dat je ze met Itunes er weer op kunt zetten door een sync, maar toch...

Atherion 21-07-09 13:38

ze werkte net allemaal niet meer dus heb net compleet herstel gedaan en nu werkt het allemaal weer:D nu hopen dat het zo blijft

sylkler 21-07-09 14:15

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Driely (Bericht 327424)
Een complete herstel... betekend dat dat ik alle instellingen, foto's, muziek, ringtones etc etc kwijt ben ?
Ik snap dat je ze met Itunes er weer op kunt zetten door een sync, maar toch...

ahhhhh ff hard werken driely:p zo leer je wel je iphone goed kennen, mss wel net zo goed als crady:D

Driely 21-07-09 14:42

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Atherion (Bericht 327504)
compleet herstel

is dat bij instellingen-algemeen-stel opnieuw in-
de bovenste : herstel alle instellingen ?

deze optie heb ik nl nu al 2 x gedaan, telefoon ook 'n keer helemaal uitgezet, maar het helpt tot nu toe niet :mad:

Groet,
Amber

fgeer 21-07-09 15:17

Ook ik heb hier last van. Zelfs met 3.0 compatible apps. Je zou toch zeggen dat de firmware hier de oorzaak van is. Dus apple, weer maar een flinke update, want jullie hebben je werk niet goed gedaan.

RHCPeter 21-07-09 15:34

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Driely (Bericht 327522)
is dat bij instellingen-algemeen-stel opnieuw in-
de bovenste : herstel alle instellingen ?

deze optie heb ik nl nu al 2 x gedaan, telefoon ook 'n keer helemaal uitgezet, maar het helpt tot nu toe niet :mad:

Groet,
Amber

Nee dat doe je met iTunes. Herstellen klikken als je iPhone hebt ingeplugt ;)

Driely 21-07-09 15:36

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door RHCPeter (Bericht 327534)
Nee dat doe je met iTunes. Herstellen klikken als je iPhone hebt ingeplugt ;)

Merci, ik ga 't proberen !

RHCPeter 21-07-09 15:41

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Driely (Bericht 327535)
Merci, ik ga 't proberen !

Daarna kun je je backup terugzetten. Als het dan nog blijft ouwehoeren met de apps kun je weer herstellen maar dan als nieuwe iPhone :)

Driely 21-07-09 15:43

Ik ga 't vanavond thuis proberen en zal 't resultaat hier mededelen, voor zover bedankt.

Atherion 21-07-09 16:55

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Driely (Bericht 327522)
is dat bij instellingen-algemeen-stel opnieuw in-
de bovenste : herstel alle instellingen ?

deze optie heb ik nl nu al 2 x gedaan, telefoon ook 'n keer helemaal uitgezet, maar het helpt tot nu toe niet :mad:

Groet,
Amber

Nee dat is de herstel functie in Itunes die ik bedoel

Driely 22-07-09 09:56

Gisteren idd via Itunes een herstel gedaan. Alles werkt weer!

thijsje_26 08-09-09 09:54

Heb dit probleem ook. en ik heb m net 3 dagen

Timmeh_ 08-09-09 10:13

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door thijsje_26 (Bericht 348576)
Heb dit probleem ook. en ik heb m net 3 dagen

Bovenstaande oplossingen al geprobeerd?


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 03:59.