//

Dictafoon

Dictafoon discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door noedie Ik heb vorige week een interview gehouden en ik heb iets meer dan een uur op kunnen nemen, toen was ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone apps en games > iPhone Apps
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #21  
Oud 16-11-09, 15:04
ℜuben's schermafbeelding
ℜuben ℜuben is offline
• iOS 5.0
• 5.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2009
Berichten: 214
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door noedie Bekijk bericht
Ik heb vorige week een interview gehouden en ik heb iets meer dan een uur op kunnen nemen, toen was het interview klaar. volgens mij kon ie nog wel verder.
Maar als jouw profiel klopt heb jij ook geen FW 3.1.2, daar is het probleem ontstaan. Mijn langste opname is inderdaad ook meer dan 3 uur, maar sinds ik op 3.1.2 zit is dat over. Ik heb even in iTunes naar mijn opnamen gekeken sinds dit probleem ontstond en alle "probleemgevallen" (dus die vanzelf stopten) zijn precies 74,3 MB groot. Dus dat is momenteel de limiet.
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #22  
Oud 16-11-09, 15:04
Pauller Pauller is offline
• iOS 3.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2009
Berichten: 11
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door noedie Bekijk bericht
Ik heb vorige week een interview gehouden en ik heb iets meer dan een uur op kunnen nemen, toen was het interview klaar. volgens mij kon ie nog wel verder.
Ja, ik heb hem gewoon aangezet en ben wat anders gaan doen. Misschien dat als ie geen geluid registreert ook vanzelf uitgaat.
  #23  
Oud 16-11-09, 21:11
ℜuben's schermafbeelding
ℜuben ℜuben is offline
• iOS 5.0
• 5.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2009
Berichten: 214
Standaard

Met hartelijke dank aan evmw heb ik nu de originele Dictafoon van FW 3.0 over die van mijn iPhone (FW 3.1.2) gezet om te checken of het probleem van de 30+ minuten limiet inderdaad hardcoded in de app zit.

De app blijft ik elk geval gewoon werken (is al heel wat) en mijn iPhone (Dictafoon 3.0) en iPod Touch (Dictafoon 3.1) zijn nu beiden aan het opnemen. Nu nog even 20 minuten wachten of het werkt!
  #24  
Oud 17-11-09, 17:35
Pauller Pauller is offline
• iOS 3.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2009
Berichten: 11
Standaard

Nu heb ik mijn interview gehad en wilde ik het op mn pc zetten. Inpluggen en overzetten zou je denken maar nee. Ik heb geprobeerd te mailen maar dan krijg je alleen de 1e 2 minuten. Nu zie ik bij muziek syncen dat daar ook de optie gesproken memo's bij zit. Als ik sync, verdwijnt mijn interview dan?
  #25  
Oud 17-11-09, 20:18
Larss Larss is offline
• iOS 5.0
• 5.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 138
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pauller Bekijk bericht
Nu heb ik mijn interview gehad en wilde ik het op mn pc zetten. Inpluggen en overzetten zou je denken maar nee.
Als het goed is heb je nu een playlist genaamd Voice Memos in iTunes waar je interview in staat.
Citaat:
Nu zie ik bij muziek syncen dat daar ook de optie gesproken memo's bij zit. Als ik sync, verdwijnt mijn interview dan?
Dat betekent als ik het goed heb dat voice recordings in de iPod app gezet worden, en dus daar beschikbaar komen om af te spelen. Oudere microfoondata wordt volgens mij niet aangetast.
  #26  
Oud 17-11-09, 22:48
Timmeh_'s schermafbeelding
Timmeh_ Timmeh_ is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 5.0 Beta
• 5.0 Beta
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2008
Locatie: Amsterdam
Berichten: 2.892
Stuur een bericht via MSN naar Timmeh_
Arrow

// Discussies samengevoegd.
__________________
iPhone 2G UK iOS 3.1.3 Jailbreak by RedSn0w /  iPhone 4 32GB iOS 4.2.1 Jailbreak by RedSn0w
MacBook Pro 15,4" OSX 10.6.6 /  iMac 20" OSX 10.6.6 /  iPad 3G 32GB iOS 4.2.1
Stuur me geen privé-berichten met vragen, ik negeer ze. Gebruik liever de zoekfunctie en de Wiki (Begrippen|Handleidingen)
  #27  
Oud 17-11-09, 22:50
RandyJC RandyJC is offline
 
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: May 2008
Locatie: zwolle
Berichten: 80
Stuur een bericht via MSN naar RandyJC
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ℜuben Bekijk bericht
Met hartelijke dank aan evmw heb ik nu de originele Dictafoon van FW 3.0 over die van mijn iPhone (FW 3.1.2) gezet om te checken of het probleem van de 30+ minuten limiet inderdaad hardcoded in de app zit.

De app blijft ik elk geval gewoon werken (is al heel wat) en mijn iPhone (Dictafoon 3.0) en iPod Touch (Dictafoon 3.1) zijn nu beiden aan het opnemen. Nu nog even 20 minuten wachten of het werkt!
en ?
we zijn allemaal benieuwd natuurlijk
  #28  
Oud 18-11-09, 10:55
Pauller Pauller is offline
• iOS 3.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2009
Berichten: 11
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Larss Bekijk bericht
Als het goed is heb je nu een playlist genaamd Voice Memos in iTunes waar je interview in staat.

Dat betekent als ik het goed heb dat voice recordings in de iPod app gezet worden, en dus daar beschikbaar komen om af te spelen. Oudere microfoondata wordt volgens mij niet aangetast.
Ja, ik had je eerdere bericht over de playlist gelezen maar die verschijnt dus niet. En syncen ben ik ook voorzichtig mee want het kan absoluut niet gewist worden. Maar ik plug mn headphones gewoon in en luister het zo. Kan er ook niks gebeuren.
  #29  
Oud 20-11-09, 11:06
i.k. i.k. is offline
• iOS 4.3.5
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2008
Berichten: 12
Standaard Waarschuwing: dictafoon op 3G niet betrouwbaar

Ik wil iedereen waarschuwen voor de dictafoon.
Hij is niet betrouwbaar.
Ik heb inmiddels 5 gesprekken van laten we zeggen een uur opgenomen.
(en dit kan dus niet, de opname wordt tussen de 25 en 35 minuten vanzelf gestopt).
1. de eerste keer had ik mijn scherm uit staan, dan krijg je GEEN melding dat de opname is gestopt. (vanaf toen laat ik het scherm dus aanstaan)
2. er staan opnames tussen waarvan ik weet dat het een half uur moet zijn, maar hij geeft 0 sec. aan. Hij speelt het overigens wel gewoon af, in iTunes wordt wel de goede tijd aangegeven. (meerdere keren gebeurd)
3. Eén opname zette ik op stop, de iPhone begon direct met afspelen (komt ook lekker professioneel over), maar dat is wel het enige dat ik ervan gehoord heb, want hij heeft vervolgens niks opgeslagen.

Kortom, ik kijk uit naar een upgrade. Eerder gebruik ik het niet meer.
  #30  
Oud 20-11-09, 11:08
iScorpio's schermafbeelding
iScorpio iScorpio is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 14.0
• iPadOS 14.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: Veluwe
Berichten: 11.220
Standaard

Volgens mij heb je je eigen gegevens nog niet geupdate Zie een 1e gen Iphone staan met 2.2 fw.
__________________

PB's met vragen worden niet beantwoord, post deze op het forum!
  #31  
Oud 20-11-09, 13:29
i.k. i.k. is offline
• iOS 4.3.5
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2008
Berichten: 12
Standaard

klopt!
heb zelf een oude,
had voor dit doel de 3G van mijn lief geleend...
;-)
  #32  
Oud 21-11-09, 09:51
WDS001's schermafbeelding
WDS001 WDS001 is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 9.0.2
• 9.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2008
Locatie: New York, NY
Berichten: 5.493
Standaard

//Discussies samengevoegd.
  #33  
Oud 29-04-10, 14:43
R03l4nd R03l4nd is offline
• iOS 4.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2009
Locatie: Schiedam
Berichten: 5
Standaard

Nu er toch wat vragen staan..

ik heb gesynchd, maar niet al m'n memo's staan niet in de mappen.
Ik kan er maar 2 vinden
na 2 x synchen nog steeds niets...
  #34  
Oud 12-05-10, 19:29
Sport Addicted Sport Addicted is offline
• iOS 3.1.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2009
Berichten: 13
Standaard

Ik gebruik de dictafoon geregeld voor mijn colleges. Werkt erg handig daarvoor.
Wat ik wel erg irritant vind is buiten de korte duur van ong. 30 min, dat als ik een sms bericht krijg (geluid v telefoon staat altijd uit tijdens mijn colleges), dan stopt de dicatfoon automatisch met opnemen..... Iemand een idee of dit verholpen kan worden?
Anders betekent het dat je constant je beeldscherm in de gaten moet houden of je een smsbericht binnen krijgt en hij dus niet stopt met opnemen
  #35  
Oud 29-07-10, 11:20
Aldiman Aldiman is offline
• iOS 2.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2008
Berichten: 4
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door noedie Bekijk bericht
Ik heb vorige week een interview gehouden en ik heb iets meer dan een uur op kunnen nemen, toen was het interview klaar. volgens mij kon ie nog wel verder.
Helaas is nog steeds niet beantwoord hoe je een grote memo (+ 3minuten) naar een pc kan krijgen. Mailen gaat niet; "memo te lang". Syncen naar pc lijkt niet mogelijk.

Iemand een idee?
  #36  
Oud 31-08-10, 13:30
sue77 sue77 is offline
• iOS 3.1.3
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 2
Standaard

weet iemand hoe het kan dat mijn dictafoon iets opneemt en wat normaal gesproken goed gaat , maar nu ik wat opneem hij het niet terug leest? hij zet hem als t ware op nul.
heel irritant want hij kon perfect m'n muziek opnemen, maar begin nu te twijfelen, help mij!!!!
  #37  
Oud 22-12-10, 12:02
Jelmah Jelmah is offline
• iOS 4.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2010
Locatie: Boksum
Berichten: 1
Standaard

Oplossing gevonden: Ga in itunes naar je iphone, klik op muziek. Vink: Synchroniseer muziek, en klik ook sync opgenomen herinneringen. Klik op toepassen en je memo zal verschijnen bij: afspeellijsten - opgenomen herinneringen
  #38  
Oud 05-01-11, 17:19
ManoukD ManoukD is offline
• iOS 3.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2011
Berichten: 1
Standaard

Hallo,
ik heb vanmiddag een interview gehouden en deze opgenomen met de dictafoon. Tot mijn verbazing staat er in de lijst van voice memo's wel dat het is opgenomen incl de tijdsduur, maar afspelen doet ie niet. Vervolgens heb ik mijn iphone gelinkt aan de computer en hierdoor komt hij ook niet te staan bij ingesproken memo's. Nu heb ik hem kunnen zoeken in mijn mappen, maar iTunes opent het bestand niet (er komt ook niks in het scherm) en andere media players kunnen het bestand ook niet openen..
Iemand een idee toevallig?
  #39  
Oud 28-01-11, 15:01
deltadaphne deltadaphne is offline
• iOS 4.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2011
Berichten: 1
Standaard

Dag mensen met memo-rabele problemen. Ben al 2 uur sjacherijnig ervan. Ik probeer de memo's over te zetten naar mijn Mac van Iphone. Ik zie ze in iTunes niet staan, kan ze wel via iphone Explorer zien. Daar staan dan 2 versies: een m4a en een mov. Beiden kan ik wel naar Finder slepen, en als ik erop druk komt even het iTunes logo in beeld, maar verder kan ik ze niet openen, naar mp3 wijzigen, etc. Kan iemand me verder helpen?
tx
  #40  
Oud 09-03-11, 21:02
DJGizbo DJGizbo is offline
• iOS 5.1.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 22
Exclamation

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door i.k. Bekijk bericht
Ik wil iedereen waarschuwen voor de dictafoon.
Hij is niet betrouwbaar.
[...]
2. er staan opnames tussen waarvan ik weet dat het een half uur moet zijn, maar hij geeft 0 sec. aan. Hij speelt het overigens wel gewoon af, in iTunes wordt wel de goede tijd aangegeven. (meerdere keren gebeurd)
Ik heb ongeveer hetzelfde probleem, echter speelt hij de 0 sec. file niet af en wordt deze bij het syncen syncen ook niet overgezet op de PC. Het lijkt wel of hij van dat uur interview niets heeft opgeslagen. Iemand nog een tip om (bijvoorbeeld met jailbreak) toch nog het interview nog terug te halen?

Alvast bedankt.

Laatst gewijzigd door DJGizbo; 09-03-11 om 22:52.
Reageren

Labels
dictafoon, niet betrouwbaar, waarschuwing



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
dictafoon pimvhe iPhone algemeen 4 30-10-10 14:29
Dictafoon yoyoran iPhone algemeen 0 16-10-10 11:25
Dictafoon sjoeii Ringtones en Wallpapers 3 25-02-10 06:14
Dictafoon gegevens verwerken malou_2005 iPhone Apps 0 08-01-10 00:23
dictafoon en mislukte opname Floor Orlemans Archief 1 06-11-09 22:54

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 04:37.