//

Gekochte Apps opnieuw betalen

Gekochte Apps opnieuw betalen discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Ik heb vandaag heel mijn PC opnieuw geïnstalleerd waardoor de iTunes bibliotheek weer leeg is. Maar ook mijn gekochte Apps zijn weg. Op internet ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone apps en games > iPhone Apps
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 17-09-09, 20:44
snipebase snipebase is offline
• iOS 6.0 beta
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2009
Berichten: 10
Standaard Gekochte Apps opnieuw betalen

Hallo,

Ik heb vandaag heel mijn PC opnieuw geïnstalleerd waardoor de iTunes bibliotheek weer leeg is. Maar ook mijn gekochte Apps zijn weg.
Op internet ben ik al gaan zoeken en daar zeggen ze dat ik een melding krijg van dat ik hem al heb gekocht als ik op "Koop" klik. Dit is niet het geval.
Als ik met mijn goede account inlog (bij aankoopgeschiedenis staat het ook) op iTunes en bij een eerder gekochte App op "Koop" klik krijg ik het volgende melding:
Citaat:
Weet u zeker dat u App wilt kopen en downloaden?
Uw creditcard wordt gedebiteerd voor deze aankoop en het downloaden van het programma begint onmiddellijk.
En ik weet dus niet wat er gebeurt als ik op Koop klik, want ik wil namelijk niet 2 keer voor een App betalen.

Weet iemand toevallig wat ik moet doen?

Bedankt

Laatst gewijzigd door snipebase; 17-09-09 om 21:31.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 17-09-09, 20:55
apotheosis apotheosis is offline
• iOS 10.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 4.751
Standaard

Ik heb hetzelfde voor zelfs met de apps nog in de itunes store.
Alleen op de iphone zelf als ik dan naar de app store ga staat er wel ik de app heb geinstalleerd maar als ik dan dus zoals u via de gewone computer doet zou ik ook opnieuw moeten betalen terwijl ik deze app al heb aangekocht.
  #3  
Oud 17-09-09, 20:58
snipebase snipebase is offline
• iOS 6.0 beta
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2009
Berichten: 10
Standaard

Hmm
Dat zou dus willen zeggen, dat je nooit volledig zou kunnen synchroniseren via iTunes, omdat je eerst in iTunes opnieuw de Apps moet kopen.
Dat zou wel echt slecht zijn.
  #4  
Oud 17-09-09, 21:10
PDAHazzard PDAHazzard is offline
• iOS 4.3.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2008
Locatie: Gelderland
Berichten: 38
Stuur een bericht via MSN naar PDAHazzard
Standaard

Als je met dezelfde inlogcode in iTunes een applicatie opnieuw koopt, dan zal het systeem dat melden, door te melden dat je het al eerder hebt aangeschaft en vraagt of je het opnieuw wilt downloaden (kostenloos) nádat je accoord hebt gegeven met de betaalde aankoop. Alle knopjes en meldingen voor dat moment suggereren inderdaad dat je het opnieuw moet afrekenen, omdat de check dan nog niet is of wordt gedaan. Het is inderdaad verwarrend. Probeer het anders maar eens met een gratis app; zo heb ik ook de test gedaan. Immers een gratis app voor de tweede keer afrekenen is niet zo'n ramp.. ;-) uiteindelijk bleek en blijkt het ook bij apps die wat kosten zo te gaan.
  #5  
Oud 17-09-09, 21:15
snipebase snipebase is offline
• iOS 6.0 beta
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2009
Berichten: 10
Standaard

En idd, nadat ik bij de waarschuwing op Doorgaan heb geklikt komt er te staan dat ik hem al heb gekocht
Bedankt!
  #6  
Oud 17-09-09, 21:18
PDAHazzard PDAHazzard is offline
• iOS 4.3.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2008
Locatie: Gelderland
Berichten: 38
Stuur een bericht via MSN naar PDAHazzard
Standaard

You are welcome
  #7  
Oud 22-10-09, 10:26
jurrian jurrian is offline
• iOS 10.2.1
• 10.2.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: 't Harde
Berichten: 92
Standaard

Ik heb dit ook maar dan met het programma Runkeeper Pro. Ik heb deze destijds aangeschaft in de periode dat deze een weekend gratis was. Kan ik deze nu dan toch ook weer kosteloos downloaden?
  #8  
Oud 22-10-09, 10:36
Yzord's schermafbeelding
Yzord Yzord is offline
• iOS 9.0.2
• 8.4.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2008
Berichten: 1.051
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door jurrian Bekijk bericht
Ik heb dit ook maar dan met het programma Runkeeper Pro. Ik heb deze destijds aangeschaft in de periode dat deze een weekend gratis was. Kan ik deze nu dan toch ook weer kosteloos downloaden?
Ja........................
  #9  
Oud 16-12-09, 16:36
gurkand gurkand is offline
• iOS 3.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2009
Berichten: 12
Standaard

dus even voor de duidelijkheid.
ik had me iphone vorige week gejailbraiked,maar heb hem weer herstelt,maar geen 1 van de betaalde progamma's stond op mn computer.
dus als ik de gekochte apps weer op 'koop' klik hoef ik niks te betalen omdat ik het al eerder heb gekocht?
  #10  
Oud 16-12-09, 16:39
jurrian jurrian is offline
• iOS 10.2.1
• 10.2.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: 't Harde
Berichten: 92
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door gurkand Bekijk bericht
dus even voor de duidelijkheid.
ik had me iphone vorige week gejailbraiked,maar heb hem weer herstelt,maar geen 1 van de betaalde progamma's stond op mn computer.
dus als ik de gekochte apps weer op 'koop' klik hoef ik niks te betalen omdat ik het al eerder heb gekocht?
Je gekochte apps staan gekoppeld aan je itunes account. Deze kan je dus gratis opnieuw downloaden.
  #11  
Oud 16-12-09, 16:51
gurkand gurkand is offline
• iOS 3.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2009
Berichten: 12
Standaard

oo okk dan bedankt!!
  #12  
Oud 16-12-09, 17:10
PeterTe PeterTe is offline
• iOS 7.1
• 7.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2009
Locatie: Nederland
Berichten: 285
Standaard

iPhone aanluiten aan iTunes via iTunes rechtermuisklik op iPhone en dan aankopen overzetten
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
my3g opnieuw betalen na software update DrDecibel Jailbreak apps en thema's 3 03-03-11 23:27
gekochte cydia apps opnieuw downloaden dahar Jailbreak apps en thema's 5 06-12-10 00:43
TomTom: Opnieuw installeren 2x betalen ggrassi iPhone Navigatie 9 24-08-10 15:16
Gekochte applicatie (TomTom) opnieuw kopen?! Guest Archief 3 28-02-10 13:00
Windows: Gekochte muziek opnieuw downloaden? Animetic iTunes 4 24-08-08 03:11

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 11:43.