iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPhone Apps (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f118/iphone-apps-games/f63/iphone-apps/)
-   -   Camera Applicatie (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f118/iphone-apps-games/f63/iphone-apps/40135-camera-applicatie.html)

sMilez 21-07-09 18:16

Camera Applicatie
 
Hallo,
Ik heb een vraagje.
Is er ook een applicatie die meerdere foto's achter elkaar maakt?
Of 1 die sportfoto's maakt?

Alvast bedankt.
Groeten

iberno 25-08-09 20:02

ik was naar t zelfde op zoek en vond dit
YouTube - 25shot! ReplayCam - iPhone App

het bleek helaas net zo waardeloos als QuadCamera waardoor ik nu al enkele euro's kwijt ben terwijl je d;r geen drol mee kunt.... wat moet ik met 10 foto's in 1 schermpje??? ik wil in bijv. 5 seconden 10 foto's maken en dan ook 10 foto's in mijn map vinden.... FotoTimer leek dit wel te doen maar ook niet.... resultaat? geen app die doet wat ik wil en circa 3 euro lichter

Wyando 25-08-09 20:17

Als we nu eens die mogelijkheid hadden uit een video een reeks foto's te maken, dat zou toch handig zijn? Eerst film je gewoon iets, dan selecteer je een bereik die tot foto's geconverteerd worden. En daarin heb je dan zeker het beste moment als foto. :cool:

iberno 25-08-09 20:20

ik wil stop motion filmpjes maken en niet steeds opnieuw zelf op fotograferen drukken... gewoon een reeks van zeg eens 50 foto's achter elkaar maken.... als iemand daar een app voor maakt wil ik daar best 5 euro voor betalen.... geen zin me zelf te verdiepen in app's maken maar denk dat het een goede uitvinding is, nog niet gevonden in de app store :s

daveve 25-08-09 20:39

Misschien is TimeLapse iets voor jouw. Gebruik hetzelf ook .

iberno 25-08-09 20:39

ahhhh voor anderen die t zelfde willen, met quad animotor kun je dit fiksen naar t schijnt

QuadAnimator - Art&Mobile

ga t proberen :-D

iberno 25-08-09 20:41

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door daveve (Bericht 343055)
Misschien is TimeLapse iets voor jouw. Gebruik hetzelf ook .

dat lijkt er idd meer op! ga eerst dat andere programma ff checken en als dat niet werkt download ik (of sowieso) jouw tip, thanks!

daveve 25-08-09 20:47

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door iberno (Bericht 343059)
dat lijkt er idd meer op! ga eerst dat andere programma ff checken en als dat niet werkt download ik (of sowieso) jouw tip, thanks!

Op youtube staan enkele filmpjes gemaakt met TimeLapse.
Heb er zelf ook 1 gemaakt van mijn dochtertje. Zoek maar eens op iphonedaveve op youtube staat er 1 van mij tussen. Deze is gemaakt met een tussentijd van 1 seconde en dan 300 foto's achter elkaar. Samenvoegen en muziekje eronder.

iberno 25-08-09 20:51

ik snap dat programmaatje nog niet helemaal.... het duurt steeds mega lang tussen de ene en de andere foto en krijg dat in de settings niet 1,2,3 anders.... lijkt traag programma of zie ik nu iets grandioos over t hoofd? ziet er op you tube wel tof uit dat programma.... dat Quad Animator werkt ook erg fijn alleen maakt die maximaal 10 foto's in 1 sessie..... wat ik op Youtube zie van TimeLapse ziet er veel belovend uit, vooral deze is nice YouTube - Time Lapse

Bart013 25-08-09 23:21

Die video die je hier plaatst is niet met de TimeLapse app gemaakt. Maar is gewoon een Time Lapse video.


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 01:26.