//

Applets

Applets discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Goedenmorgen, Ik weet niet of ik dit uberhaupt wel in de juiste topic plaats, als dit niet de juiste is dan alvast mijn excuses. Ik ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone apps en games > iPhone Apps
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 30-07-09, 10:51
Soulmaster's schermafbeelding
Soulmaster Soulmaster is offline
 
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 1
Standaard Applets

Goedenmorgen,

Ik weet niet of ik dit uberhaupt wel in de juiste topic plaats, als dit niet de juiste is dan alvast mijn excuses.

Ik ben opzoek naar iemand die (tegen betaling) voor mij een widget kan/wil maken voor op de iphone.

Ik heb een website die geheel gericht is op onweer en alles wat er mee te maken heeft. Nu wil ik graag mijn eigen onweerdetectie ook op de iphone laten zien via een widget/applet maar mijn programmeursskills zijn van die aard dat hij waarschijnlijk tot spontane zelfdestructie overgaat.

Daarom mijn vraag hier op deze website.

het gaat om de bliksemdetectie op Bliksemdetectie is de weerportal voor Nederland en Belgie Het is een javascript die zijn gegevens uit een .dat bestand haalt.

Over de nodige dataverkeer die het zal gaan opleveren maak ik mij niet druk, daar ik met eigen server werk met een schier aan dataverkeer.

Henk
__________________
Live: bliksemdetectie.nl
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 11:34.