iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPhone Apps (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f118/iphone-apps-games/f63/iphone-apps/)
-   -   Gpush is uit! (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f118/iphone-apps-games/f63/iphone-apps/41918-gpush.html)

DutchAppeal 17-08-09 23:44

Gpush is uit!
 
Eindelijk! :D

DutchAppeal 18-08-09 00:50

Het werkt hier alleen nog niet zo goed! :(

Dragon 18-08-09 01:26

Gebruik al een tijdje de "Push Mail" app, ook in de app store te verkrijgen. Pushed elke mail van alle email accounts die je maar hebt naar je iPhone. Ook Gmail dus.

Hoef dus ook geen Gpush te hebben.....

rudeboy 18-08-09 02:07

zoals ze zeggen "hit and miss", ik blijf Get Sync'd gebruiken, werkt 100% van de tijd...

kuotje 18-08-09 02:14

of maak een Yahoo! mail aan is ook push

maar of die nou 100% goed werkt betwijfel ik :P

Intred 18-08-09 08:26

Krijg het ding niet aan de praat moet ik zeggen. Credentials not transmitted of iets dergelijks, probeer het nu al twee dagen maar zonder succes.

FlyingNoose 18-08-09 18:46

Bij mij zijn ze wel transmitted
maar krijg ni echt een mail binnen. Heb 1 van men andere mail acount naar men Gmail gezonden... 5min geleden al en nog altijd niet binnengekomen op iPhone, maar ik durf wedden als ik mijn mail app open en refresh hij er gaat instaan... Das geen push é... kunde evengoe fetchen :)

FlyingNoose 18-08-09 19:50

Ok, blijkbaar staat er wel een bagde op het gpush icoontje, maar krijg geen meldingen... nochthans staan de instelling juist..

Iemand met zelfde probleem?

MirroRobin 18-08-09 20:34

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door FlyingNoose (Bericht 339975)
Ok, blijkbaar staat er wel een bagde op het gpush icoontje, maar krijg geen meldingen... nochthans staan de instelling juist..

Iemand met zelfde probleem?

Voor zover ik weet is dit is geen probleem, maar dit is juist wat Gpush doet. Gpush is geen volwaardige vervanger van een push email service als bijv. mobile me. Het enige wat het doet ie je notificeren als er een nieuwe email is, maar het daadwerkelijk ophalen/downloaden van de email moet nog altijd via fetch (max. 1x per 15 minuten) of handmatig gebeuren.

Wat mij betreft een redelijke oplossing, maar ik hoop toch echt dat Google binnen niet al te lange tijd native push email voor gmail gaat aanbieden zoals ze dat al voor andere telefoons doen.

FlyingNoose 18-08-09 21:26

Neen, heb juist 1 push gekregen. Een echt push bericht: melding + geluid :p Dus je mails worden echt gewoon gepushed alleen werkt het nog niet zo vlug of goed...

Heb dus nog maar 1 gekregen van de stuk of 20 mails al... dusjah

Hermie 18-08-09 22:30

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Dragon (Bericht 339613)
Gebruik al een tijdje de "Push Mail" app, ook in de app store te verkrijgen. Pushed elke mail van alle email accounts die je maar hebt naar je iPhone. Ook Gmail dus.

Hoef dus ook geen Gpush te hebben.....

Ik ook niet. Heb eveneens PushMail aangeschaft en ben zeer tevreden. Pushberichten verschijnen vrijwel direct.
Yahoo push is m.i. bijzonder onbetrouwbaar.

Het grote voordeel van PushMail tov GPush is dat je dmv Gmail filters ook pushberichten kunt uitsluiten.

StevenVW 21-08-09 10:08

Ik heb gpush en pushmail samen draaien en vind dat notifications zeer willekeurig binnenkomen. Als ze binnenkomen is het op zowel gpush als pushmail. Dus ofwel op beide ofwel helemaal niet. Lijkt mij dus niet aan de applicatie te liggen.

Iemand nog van dit idee?

Bomans 24-09-09 09:52

Heeft goed gewerkt, maar sinds google sync hun pushmail heeft gelanceerd lijkt het alsof de app ineens niet meer werkt. Nog meer mensen last van?

postbus31 24-09-09 09:56

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Bomans (Bericht 356021)
Heeft goed gewerkt, maar sinds google sync hun pushmail heeft gelanceerd lijkt het alsof de app ineens niet meer werkt. Nog meer mensen last van?

Nope, GPush werkt hier nog steeds alseen zonnetje :) gelukkig. Want de Push van Google is me wat te traag.

Emmerich 25-09-09 16:16

Gpush
 
Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Bomans (Bericht 356021)
Heeft goed gewerkt, maar sinds google sync hun pushmail heeft gelanceerd lijkt het alsof de app ineens niet meer werkt. Nog meer mensen last van?

Ik heb daar ook last van gehad. De supportafdeling van Triverias adviseerde mij om een keer met een foutieve login proberen in te loggen en vervolgens
met de correcte logingegevens. Daar werkt de app weer prima en kwamen de notificaties zeer snel binnen.

Ben tot zover heel erg tevreden met deze zeer nuttige app!

Bomans 25-09-09 17:40

Werkt inderdaad, thanks.


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 06:49.