//

Binnenkort in de app store : Peter & Vlad

Binnenkort in de app store : Peter & Vlad discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door kuotje Waarom zou dit speel dubbel zo duur zijn als toppers zoals Harbor Master, Pocket God etc etc Wil(len) jij/jullie zo ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone apps en games > iPhone Apps
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #21  
Oud 06-10-09, 15:50
Runaque Runaque is offline
• iOS 6.1.2
• 6.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2008
Berichten: 560
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kuotje Bekijk bericht
Waarom zou dit speel dubbel zo duur zijn als toppers zoals Harbor Master, Pocket God etc etc

Wil(len) jij/jullie zo graag winst/geld maken?
Voor de duidelijkheid, ik verdien hier niets aan, ik heb het mogen beta testen en ik vind het een heel leuk en aangenaam game. Als je het te duur vind, dan moet je maar in de prijsklasse lager blijven. Maar ik denk dat de discussie al gevoerd is wat duur en goedkoop is, en je had eerder al een gelijkaardige opmerking gemaakt.
Het enige dat ik doe is even melding maken dat het game verlaagd is in prijs en 1,59€ is echt niet duur, het is maar hoe je tegen prijzen aankijkt. Maar soit, we lopen dan ook rond met een toestel dat +600€ gekost heeft, dus duur is relatief naar mijn mening.

Laatst gewijzigd door Runaque; 06-10-09 om 15:55.
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #22  
Oud 06-10-09, 16:03
apotheosis apotheosis is offline
• iOS 10.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 4.751
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Runaque Bekijk bericht
Voor de duidelijkheid, ik verdien hier niets aan, ik heb het mogen beta testen en ik vind het een heel leuk en aangenaam game. Als je het te duur vind, dan moet je maar in de prijsklasse lager blijven. Maar ik denk dat de discussie al gevoerd is wat duur en goedkoop is, en je had eerder al een gelijkaardige opmerking gemaakt.
Het enige dat ik doe is even melding maken dat het game verlaagd is in prijs en 1,59€ is echt niet duur, het is maar hoe je tegen prijzen aankijkt. Maar soit, we lopen dan ook rond met een toestel dat +600€ gekost heeft, dus duur is relatief naar mijn mening.
Ik heb de game maar helaas nog niet echt kunnen uittesten.Veel te veel games heb ik .
Wat is duur he?
Een ps 3 game kost mij meteen 50-65 euro.Kijk,op 23 oktober koop ik smackdown vs raw 2010 en iss PRO 2010 dat kost mij over de 100 euro's.
Voor dat geld kan je via de iphone al heel wat leuke dingen mee kopen dus ik vind 1-5 euro voor een game niet duur .Toch niet voor mensen die gaan gaan werken zoals mij.
  #23  
Oud 06-10-09, 16:31
Runaque Runaque is offline
• iOS 6.1.2
• 6.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2008
Berichten: 560
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door apotheosis Bekijk bericht
Ik heb de game maar helaas nog niet echt kunnen uittesten.Veel te veel games heb ik .
Wat is duur he?
Een ps 3 game kost mij meteen 50-65 euro.Kijk,op 23 oktober koop ik smackdown vs raw 2010 en iss PRO 2010 dat kost mij over de 100 euro's.
Voor dat geld kan je via de iphone al heel wat leuke dingen mee kopen dus ik vind 1-5 euro voor een game niet duur .Toch niet voor mensen die gaan gaan werken zoals mij.
Idd, maar in principe kan je een game voor de PS3 niet vergelijken met een voor de iPhone, dus ik denk dat als ik nu vertel dat het game Fieldrunners op de Sony PSP (Go) 4,99€ kost en op de iPhone 2,39€, dan zegt dat voor mij genoeg en je vergelijkt vergelijkbare gameplatformen. Uiteraard kan je Gran Turismo op de PSP dan weer niet gaan vergelijken met de bestaande racegames op de Iphone aangezien dat game 1Gb groot is en voorlopig zijn er nog geen vergelijkbare racegames in de app store. Zelfs Need for speed Undercover op de iPhone kan je niet vergelijken met dat op de PSP, de graphics zijn pakken beter op de iphone, maar het game is op de PSP dan weer zoveel keer uitgebreider met meer races te rijden, dus ja, apelen en peren he.

1,59€ is niet duur, maar wel duurder dan 0,79€.
  #24  
Oud 09-10-09, 18:55
Frog Frog is offline
• iOS 4.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2008
Berichten: 379
Standaard

Vanaf nu tijdelijk gratis, omdat het John Lennon's verjaardag is. Zie hier meer informatie.
  #25  
Oud 09-10-09, 19:09
Runaque Runaque is offline
• iOS 6.1.2
• 6.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2008
Berichten: 560
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Frog Bekijk bericht
Vanaf nu tijdelijk gratis, omdat het John Lennon's verjaardag is. Zie hier meer informatie.
Ik zag het net op Facebook, hopelijk begint nu niemand te preken dat het te duur of te goedkoop is.
  #26  
Oud 09-10-09, 19:24
Frog Frog is offline
• iOS 4.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2008
Berichten: 379
Standaard

Ik hoop het, anders zijn ze wel heel gierig. Ze verwachten zeker geld bij te krijgen....
  #27  
Oud 11-10-09, 18:38
Runaque Runaque is offline
• iOS 6.1.2
• 6.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2008
Berichten: 560
Standaard

Ondertussen is de prijs opgetrokken van gratis naar 0,79€ en valt ie in dezelfde prijsklasse als harbour master.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 10:57.