iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPhone Apps (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f118/iphone-apps-games/f63/iphone-apps/)
-   -   reality wiki bug? (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f118/iphone-apps-games/f63/iphone-apps/44350-reality-wiki-bug.html)

mutsop 23-09-09 08:39

reality wiki bug?
 
Hallo

Sinds kort heb ik al een fout ontdekt bij nearest wiki.
Wanneer ik op men werk even rond kijk (gevestigd in Wetteren-Belgie) merk ik plost dat Ezcabarte op 8 km vandaan is (ligt in de Spaanse provincie Navarra) :confused:

Ligt dit aan wikipedia zelf? Er zijn namelijk geen coordinaten te vinden op de Nederlandse pagina, wel vind je ze terug in het Engels.

Maar dan lijkt het me onlogisch van de makers om steden/dorpen toe te voegen die geen specifieke coordinaten bevatten.

Groeten

Frog 23-09-09 17:04

Het kan aan drie dingen liggen. Aan wikipedia, maar dat verwacht ik niet, omdat zo'n fout dan al wel verholpen zou zijn. Aan de app, maar dat verwacht ik ook niet, omdadt niet meer mensen het daarover hebben, maar het kan ook aan het Wi-Fi bij jullie op kantoor liggen, dat er in de router verkeerde coördinaten zijn ingevoerd. Dit lijkt mij het meest voor de hand liggend. Je kan dit controleren door even in Google Maps te kijken of die zegt dat je in Spanje bent.

arne_vn 23-09-09 22:42

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Frog (Bericht 355721)
Het kan aan drie dingen liggen. Aan wikipedia, maar dat verwacht ik niet, omdat zo'n fout dan al wel verholpen zou zijn. Aan de app, maar dat verwacht ik ook niet, omdadt niet meer mensen het daarover hebben, maar het kan ook aan het Wi-Fi bij jullie op kantoor liggen, dat er in de router verkeerde coördinaten zijn ingevoerd. Dit lijkt mij het meest voor de hand liggend. Je kan dit controleren door even in Google Maps te kijken of die zegt dat je in Spanje bent.


WTF, coordinaten in een router???:confused:

Frog 24-09-09 17:15

Zeker, een Wi-Fi netwerk bij mij in de buurt geeft aan dat ik in Spanje ben. :cool:

Je kan het instellen in de router.

mutsop 25-09-09 08:45

Ik gebruik edge.... :S
Het is zo dat de rest van de dichtsbijzijnde steden/dorpen wel correct worden weergegeven.

Frog 25-09-09 16:47

Oh, dan moet het wel aan het app'je liggen. Ik zou de developer een mailtje sturen.

arne_vn 25-09-09 17:35

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Frog (Bericht 356243)
Zeker, een Wi-Fi netwerk bij mij in de buurt geeft aan dat ik in Spanje ben. :cool:

Je kan het instellen in de router.


Kewl, dat wist ik niet.
Lijkt het net alsof je altijd op vakantie bent:cool::D.

mutsop 25-09-09 18:02

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Frog (Bericht 356243)
Zeker, een Wi-Fi netwerk bij mij in de buurt geeft aan dat ik in Spanje ben. :cool:

Je kan het instellen in de router.

ik denk er juist aan
Je schrijft EEN Wi-Fi netwerk in de BUURT.
Betekent dit soms dat je illegaal op andermans netwerk zit te surfen? :D

Misschien zijn deze mensen wel Spanjaarden :p

Frog 25-09-09 18:27

Nee, het is bij een vriend. :) Zij zijn wél Nederlanders. :D


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 03:28.