//

video app

video app discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) hallo ifone liefhebbers zoals iedereen weet zit er naast een foto app ook een video functie op, en zoals jullie weten kan je met die ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone apps en games > iPhone Apps
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 05-09-09, 15:09
mrfred mrfred is offline
• iOS 7.1.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2009
Locatie: leiden
Berichten: 235
Standaard video app

hallo ifone liefhebbers

zoals iedereen weet zit er naast een foto app ook een video functie op,
en zoals jullie weten kan je met die foto app dus eigenlijk niet veel,
behalve dan scherpstellen
nu heb ik dus een aantal apps zoals foto genius en camera kit op m,n ifone staan

nu komt de vraag
zijn er naast deze apps ook video apps te verkrijgen in itunes,
heb me rot lopen zoeken.
maar geen enkele app tegengekomen

dus ff in het kort:
een app om meer met die video functie te doen

gr mrfred
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 05-09-09, 16:25
dominiqueske dominiqueske is offline
• iOS 4.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2008
Berichten: 34
Standaard

Helaas zie ik niet echt iets in iTunes staan, wel in Cydia (Video recorder for 3G by Dreamcatcher) maar daarvoor moet je iPhone wel gejailbraikt zijn.
  #3  
Oud 05-09-09, 16:29
mrfred mrfred is offline
• iOS 7.1.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2009
Locatie: leiden
Berichten: 235
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dominiqueske Bekijk bericht
Helaas zie ik niet echt iets in iTunes staan, wel in Cydia (Video recorder for 3G by Dreamcatcher) maar daarvoor moet je iPhone wel gejailbraikt zijn.
hallo dominiqueske
dank voor je snelle reactie

wel jammer dan voor mij
waarom is een jb nodig? heeft niemand een app gemaakt voor niet jb ifones!!!!
wat heb je daar meer aan dan geen jb?
ben een leek op dit gebied


gr mrfred
  #4  
Oud 05-09-09, 17:12
dominiqueske dominiqueske is offline
• iOS 4.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2008
Berichten: 34
Standaard

Door middel van een Jailbreak kun je veel meer doen met je iPhone. Bijvoorbeeld Cydia, Cydia is net als de Appstore ongeveer. De apps uit Cydia zijn allemaal gratis, en veel apps geven de mogelijkheid om dingen te doen die in de appstore niet te verkrijgen zijn. Ook staan hier vaak apps in die eventuele bugs van je OS fixen, heel handig! Ook kun je vrijwel het gehele design customizen naar eigen wens via winterboard.

maar ik denk dat je als leek het beste de iPhoneclub.nl wiki begrippen en handleidingen eens doorneemt. Hierin staat eigenlijk alle informatie die je nodig hebt.

Edit: En op je vraag of niemand een app heeft gemaakt niet jb-iPhones, Jawel! Maar deze worden ofwel niet toegelaten door apple doordat ze in tegenstrijd zijn met hun regels, de appmaker niet over een mac beschikt, of omdat de app-maker geen 100 dollar wilt betalen om zijn app door Apple te laten hosten. Deze kun je dus terugvinden in Cydia.

Laatst gewijzigd door dominiqueske; 05-09-09 om 17:18. Reden: aanvullende info
  #5  
Oud 05-09-09, 17:23
mrfred mrfred is offline
• iOS 7.1.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2009
Locatie: leiden
Berichten: 235
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dominiqueske Bekijk bericht
Door middel van een Jailbreak kun je veel meer doen met je iPhone. Bijvoorbeeld Cydia, Cydia is net als de Appstore ongeveer. De apps uit Cydia zijn allemaal gratis, en veel apps geven de mogelijkheid om dingen te doen die in de appstore niet te verkrijgen zijn. Ook staan hier vaak apps in die eventuele bugs van je OS fixen, heel handig! Ook kun je vrijwel het gehele design customizen naar eigen wens via winterboard.

maar ik denk dat je als leek het beste de iPhoneclub.nl wiki begrippen en handleidingen eens doorneemt. Hierin staat eigenlijk alle informatie die je nodig hebt.

Edit: En op je vraag of niemand een app heeft gemaakt niet jb-iPhones, Jawel! Maar deze worden ofwel niet toegelaten door apple doordat ze in tegenstrijd zijn met hun regels, de appmaker niet over een mac beschikt, of omdat de app-maker geen 100 dollar wilt betalen om zijn app door Apple te laten hosten. Deze kun je dus terugvinden in Cydia.
wat ik al zei
ben een leek op het gebied van jb en zeker van handleidingen
dus voor mij geen jb
want dan weet ik zeker dat het fout gaat
  #6  
Oud 05-09-09, 17:47
dominiqueske dominiqueske is offline
• iOS 4.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2008
Berichten: 34
Standaard

Ik ga je niets opdringen maar als je je eens goed informeert door bijvoorbeeld de wiki begrippen te raadplegen, dan krijg je zelf meer inzicht over het jailbreaken van je Iphone. Als je het dan nog interesant vindt en een jailbreak wilt uitvoeren, volg dan de wiki handleidingen. Hierin staat stap voor stap met behulp van screenshots beschreven wat hoe en wanneer je welke stap moet ondernemen. Als je deze gewoon opvolgt en goed doorleest zijn ze vrij makkelijk. Er kan vrij weinig mis gaan, ook voor een leek. Veel succes!
  #7  
Oud 05-09-09, 17:52
mrfred mrfred is offline
• iOS 7.1.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2009
Locatie: leiden
Berichten: 235
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dominiqueske Bekijk bericht
Ik ga je niets opdringen maar als je je eens goed informeert door bijvoorbeeld de wiki begrippen te raadplegen, dan krijg je zelf meer inzicht over het jailbreaken van je Iphone. Als je het dan nog interesant vindt en een jailbreak wilt uitvoeren, volg dan de wiki handleidingen. Hierin staat stap voor stap met behulp van screenshots beschreven wat hoe en wanneer je welke stap moet ondernemen. Als je deze gewoon opvolgt en goed doorleest zijn ze vrij makkelijk. Er kan vrij weinig mis gaan, ook voor een leek. Veel succes!
het duizelt me voor de ogen al die benamingen
weet niet eens welke jb ik moet nemen om te beginnen hahahah

maar ik ga zeker even zoeken
dank je wel
  #8  
Oud 05-09-09, 18:51
kuotje's schermafbeelding
kuotje kuotje is offline
• iOS 5.0.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2009
Locatie: Den Bosch
Berichten: 2.038
Standaard

als je hulp nodig hebt, is er een hele mooie topic voor.

en redsn0w windows 3.x Jailbreak.
mooie tutorial niks moeilijks aan.

Alleen ik zie dat je een 3GS hebt, en de iphone video recorder in Cydia moet je voor betalen. En Cycorder kun je niks meer mee dan alleen filmen.
Dus voor jou is het niet nodig om te jailbreaken. Omdat je al kan filmen

( al weken/maanden geleden dat ik Iphone video recorder gebruikte ) dus corrigeer me als ik het fout heb .
__________________
~ "You have more fun with your pants off!" >>
  #9  
Oud 05-09-09, 19:09
dominiqueske dominiqueske is offline
• iOS 4.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2008
Berichten: 34
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kuotje Bekijk bericht

Alleen ik zie dat je een 3GS hebt, en de iphone video recorder in Cydia moet je voor betalen.
In Cydia betalen voor een app????? Denk dat jij dan toch een hele apparte jailbreak hebt.. In Cydia zijn bij mijn weten alle apps gratis, daarom heb ik een jailbreak op de eerste plaats gedaan. Iig heb ik nooit ergens voor moeten betalen.
  #10  
Oud 05-09-09, 19:28
kuotje's schermafbeelding
kuotje kuotje is offline
• iOS 5.0.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2009
Locatie: Den Bosch
Berichten: 2.038
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dominiqueske Bekijk bericht
In Cydia betalen voor een app????? Denk dat jij dan toch een hele apparte jailbreak hebt.. In Cydia zijn bij mijn weten alle apps gratis, daarom heb ik een jailbreak op de eerste plaats gedaan. Iig heb ik nooit ergens voor moeten betalen.
haha ik heb gewoon dezelfde als jij hoor. Maar zoek maar is na 3G unrestrictor of bitesms. Moet je alemaal voor betalen. Bitesms 30dagen trial. Mmaar ben het met je eens 95% is gratis
  #11  
Oud 05-09-09, 20:16
dominiqueske dominiqueske is offline
• iOS 4.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2008
Berichten: 34
Standaard

Ik was even niet helder aan het nadenken, je hebt inderdaad gelijk. Via Cydia moet je inderdaad betalen voor bitesms.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
camera app opent video Mickeymii Desktop-applicaties 1 15-12-10 07:29
beste video app lodevs iPhone Apps 2 09-09-10 21:27
App snelheid in video Grimm iPhone Apps 0 29-12-09 18:32
uShow video app sic139 Jailbreak apps en thema's 6 30-05-08 15:16

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 21:26.