//

Iphone (web)app maken

Iphone (web)app maken discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) ------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone apps en games > iPhone Apps
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #21  
Oud 15-10-09, 00:03
Renzo.Oomkes Renzo.Oomkes is offline
• iOS 4.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2009
Berichten: 5
Standaard

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Laatst gewijzigd door Renzo.Oomkes; 21-09-10 om 22:01. Reden: Iedee vergeten
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #22  
Oud 16-10-09, 19:56
iMickk iMickk is offline
• iOS 5.0 Beta
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2009
Berichten: 63
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Renzo.Oomkes Bekijk bericht
Ik wil ook heel graag helpen ik heb thuis de sdk liggen en een goed boek er over maar momenteel begrijp ik er nog bijna niets van. Ik wil ook graag helpen bij het maken van een webapp maar dan moet me nog wel het een en ander worden uitgelegt. Ik heb niet al te veel tijd wand ben momenteel druk bezig met school( grafice lyceum Rotterdam vmbo) volgens mij schrijf ik het kompleet verkeert maargoed
oja nog een iedee iPhone uitval app voor glr iets anders vind ik ook best
Misschien een spellingscontrole gebruiken :')

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vertaling
Ik wil ook heel graag helpen. Ik heb thuis de sdk liggen en een goed boek er over. Op dit moment begrijp ik er nog bijna niets van. Ik wil ook graag helpen bij het maken van een webapp, maar dan moet me nog wel het een en ander worden uitgelegdd. Ik heb niet al te veel tijd, want ben momenteel druk bezig met school (Grafische lyceum Rotterdam vmbo). Volgensmij schrijf ik het compleet verkeerd, maar goed.
Oja nog een idee een iPhone uitval app voor glr, maar iets anders vindt ik ook best.
Maar is er iemand die PHP kan? (cURL) Want ik wil een webapp maken van mijn schoolrooster, maar dan wil ik dus die data importeren in mijn webapp. Je moet ervoor wel ingelogd zijn, maar dat kan ook met cURL.
  #23  
Oud 18-10-09, 20:46
Dreissen Dreissen is offline
• iOS 7.1.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Feb 2009
Berichten: 429
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door iMickk Bekijk bericht
Misschien een spellingscontrole gebruiken :')



Maar is er iemand die PHP kan? (cURL) Want ik wil een webapp maken van mijn schoolrooster, maar dan wil ik dus die data importeren in mijn webapp. Je moet ervoor wel ingelogd zijn, maar dat kan ook met cURL.
php kan ik maar ik kan niet met CURL werken.
  #24  
Oud 19-10-09, 17:51
jamy015 jamy015 is offline
• iOS 4.3.3
• 4.3.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Locatie: Delft
Berichten: 57
Stuur een bericht via MSN naar jamy015
Standaard

Ik wil wel meehelpen, maar kan alleen HTML. (Ik heb ook wel eens met iWebKit gewerkt)
__________________
- Deze handtekening is in verband met een overtreding van de forumregels verwijderd.
  #25  
Oud 07-01-10, 18:06
joepje3 joepje3 is offline
• iOS 4.3.3
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 30
Standaard

Mochten er mensen zijn die nog interesse hebben, ik kan eventueel meehelpen.

Goed in:
- Ideëen verzinnen.
- PHP
- MySQL
- xHTML
- CSS

Ik hoor het wel.
  #26  
Oud 07-01-10, 21:29
iMickk iMickk is offline
• iOS 5.0 Beta
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2009
Berichten: 63
Standaard

Nice (: Ik kan btw voor een host zorgen ;p. (imick.nl) En ik help ook mee.
  #27  
Oud 09-01-10, 13:18
joepje3 joepje3 is offline
• iOS 4.3.3
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 30
Standaard

Opzich is het wel komisch dat iedereen hier wil meedoen, maar er komt helemaal niks van de grond nog. Zal ik dan maar het initiatief nemen?

Graag ontvang ik van iedereen die meedoet een PM met eventueel zijn/haar kwaliteiten. Vervolgens zal ik een beschermde website openen waarop we met z'n allen het één en ander kunnen bespreken. Goed plan?
  #28  
Oud 09-01-10, 13:42
iMickk iMickk is offline
• iOS 5.0 Beta
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2009
Berichten: 63
Standaard

Is goed. Heb je eigen host? Want anders doe ik wel zo'n deel op mijn host
  #29  
Oud 09-01-10, 13:59
joepje3 joepje3 is offline
• iOS 4.3.3
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 30
Standaard

Ik heb zeker een eigen host, maar dat leg ik wel uit aan de mensen die meedoen.
  #30  
Oud 09-01-10, 14:47
KRASH KRASH is offline
• iOS 4.2.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 13
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door mutsop Bekijk bericht
-Een soort van mmorpg'tje (Dit vergt ENORM veel werk) maar heb voor het moment nog niets van gezien. Ik ga eerlijk zijn, hierbij heb ik nul ervaring.
Dat idee is wel grappig en hoeft niet heeel moeilijk te zijn. Enkele suggesties die bij mij opkwamen:
  • Gebruik PlanetCute tiles en maak een soort grid waar spelers op staan.
  • Geven hun verplaatsingen middels AJAX-aanroepen door aan de server.
  • Comet (lange http requests) om een server-push-effect te creëren zodat posities live geüpdatet kunnen worden bij de andere spelers. Alternatief: HTML5 web sockets (maar weet niet of de iPhone dit ondersteund).
  • Menu's met pastry-kit-achtige technieken

Vooral de tile-set is grappig, waardoor de app er gelijk goed uitziet. Iemand die dit idee ziet zitten?


Laatst gewijzigd door KRASH; 09-01-10 om 14:58.
  #31  
Oud 09-01-10, 15:33
joepje3 joepje3 is offline
• iOS 4.3.3
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 30
Standaard

Is een goed idee, maar dan moeten we wel meerdere mensen hebben die hier aan werken. Dit is immers niet zo 1-2-3 gemaakt.
  #32  
Oud 09-01-10, 15:37
iMickk iMickk is offline
• iOS 5.0 Beta
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2009
Berichten: 63
Standaard

Ik zou graag willen helpen daarmee, maar heb er de experience niet voor denk ik. ;p.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone/iPod Touch WebSAB Beta! SABnzbd+ web app! Timmy iPhone Apps 20 04-01-11 14:30
Native web-app maken?! Afstkla Ontwikkelen voor iOS 4 21-09-10 08:57
Web applicatie als een echte "App Store app" opstarten S¡mon iPhone Apps 0 19-09-09 15:09
Poker web app sjako Ontwikkelen voor iOS 0 30-03-09 18:10

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 12:34.