iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPhone Apps (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f118/iphone-apps-games/f63/iphone-apps/)
-   -   Applications die afsluiten? (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f118/iphone-apps-games/f63/iphone-apps/39865-applications-afsluiten.html)

ViktorR 17-07-09 13:58

Applications die afsluiten?
 
Ik heb dus sinds maandag mijn nieuwe iPhone 3G[s] 16 GB zwart, ik heb hier al mijn iPod touch applications naar overgezet, maar ik krijg het zelfde probleem als dat ik eerder had al bij mijn iPod Touch, de applications doen het opeens niet meer, ik druk op ze en je krijgt heel kort schermpje te zien, +/- seconde, dan sluiten ze weer af en ben je weer bij home. Ik wordt hier echt schijtziek van :p
En nu kom ik erachter dat mijn voice control precies hetzelfde doet, hij start heel kort op en stopt meteen weer.

Iemand ervaringen en/of hulp waar ik wat aan heb? Ik ga morgen op vakantie naar zuid italie voor 3 weken en zal 3 volle dagen eerst in de auto zitten, dus mijn iPhone zal ik zeker nodig hebben, inclusief de applications natuurlijk.

Nikooos 17-07-09 14:08

misschien toch maar herstellen en dan niet de reservekopie erop zetten? of heb je dat al niet gedaan in eerste instantie?

Ik had er trouwens geen problemen mee, maar wellicht is het bij jou wel misgegaan omdat het van een touch kwam?

ViktorR 17-07-09 14:09

Ja ik heb wel een reservekopie gedaan, dat vroeg itunes meteen, ik dacht ik vind het best. Ik herstel hem wel even ja, lijkt me handiger, bedankt ;) Duurt wel weer super lang om alle muziek erop te zetten -.-

Renzo4000 17-07-09 14:10

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door ViktorR (Bericht 325641)
Ik heb dus sinds maandag mijn nieuwe iPhone 3G[s] 16 GB zwart, ik heb hier al mijn iPod touch applications naar overgezet, maar ik krijg het zelfde probleem als dat ik eerder had al bij mijn iPod Touch, de applications doen het opeens niet meer, ik druk op ze en je krijgt heel kort schermpje te zien, +/- seconde, dan sluiten ze weer af en ben je weer bij home. Ik wordt hier echt schijtziek van :p
En nu kom ik erachter dat mijn voice control precies hetzelfde doet, hij start heel kort op en stopt meteen weer.

Iemand ervaringen en/of hulp waar ik wat aan heb? Ik ga morgen op vakantie naar zuid italie voor 3 weken en zal 3 volle dagen eerst in de auto zitten, dus mijn iPhone zal ik zeker nodig hebben, inclusief de applications natuurlijk.

Ik heb dit ook gehad. Bij mij was de oplossing om een nieuwe applicatie te installeren via de appstore (gratis applicatie). Daarna deed alles het weer. Het heeft vast iets te maken met je iTunes account oid.

Laat even weten of het je is gelukt.

Nikooos 17-07-09 14:10

Dat kost wel ff tijd, maar zou niet veel verschil moeten zijn met je reservekopie dacht ik.

Maar ik denk dat dat de beste oplossing is, zonder dat alles verloren gaat. :)

ViktorR 17-07-09 14:11

Ja dat werkte soms ook bij mij, maar het blijft zich herhalen en soms werkt het ook niet, maar vind het toch niet normaal dat dit gebeurt, je moet het niet fixen maar voorkomen zeg ik altijd :P

firehenk 18-07-09 11:57

Ik heb hetzelfde probleem met een paar app. met 538 en icarradio. gedeinstalleerd en weer opnieuw geinstalleerd, via de itunes en ook geprobeerd direct op de iphone. maar niks helpt. wie heeft de oplossing ?

ButcherJF 18-07-09 13:50

Harde reset misschien? Home- en sleepbutton tegelijk ingedrukt houden totdat de iPhone vanzelf uitgaat. Even wachten en dan weer aanzetten. Je raakt niks kwijt.

firehenk 18-07-09 14:02

Helaas dit helpt ook niet. Of moet ik eerst de app eraf halen die buist werken, daarna een harde reset en dan weer opnieuw installeren?

lumikiller 19-07-09 19:40

Sommige apps erken bij mij ook niet goed . Teletektst , Wi-Finder , zoekmarktplaats om er een paar te noemen , klappen er om de haverklap uit . Ga ook een hard reset doen nu .

ButcherJF 20-07-09 07:26

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door firehenk (Bericht 326083)
Helaas dit helpt ook niet. Of moet ik eerst de app eraf halen die buist werken, daarna een harde reset en dan weer opnieuw installeren?

Dat zou je kunnen proberen, maar een harde reset alleen is vaak al de oplossing. Jammer dat het bij jou niet werkt.

groe1011 21-07-09 21:38

ik heb deze problemen ook gehad heb programma Bossprefs geinstaleerd
hier kun je diverse instellingen aan passen ook reboot
ik heb nu geen problemen meer ook niet met de accu
zeer lange stenbay dit was mijn op lossing


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 21:24.