Handige school applicaties! discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) wrts mobiel het is heel handig om jezelf te overhoren. je kan op de computer de woorden lijsten maken. (kan ook op iphone maar dan ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
wrts mobiel
het is heel handig om jezelf te overhoren. je kan op de computer de woorden lijsten maken. (kan ook op iphone maar dan moet je met je mini toetsenbord prutsen ) en het fijnste is dat het gratis is |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
||||
|
||||
Ik ben momenteel iStudiez Pro aan het testen en ik vind dat het er zeer goed uitziet!
Dit weekend zal ik al m'n bevindingen 'ns posten |
|
|||
|
|||
Heb zelf iStudiez pro. Heb m'n rooster en "belangrijke" opdrachten erin staan. Dat werkt prima, en die 2 functies zijn redelijk uitgebreid, maar meer kan het ook niet
|
|
||||
|
||||
waar te downloade ?
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
een klein vraagje tussedoor, weet iemand of wrts ook te gebruiken is zonder Wi-Fi/3g?
|
|
|||
|
|||
Nee. je moet internet hebben
|
|
|||
|
|||
Het is inderdaad erg handig om iStudiez te gebruiken. Je kan er al je lessen in kwijt, alle opdrachten en ik vind dat dat makkelijk in te voeren is. Ben blij dat ik hem aangeschaft heb. Kan hem nu als vervanging voor mijn papieren agenda gebruiken. Raad hem ook zeker aan.
|
|
|||
|
|||
Ik heb zojuist de Blackboard app gedownload en geinstalleerd. Zou erg handig moeten zijn, ware het niet dat ik de URL niet goed krijg...
Iemand enig idee welke dat zou moeten zijn? (voor de UvT) Thanks, Ces. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Wi-fi op school | chappoian | Wi-Fi | 1 | 23-09-10 15:40 |
Lessenrooster School | Kets | iPhone Apps | 2 | 17-09-10 13:56 |
Proxy op school | tomk94 | iPhone algemeen | 0 | 08-04-10 18:29 |
school internet | patat | Wi-Fi | 8 | 05-01-09 12:00 |
|
|