iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPhone Apps (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f118/iphone-apps-games/f63/iphone-apps/)
-   -   Bioscoop applicatie (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f118/iphone-apps-games/f63/iphone-apps/44210-bioscoop-applicatie.html)

krishant 21-09-09 02:10

Bioscoop applicatie
 
Nou liep ik in utrecht met wat vrienden, en toen besloten we uit het niets is naar de bios te gaan.
Dus ik denk wacht even daar moet vast wel een applicatie voor zijn voor in welke bios wat en hoelaat draait, maar tot mijn grootste verbazing kon ik niets vinden in de app store :confused:

Dus ligt het nou aan mij of is er wel zo een applicatie.

Want nou moesten we dus zo een foldertje ergens zien te vinden waar in staat in welke bios wat draait en hoelaat (ook geen probleem maar ik dacht dat het handiger was met een applicatie :rolleyes:

Ik hoor graag of er misschien wel zoiets bestaat of dat ik misschien de enige ben met dit probleem :)

Grtz kris

michel33 21-09-09 03:19

is er wel die van de pathe

Nikooos 21-09-09 09:38

 Verplaatst naar: Applicaties > App Store programma's

Dit hoort niet thuis in de chat.

Timmeh_ 21-09-09 09:41

Now Playing, werkt perfect! Op basis van GPS wordt de dichtstbijzijnde bioscoop gevonden, of je kan zelf zoeken op bioscoop/film.

Froggle 21-09-09 15:49

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Timmeh_ (Bericht 354546)
Now Playing, werkt perfect! Op basis van GPS wordt de dichtstbijzijnde bioscoop gevonden, of je kan zelf zoeken op bioscoop/film.

Ook mijn ervaring is met erg goed met die App.

krishant 22-09-09 01:08

Oke tnx :) ik ga het proberen.
Aan de Pathe app heb ik niet zoveel aangezien er in Utrecht geen Pathe zit :rolleyes:

kuotje 22-09-09 12:18

haha ja precies dat wou ik net zeggen:P maar vraagje
waar in utrecht zit een goede bioscoop dan?

niet dat ik er vaak kom. Maar wist vroeger alleen bij hoog catharijne een bios te vinden :P

junero 22-09-09 12:45

je hebt toch safari beetje googlen is genoeg voor alle info die je wilt hebben

Michel15 22-09-09 12:48

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door krishant (Bericht 354979)
Oke tnx :) ik ga het proberen.
Aan de Pathe app heb ik niet zoveel aangezien er in Utrecht geen Pathe zit :rolleyes:

Pathe Rembrandt Utrecht zit toch in utrecht :)

Froggle 22-09-09 19:01

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Michel15 (Bericht 355069)
Pathe Rembrandt Utrecht zit toch in utrecht :)

Haha, zal ook al te denken wtf.. ik woon niet eens in Utrecht en weet dat er een zit. :P

Iphone2go 22-10-09 16:13

Ik was al aan het zoeken naar een chille bioscoop app!

Heb nu net Bios gedownload (voor 79cent) en dat is zeker een goede app.
Heb alleen wel Pathe dr naas als ik echt wat kaartjes reserveren alleen die heeft alleen de pathe bioscopen dr in staan....

Michel15 22-10-09 16:18

Waarom heb je niet eerst Now Playing geprobeerd zoals hierboven aangegeven.

die is gratis en daarin kun je alle bioscopen selecteren binnen een opgegeven straal


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 01:56.