//

Gang$tar: West Coast Hustle

Gang$tar: West Coast Hustle discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) hallo, een maand of twee geleden schreef iPhoneclub.nl iets over de site Coming-on-iphone.com Die site blijkt nu echt te zijn en er komt een nieuwe ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone apps en games > iPhone Apps
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 26-07-09, 12:32
kai824's schermafbeelding
kai824 kai824 is offline
• iOS 5.0.1
• 5.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2009
Locatie: ergens in nederland
Berichten: 332
Stuur een bericht via ICQ naar kai824 Stuur een bericht via Instant Messenger naar kai824 Stuur een bericht via MSN naar kai824 Stuur een bericht via Yahoo naar kai824
Standaard Gang$tar: West Coast Hustle

hallo,

een maand of twee geleden schreef iPhoneclub.nl iets over de site Coming-on-iphone.com

Die site blijkt nu echt te zijn en er komt een nieuwe GTA-kloon :

Gangstar: West Coast Hustle

Deze word beter dan Car Jack Streets en Payback als je de trailer (YouTube kanaal Gameloft) bekijkt

ik kan niet wachten
__________________
iPhone 2G 4GB: 20-8-07 iPod touch 1st gen: RIP 04-12-08 - 21-06-09. |iPhone 3GS 16GB Wit: 13-7-09|iPhone 4 16GB Zwart 18-11-10
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 26-07-09, 12:42
Timmeh_'s schermafbeelding
Timmeh_ Timmeh_ is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 5.0 Beta
• 5.0 Beta
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2008
Locatie: Amsterdam
Berichten: 2.892
Stuur een bericht via MSN naar Timmeh_
Standaard

Voor de geïnteresseerde:

Gangstar West Coast Hustle Trailer - Gamelofts GTA like game (iPhone & iPod Touch)

Ziet er zeker goed uit!
__________________
iPhone 2G UK iOS 3.1.3 Jailbreak by RedSn0w /  iPhone 4 32GB iOS 4.2.1 Jailbreak by RedSn0w
MacBook Pro 15,4" OSX 10.6.6 /  iMac 20" OSX 10.6.6 /  iPad 3G 32GB iOS 4.2.1
Stuur me geen privé-berichten met vragen, ik negeer ze. Gebruik liever de zoekfunctie en de Wiki (Begrippen|Handleidingen)
  #3  
Oud 22-08-09, 16:00
Michiel93 Michiel93 is offline
• iOS 3.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 30
Standaard Gang$tar

Ik kon geen topic vinden over de nieuwe game Gang$tar. De vraag, hebben jullie hem al? Vinden jullie hem goed of toch tegen vallen? Enzovoort.

Ik vind het een goede game. Het is wel even wennen en kijken welke besturingsmanier jou het beste ligt maar daarna loopt gaat rijden heel goed. Ik vind de graphics opzich ook wel aardig al zouden ze wat mij betreft net iets beter mogen, ook omdat de stad niet heel enorm is .De missies zijn niet allemaal hetzelfde (gelukkig). En vervelen niet snel. Ik vind het een van de betere iPhone games maar ik denk ook dat het beter kan. De besturing van de auto's werkt wel goed maar je hebt niet echt het idee dat je lekker rond kan racen zoals in GTA IV en de textures zouden beter kunnen.
Ook ben ik er nog steeds niet achter hoe ik de sirene van een politieauto aan zet
  #4  
Oud 22-08-09, 16:08
apotheosis apotheosis is offline
• iOS 10.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 4.751
Standaard

Heb helaas altijd te weinig tijd om er mij eens echt mee bezig te houden maar ik vind de game op het eerste zich zeer goed zelfs.
In het begin kon ik mij niet vinden in de besturing maar gelukkig kan je bij deze game dat wel instellen en toen ging dat al veel beter.
Dit is zeker en vast een heel goede game vind ik.
Ik heb ondertussen al andere games aangeschaft en waar de besturing echt niet goed is en zo kan je nooit goed spelen.

Ik heb ook streets of rage aangeschaft;de besturing werkt door je iphone naar onder te doen gaan en naar boven te bewegen en links en rechts,das dus echt *** datte en dat haat ik.
  #5  
Oud 22-08-09, 16:16
Michiel93 Michiel93 is offline
• iOS 3.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 30
Standaard

Wat ik heel *** vind zelf is dat dat Aimen op mensen echt voor geen ruk werkt.. Tenzij je een meter voor ze staat. Dus met die RPG schiet je gewoon naar iets waar je niet op wilt schieten
  #6  
Oud 22-08-09, 20:54
Runaque Runaque is offline
• iOS 6.1.2
• 6.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2008
Berichten: 560
Standaard

Ik heb soms dat het beeld bevriest en dat je 30 seconden (soms langer) en dan ineens weer op gang komt en dan zit je ineens met je wagen (die eerlijk gestolen is) ergens op, redelijk irri.
Dus een goede raad, gebruik een app zoals FreeMemory in gamemodus en laat zoveel mogelijk achtergrond app's afsluiten om voldoende geheugen te hebben, dit werkt.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Michiel93 Bekijk bericht
Wat ik heel *** vind zelf is dat dat Aimen op mensen echt voor geen ruk werkt.. Tenzij je een meter voor ze staat. Dus met die RPG schiet je gewoon naar iets waar je niet op wilt schieten
Je kan de aim-lock bedienen door met je vinger het "slachtoffer" te selecteren, heb ik bij toeval zelf ondervonden, vind het wel een leuk feature.
  #7  
Oud 22-08-09, 21:28
naldje's schermafbeelding
naldje naldje is offline
• iOS 4.2.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2009
Locatie: Woubrugge
Berichten: 52
Standaard

ik vind het een super spel

heb het nu al bijna uitgespeeld

alleen ik zou wel graag een ren optie willen
__________________
4 x iPhone 1st generation 8 GB + Jailbreak || 2 x iPhone 3G 16 GB + Jailbreak || 2 x iPhone 3G S 32 GB
  #8  
Oud 24-08-09, 13:09
Runaque Runaque is offline
• iOS 6.1.2
• 6.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2008
Berichten: 560
Standaard

Rennen doet ie al, maar ik veronderstel dat je een spurtje wil doen als de blauwe mannen achter je aan zitten.

Ik ben benieuwd of Rockstar Games ook niet met een mobile versie van GTA gaat maken of uitbrengen, dat zou het helemaal zijn.
  #9  
Oud 24-08-09, 19:53
borgqueenx borgqueenx is offline
• iOS 8.3
• 8.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2008
Locatie: Vroomshoop
Berichten: 1.460
Stuur een bericht via MSN naar borgqueenx
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Runaque Bekijk bericht
Ik heb soms dat het beeld bevriest en dat je 30 seconden (soms langer) en dan ineens weer op gang komt en dan zit je ineens met je wagen (die eerlijk gestolen is) ergens op, redelijk irri.
Dus een goede raad, gebruik een app zoals FreeMemory in gamemodus en laat zoveel mogelijk achtergrond app's afsluiten om voldoende geheugen te hebben, dit werkt.
niet bij mij....reboot al geprobeerd...
  #10  
Oud 24-08-09, 20:01
WDS001's schermafbeelding
WDS001 WDS001 is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 9.0.2
• 9.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2008
Locatie: New York, NY
Berichten: 5.493
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door borgqueenx Bekijk bericht
niet bij mij....reboot al geprobeerd...
Mja.. jij hebt misschien een zwaar thema in Winterboard dat sowieso al al je vrij geheugen al opslorpt?
  #11  
Oud 24-08-09, 20:25
borgqueenx borgqueenx is offline
• iOS 8.3
• 8.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2008
Locatie: Vroomshoop
Berichten: 1.460
Stuur een bericht via MSN naar borgqueenx
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door WDS001 Bekijk bericht
Mja.. jij hebt misschien een zwaar thema in Winterboard dat sowieso al al je vrij geheugen al opslorpt?
nee ik heb expres geen winterboard omdat die geheugen eet en syncen langzamer maakt.
  #12  
Oud 24-08-09, 20:27
WDS001's schermafbeelding
WDS001 WDS001 is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 9.0.2
• 9.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2008
Locatie: New York, NY
Berichten: 5.493
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door borgqueenx Bekijk bericht
nee ik heb expres geen winterboard omdat die geheugen eet en syncen langzamer maakt.
Achzo.. Dan kan je altijd even kijken met SbSettings bijvoorbeeld of er genoeg geheugen vrij is en indien niet dat vrijmaken.

En om het ook over Gangstar te hebben: van zodra ik m'n iPhone terug heb, deze week, ga ik de game zeker eens proberen en post ik hier m'n bevindingen.
  #13  
Oud 24-08-09, 20:34
xxMartenxx's schermafbeelding
xxMartenxx xxMartenxx is offline
• iOS 6.0
• 6.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2008
Locatie: Heerenveen
Berichten: 130
Stuur een bericht via MSN naar xxMartenxx
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Runaque Bekijk bericht
Ik heb soms dat het beeld bevriest en dat je 30 seconden (soms langer) en dan ineens weer op gang komt en dan zit je ineens met je wagen (die eerlijk gestolen is) ergens op, redelijk irri.
Installeer uit Cydia -> Swapmode dan zijn al je freezes over!
__________________
[B]iPhone 4S Wit iOS 5.0.1 16GB iPad 2 Wi-Fi Wit 32GB iOS 5.0.1
  #14  
Oud 24-08-09, 20:58
naldje's schermafbeelding
naldje naldje is offline
• iOS 4.2.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2009
Locatie: Woubrugge
Berichten: 52
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door xxMartenxx Bekijk bericht
Installeer uit Cydia -> Swapmode dan zijn al je freezes over!
kijk eerst maar eens of hij een jailbreak heeft... wat hij dus niet heeft
  #15  
Oud 24-08-09, 23:05
Runaque Runaque is offline
• iOS 6.1.2
• 6.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2008
Berichten: 560
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door borgqueenx Bekijk bericht
niet bij mij....reboot al geprobeerd...
Toestel wordt dagelijks gereboot, met de app FreeMemory kan ik tot 55Mb werkgeheugen vrij krijgen, dan werkt de app wel, anders niet.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door xxMartenxx Bekijk bericht
Installeer uit Cydia -> Swapmode dan zijn al je freezes over!
Jailbreaken moet ik niet van weten, heb het een paar keer gebruikt en ik wou niet eens weten welke app's ik uit Cydia moet installeren, ik blijf lekker officiëel met mijn 3G.
  #16  
Oud 24-08-09, 23:14
borgqueenx borgqueenx is offline
• iOS 8.3
• 8.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2008
Locatie: Vroomshoop
Berichten: 1.460
Stuur een bericht via MSN naar borgqueenx
Standaard

swapmode gaat over naar veilige modus toch? -_- dat is gewoon lelijk. wel handig voor apps, maar ik wil niet hiernaartoe duiken om een spel te spelen.
  #17  
Oud 27-08-09, 11:42
Runaque Runaque is offline
• iOS 6.1.2
• 6.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2008
Berichten: 560
Standaard

Tip : Snel geld en ammo verdienen? Ga naar het strand en schiet willekeurig wat voorbijgangers af, vooral bendeleden zijn ideaal om zowel geld als wapens te verdienen. Na drie doden gaat de politie achter je aan zitten, schiet elke agent dood en raap het geld en het pistool op, voor je het weet heb je enkele duizenden dollars op zak en een redelijk arsenaal aan kogels. Het strand is hier het meest overzichtelijke en geen politiewagens die je trachten omver te rijden.
Je kan het uithouden tot je gezondheid op begint te geraken, druk dan op de map links bovenaan en dan main menu, het spel wordt bewaard, alleen de staat van alarm bij de politie niet.
  #18  
Oud 31-08-09, 21:29
WDS001's schermafbeelding
WDS001 WDS001 is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 9.0.2
• 9.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2008
Locatie: New York, NY
Berichten: 5.493
Standaard

Wat een irritant spel! Het duurt ten eerste al 1 min en 10 seconden voor ik een nieuwe game kan starten en daarna loopt het elke vijf seconden vast
Te gek voor woorden! Ik ga het 'ns proberen in de veilige modus en hopelijk lukt het dan..
  #19  
Oud 31-08-09, 22:35
Timmeh_'s schermafbeelding
Timmeh_ Timmeh_ is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 5.0 Beta
• 5.0 Beta
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2008
Locatie: Amsterdam
Berichten: 2.892
Stuur een bericht via MSN naar Timmeh_
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door WDS001 Bekijk bericht
Wat een irritant spel! Het duurt ten eerste al 1 min en 10 seconden voor ik een nieuwe game kan starten en daarna loopt het elke vijf seconden vast
Te gek voor woorden! Ik ga het 'ns proberen in de veilige modus en hopelijk lukt het dan..
Ik heb hetzelfde gehad, komt door thema's in Winterboard. Momenteel geen enkele thema en loopt als een zonnetje Werkgeheugen vrijmaken met bijvoorbeeld freeMemory heeft bij mij nooit gewerkt.. Veilige modus zou een optie kunnen zijn.
  #20  
Oud 31-08-09, 22:38
WDS001's schermafbeelding
WDS001 WDS001 is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 9.0.2
• 9.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2008
Locatie: New York, NY
Berichten: 5.493
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Timmeh_ Bekijk bericht
Ik heb hetzelfde gehad, komt door thema's in Winterboard. Momenteel geen enkele thema en loopt als een zonnetje Werkgeheugen vrijmaken met bijvoorbeeld freeMemory heeft bij mij nooit gewerkt.. Veilige modus zou een optie kunnen zijn.
Hmm.. Dat is onmogelijk want ik heb geen thema en ook geen winterboard..
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Gangstar west coast hustle HD gratis Darkshifty iPhone Games 0 21-12-10 23:09
Gang$tar (Nieuwe game verwacht eind deze zomer) totalition iPhone Apps 5 09-07-09 15:53

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 22:44.