//

Wandelen met de GPS in het buitenland

Wandelen met de GPS in het buitenland discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb pas een iPhone 3GS besteld, en ik ga regelmatig op vakantie naar Oostenrijk. Is er een applicatie met wandelkaarten o.i.d.? Ik heb al ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone apps en games > iPhone Apps
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 08-08-09, 16:56
srf0611 srf0611 is offline
• iOS 8.0.2
• 8.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 88
Standaard Wandelen met de GPS in het buitenland

Ik heb pas een iPhone 3GS besteld, en ik ga regelmatig op vakantie naar Oostenrijk. Is er een applicatie met wandelkaarten o.i.d.?
Ik heb al iets gelezen over Offmaps, maar het liefste zou ik een applicatie hebben, waarmee ik zelf nog punten, POI's, toe kan voegen. We lopen namelijk vaak in de bergen naar bepaalde hutten en almen, maar die staan natuurlijk niet in de kaart. Is er een applicatie waarmee ik dit alles kan doen, of kan ik dit zelfs met Offmaps doen?

Laatst gewijzigd door srf0611; 08-08-09 om 17:03.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 08-08-09, 18:04
DTP2 DTP2 is offline
• iOS 3.1.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 1
Standaard

Kijk eens of GPS MotionX iets voor je is.
  #3  
Oud 09-08-09, 10:37
srf0611 srf0611 is offline
• iOS 8.0.2
• 8.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 88
Standaard GPS MotionX

Ik heb GPS MotionX opgezocht in de App Store.
Ik kan alleen niet veel vinden over hoe het in deze applicatie zit met de kaarten. Ik zie dat het een app van 4,5 MB is. Werkt dit hetzelfde als met Offmaps; je moet stukjes kaarten downloaden? Of staan alle kaarten online?
De kaarten moeten namelijk wel offline staan, want het is voor in het buitenland.
  #4  
Oud 09-08-09, 11:11
jemoer jemoer is offline
• iOS 3.1.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2008
Berichten: 72
Standaard

Misschien heb je hier wat aan iTunes Store
  #5  
Oud 10-08-09, 16:00
wubbe wubbe is offline
• iOS 5.0
• 5.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2008
Locatie: Haarlem
Berichten: 348
Standaard

GPS MotionX geeft je uitgebreide GPS mogelijkheden. Vergelijkbaar met zo'n Garmin of Maggelan apparaatje. De kaart die gebruikt wordt is echter online.

Met OffMaps kun je van tevoren een gebied downloaden (OpenStreetMap) en offline bekijken.

Ik gebruik ze beide tijdens wandelen en dat bevalt redelijk goed. De combinatie bestaat (nog) niet. Dat zou nóg handiger zijn natuurlijk.
  #6  
Oud 06-10-09, 21:58
jongsma jongsma is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2009
Berichten: 3
Standaard

Ik ben erg enthousiast over 'Mapper' (van Innate Innovation). Daarmee kun je je huidige locatie zien op zo goed als elke kaart (je moet wel een scan van de kaart hebben...). Zeer handig omdat OpenStreetMap (maar ook Google Maps) bij lange na niet alle wandelpaadjes kennen.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Internet in het buitenland met grenzenloos ardyvb Odido (T-Mobile) 4 07-06-11 22:56
TomTom W.Europe gps betaald of onbetaald in het buitenland. JCC iPhone Navigatie 2 19-01-11 16:55
GPS in het buitenland zonder kosten Donstil iPhone Navigatie 19 29-10-10 21:24
TomTom: Wandelen met de TomTom app. Taco iPhone Navigatie 10 24-10-09 12:15
Software: GPS in het buitenland Dutch_guy iPhone Navigatie 9 02-07-09 15:39

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 19:58.