//

wikipedia waar staan de files in iphone

wikipedia waar staan de files in iphone discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, ik ben bezig wikipedia's database te downloaden. Na een nacht ben ik pas op een derde! ik vraag me af waar de app zijn ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone apps en games > iPhone Apps
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 14-09-09, 09:50
jurben33 jurben33 is offline
• iOS 3.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2009
Berichten: 15
Standaard wikipedia waar staan de files in iphone

Hallo, ik ben bezig wikipedia's database te downloaden. Na een nacht ben ik pas op een derde! ik vraag me af waar de app zijn files opslaat op mijn iphone. Als ik de wikiapp. wis gaat de twee gb aan database ook mee of moet ik die apart wissen.
Thanks
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 14-09-09, 10:59
Frog Frog is offline
• iOS 4.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2008
Berichten: 379
Standaard

Alle wikipedia app's die ik ken hebben een internetverbinding nodig om data op te zoeken en hebben de data dus niet lokaal staan, dus waarschijnlijk zal die database niet op jouw iPhone staan. Als dat toch het geval is kan je de app gewoon verwijderen, want apple verwijdert automatisch alle bijbehorende informatie.
  #3  
Oud 14-09-09, 22:42
funk1980 funk1980 is offline
• iOS 5.0
• 5.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2009
Locatie: Groningen
Berichten: 7
Standaard

Even off topic misschien, maar waarom zou je in de hele wikipedia database downloaden!!
Ter info; afbeeldingen en andere bestanden staan niet in de database zelf bij de mediaWiki (source achter wikipedia).
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Video: Waar staan de films op de iphone? mkrve Muziek, foto & video 4 26-08-10 12:03
Foto: waar staan foto's in directory van iphone? macron Muziek, foto & video 8 26-11-09 16:11
Waar staan de Outlets en Actions in IB? Jelle Ages Ontwikkelen voor iOS 10 21-10-09 13:26
Video: Waar staan mijn filmpjes?! HansWorst Muziek, foto & video 6 12-10-08 14:56
Waar staan de beltonen Jay Kadar Ringtones en Wallpapers 2 23-05-08 22:23

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 21:01.