//

gezocht, applicatie

gezocht, applicatie discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Ik zoek een applicatie (dat kan werken op een niet gejailbreakte iphone) dat je (dagelijks en/of maandelijks) internetgebruik in de gaten houdt, daarmee bedoel ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone apps en games > iPhone Apps
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 20-08-09, 13:22
makke makke is offline
• iOS 3.0
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2009
Berichten: 9
Standaard gezocht, applicatie

Hallo,

Ik zoek een applicatie (dat kan werken op een niet gejailbreakte iphone) dat je (dagelijks en/of maandelijks) internetgebruik in de gaten houdt, daarmee bedoel ik de trafiek los van het Wi-Fi gebruik. Ik hoop op die manier mijn trafiek te kunnen evalueren dat ik gebruik bij mijn operator. Ik heb momenteel namelijk, sinds begin deze week, een abonnement bij de Belgische operator Mobistar, inclusief 500MB data.

Bedankt bij voorbaat.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 20-08-09, 13:43
BfromB's schermafbeelding
BfromB BfromB is offline
• iOS 13.1
• iPadOS 13.1
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Sep 2008
Locatie: België (Antwerpse Kempen)
Berichten: 256
Standaard

Daar heb ik ook wel interesse voor, liefst een operator onafhankelijke applicatie. Gelijkaardige vraag is al eerder gesteld naar aanleiding van dergelijke Mobile Vikings app, zie link.
  #3  
Oud 20-08-09, 14:10
Larss Larss is offline
• iOS 5.0
• 5.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 138
Standaard

Dat is niet mogelijk aangezien zo'n app de hele tijd aan zou moeten staan (in de achtergrond). Dat is niet verenigbaar met je eis van niet-JB.

Heeft je operator geen web app oid waar je dat kunt bijhouden?
  #4  
Oud 20-08-09, 17:09
Konfu Konfu is offline
• iOS 4.3.2
• 4.3.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 120
Standaard

Toets #5580# in en dan krijg je meteen een melding terug van Mobistar.
Hierin staat je telefoon- en dataverbruik (zonder Wi-Fi).
__________________
Apple iPhone 3GS 16GB - Firmware 3.0.1
  #5  
Oud 20-08-09, 17:52
makke makke is offline
• iOS 3.0
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2009
Berichten: 9
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Konfu Bekijk bericht
Toets #5580# in en dan krijg je meteen een melding terug van Mobistar.
Hierin staat je telefoon- en dataverbruik (zonder Wi-Fi).
Da's handig, thx ... wat ik wel merk is dat het systeem een melding geeft van :

Minutes and SMS : still 37.04 euro available
Mobile internet : still 498.19 MB available

Ik vind vooral dat aantal minuten en sms'en vreemd. Ik heb een My45 abo wat overeenkomt met 6 uur bellen of 600 sms'en of 300 mms'en inbegrepen in dat abonnement. Klopt die bovenstaande mededeling dan ? Of is die berekening correct ? Of weet iemand hoe ze daar aan komen ?
  #6  
Oud 20-08-09, 18:03
Luunie Luunie is offline
• iOS 3.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 33
Standaard

Weet eigenlijk ook niet hoe ze dat berekenen.. het is bijvoorbeeld niet 600 smsjes EN 6 uur bellen..
  #7  
Oud 20-08-09, 22:45
Konfu Konfu is offline
• iOS 4.3.2
• 4.3.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 120
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door makke Bekijk bericht
Da's handig, thx ... wat ik wel merk is dat het systeem een melding geeft van :

Minutes and SMS : still 37.04 euro available
Mobile internet : still 498.19 MB available

Ik vind vooral dat aantal minuten en sms'en vreemd. Ik heb een My45 abo wat overeenkomt met 6 uur bellen of 600 sms'en of 300 mms'en inbegrepen in dat abonnement. Klopt die bovenstaande mededeling dan ? Of is die berekening correct ? Of weet iemand hoe ze daar aan komen ?
In je eerste post vermeldde je dat je sinds begin deze week het abo van Mobistar hebt.
De belwaarde (bellen en sms) hangt af van wanneer je abo begonnen is.

Bijvoorbeeld als je maandelijks abo loopt van de 17de tot de 16de van de volgende maand en jouw abo startte op de 5de, dan krijg je slechts belwaarde vanaf de 5de tot de 16de. Pas de maand daarop, ga je je volledige 45 euro krijgen (600 smsjes of 6u bellen). En de eerste maal, nu dus, zal je slechts ook maar van de 5de tot de 16de betalen, daarna is het iedere keer 45 euro.

Wat leuk is, is dat wat niet opgebruikt is van belwaarde (geen data) binnen de maand, gewoon wordt overgezet naar volgende maand.

Hopelijk legt dit voorbeeldje het genoeg uit.

Laatst gewijzigd door Konfu; 20-08-09 om 22:49.
  #8  
Oud 21-08-09, 08:15
makke makke is offline
• iOS 3.0
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2009
Berichten: 9
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Konfu Bekijk bericht
In je eerste post vermeldde je dat je sinds begin deze week het abo van Mobistar hebt.
De belwaarde (bellen en sms) hangt af van wanneer je abo begonnen is.

Bijvoorbeeld als je maandelijks abo loopt van de 17de tot de 16de van de volgende maand en jouw abo startte op de 5de, dan krijg je slechts belwaarde vanaf de 5de tot de 16de. Pas de maand daarop, ga je je volledige 45 euro krijgen (600 smsjes of 6u bellen). En de eerste maal, nu dus, zal je slechts ook maar van de 5de tot de 16de betalen, daarna is het iedere keer 45 euro.

Wat leuk is, is dat wat niet opgebruikt is van belwaarde (geen data) binnen de maand, gewoon wordt overgezet naar volgende maand.

Hopelijk legt dit voorbeeldje het genoeg uit.
Gedeeltelijk

Ik ben gewoon naar de mobistarwinkel gegaan (in Mechelen) en heb gewoon ingetekend op het My45 abonnement. Dit is gebeurd op woensdag de 19e. Nu vandaag, de 21ste sta ik op nog steeds op die 37 euro. Het dataverbruik is ook stabiel. De man in de winkel had me gesproken over die 600smsjes of 6 uur belwaarde + zelfs 200 extra sms'en bij intekening van het abonnement. Toeval wil dat ik zelf maar 1 keer kort gebeld heb en enkel en alleen wat sms'en heb verstuurd.

Ik zou verwachten dat mijn abo onmiddellijk begint te lopen, toch ? Daarom vind ik het vreemd dat alles zo snel achteruit zou gegaan zijn dmv het versturen van een paar sms'en. Best eens langsgaan bij de Mobistar winkel ?

Toch bedankt voor je reactie en hulp !
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
applicatie gezocht.. fideel Jailbreak apps en thema's 0 14-06-09 16:30
tof applicatie desktop gezocht bpatje Archief 3 07-11-08 17:29
applicatie gezocht kevinvw Archief 1 31-07-08 21:14

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 08:14.