//

PingChat (Voorheen Ping!): Stuur gratis berichten met Push Notifications

PingChat (Voorheen Ping!): Stuur gratis berichten met Push Notifications discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door uijkbn Is het mogelijk om een ping bericht via pc te sturen? Het staat al in de beschrijving van Ping! (Lite): ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone apps en games > iPhone Apps
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #261  
Oud 13-01-10, 14:56
Buur's schermafbeelding
Buur Buur is offline
• iOS 8.4
• 8.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: /dev/null
Berichten: 664
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door uijkbn Bekijk bericht
Is het mogelijk om een ping bericht via pc te sturen?
Het staat al in de beschrijving van Ping! (Lite): het is direct, iPhone naar iPhone messaging met push notificaties.
Als je dit zou willen (misschien zijn er wel meer mensen die hierop wachten), dan zou je Gary Fung aan kunnen schrijven, rechtstreeks of via zijn Facebook forum.
__________________
Wat is die zoekfunctie van dit forum toch heerlijk!

Laatst gewijzigd door Buur; 13-01-10 om 15:03. Reden: links toegevoegd
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #262  
Oud 14-01-10, 11:36
Roger1 Roger1 is offline
• iOS 5.0
• 4.3.5
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2007
Berichten: 2
Standaard ping lite met 3GS

Krijg wel push berichten binnen maar de binnenkomende teksten komen niet in het berichten-scherm. wat is er mis?
  #263  
Oud 15-01-10, 19:08
billy1976 billy1976 is offline
• iOS 3.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2010
Berichten: 1
Standaard

Er is hier veel gesproken over Ping problemen, maar ik mijn probleem heb ik zo snel niet kunnen vinden: Iphone 3GS (Tmobile toestel icm Tmobile abb.) Ping! (betaald) gedownload, ID aangemaakt en..... wel kunnen verzenden (wordt ook ontvangen door vrienden) maar niets ontvangen. Ping Lite erop gezet, andere ID, hetzelfde verhaal. Dan mijn Tmob card in een ouder toestel (3GS) van een vriend (simlock vrij) Ping! erop gezet, wederom ander ID aangemaakt: werkt direct en perfect. Het heeft niet te maken met gesimlocked toestel? Iemand een idee? Heb ook al (op mijn nwe toestel) mijn ID afgemeld en ander ID erin gezet.... hetzelfde verhaal, niets kunnen ontvangen!
Iemand een goed idee?
  #264  
Oud 18-01-10, 22:32
Dietch Dietch is offline
• iOS 2.2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2009
Berichten: 17
Standaard

Hoop dat Ping! snel met een BB-Iphone app komt. Zou ideaal zijn.. En hopen dat die dan wel gratis is voor BB en geen 2,99 net als whatsapp
  #265  
Oud 19-01-10, 00:35
Draicon Draicon is offline
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2009
Locatie: Rotterdam
Berichten: 114
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dietch Bekijk bericht
Hoop dat Ping! snel met een BB-Iphone app komt. Zou ideaal zijn.. En hopen dat die dan wel gratis is voor BB en geen 2,99 net als whatsapp
2,99 dollar he. Volgens wisselkoers.nl komt dat neer op 2,08 euro. Persoonlijk vind ik dat geen geld als je ziet dat je in een actief gesprekje van 5 minuten al je kosten eruit haalt als je dat zou moeten sms'en. Ik bedoel men geeft zo vaak 2 euro uit en later denkt het: wat was dat nou weggegooid geld. Iets te eten gehaald/drinken gehaald/stom iets gekocht etc.
Maar ja, wat ik als prijs vind meevallen hoef jij natuurlijk niet zo te vinden. Ik weet alleen dat mijn broer het geld al eruit heeft gehaald om 2,99 te betalen. Bovendien komen berichten van Whatsapp tenminste aan, iets wat ik bij Ping! niet altijd meegemaakt hebt. Maar goed, dat is weer een discussie die die-hard Ping! gebruikers steevast zullen ontkennen.
  #266  
Oud 19-01-10, 00:37
kuotje's schermafbeelding
kuotje kuotje is offline
• iOS 5.0.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2009
Locatie: Den Bosch
Berichten: 2.038
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Draicon Bekijk bericht
2,99 dollar he. Volgens wisselkoers.nl komt dat neer op 2,08 euro. Persoonlijk vind ik dat geen geld als je ziet dat je in een actief gesprekje van 5 minuten al je kosten eruit haalt als je dat zou moeten sms'en. Ik bedoel men geeft zo vaak 2 euro uit en later denkt het: wat was dat nou weggegooid geld. Iets te eten gehaald/drinken gehaald/stom iets gekocht etc.
Maar ja, wat ik als prijs vind meevallen hoef jij natuurlijk niet zo te vinden. Ik weet alleen dat mijn broer het geld al eruit heeft gehaald om 2,99 te betalen. Bovendien komen berichten van Whatsapp tenminste aan, iets wat ik bij Ping! niet altijd meegemaakt hebt. Maar goed, dat is weer een discussie die die-hard Ping! gebruikers steevast zullen ontkennen.
alleen het is toch zo dat de mensen met een BB paypal moeten gebruiken toch? wat al zoin ****** werk is om geld op te zetten en dan te kopen

maar kan je whatsapp wel gebruiken met BB en iphone tegelijk?
__________________
~ "You have more fun with your pants off!" >>
  #267  
Oud 27-01-10, 09:34
nabilaatje nabilaatje is offline
• iOS 3.0
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Sep 2009
Berichten: 3
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Patske Bekijk bericht
Na veel googlen en zoeken heb ik het antwoord voor iedereen die niet kan "pingen"of geen Ping kan ontvangen.
Ga naar www.pushfix.info verwijder ping en zet push op off.
Betaal ongeveer 4 euro en volg de rest van de instructies.
Alles werkt weer!! echt top

Hoi Patske,

Ik heb net de betaling overgemaakt aan pushfix, maar begrijp niets van de instructies.. zou je me erbij willen helpen?

Wat moet ik nu doen na de betaling?
  #268  
Oud 28-01-10, 23:22
beuko beuko is offline
• iOS 3.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2009
Berichten: 20
Standaard

Je bent niet de enige ik snap het ook niet

Iemand een duidelijke uitleg?
  #269  
Oud 30-01-10, 11:50
beuko beuko is offline
• iOS 3.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2009
Berichten: 20
Standaard

Ik heb zo'n certificaat gekocht.. betekend dat die dan gelijk geactiveerd is?

Als ik dan pushfix 2.0 wil installeren en dan krijg ik het volgende bericht:
'The requested modifications cannot be applied due to required dependencies of conflicts that cannot be automatically found of fixed.'

ik heb gewoon versie 3.1.2

Heeft iemand dit ook wel eens gehad?
  #270  
Oud 30-01-10, 14:46
Patske Patske is offline
• iOS 7.1.2
• 7.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2009
Locatie: Haarlem
Berichten: 15
Standaard

zodra je je IMEI nummer heb ingevud en betaald zie je in Cydia, sources Pushfix staan, deze moet je dan downoaden en dan moet het goed gaan, tenminste bij mij dus wel.
  #271  
Oud 30-01-10, 17:00
beuko beuko is offline
• iOS 3.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2009
Berichten: 20
Standaard

Ja nadat je die source hebt gedownload en dan wil ik pushfix downloaden maar dan geeft ie dus dat aan :'The requested modifications cannot be applied due to required dependencies of conflicts that cannot be automatically found of fixed.'

Niemand bekend met het probleem?

***** push...
  #272  
Oud 31-01-10, 00:27
Hussie's schermafbeelding
Hussie Hussie is offline
• iOS 4.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2008
Berichten: 53
Standaard

Ook op de site zelf gekeken ?
  #273  
Oud 02-02-10, 17:32
JMitnik JMitnik is offline
• iOS 3.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2009
Berichten: 9
Standaard

Yo dudes,

kunnen jullie me ff helpen met Ping? Ik heb die site gecheckt enzo, en alles gedaan, maar ik krijg geen berichten van mijn vrienden, en andersom ook niet. We gebruiken hetzelfde ip adress, maar we kunnen allemaal niks zien van elkaars berichten. En sommige die het wel zien en een bericht sturen, kan ik hun berichten niet zien. WTF moet ik doen?
  #274  
Oud 02-02-10, 21:51
baco151 baco151 is offline
• iOS 3.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2010
Berichten: 2
Question Geen ping berichten ontvangen

Hallo,
Ik heb een standaard 3Gs zonder jailbreak. Ik kan wel verzenden, maar niks ontvangen. Heb veel berichten gelezen, maar zie nergens de oplossing. WIE KAN MIJ HELPEN??
  #275  
Oud 02-02-10, 21:58
Buur's schermafbeelding
Buur Buur is offline
• iOS 8.4
• 8.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: /dev/null
Berichten: 664
Standaard

@baco151
Heb je Push (Berichtgeving) in je Instellingen wel aan staan en bij Ping in dat menu ook alles aan?
  #276  
Oud 02-02-10, 22:03
baco151 baco151 is offline
• iOS 3.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2010
Berichten: 2
Standaard

ja alles staat aan
  #277  
Oud 03-02-10, 01:28
Buur's schermafbeelding
Buur Buur is offline
• iOS 8.4
• 8.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: /dev/null
Berichten: 664
Standaard

@baco151:
Welke versie van Ping! gebruik je, de gratis Lite- of de koopversie? Indien laatste: heb je die vanuit Ping! Lite geïnstalleerd en staat Lite ook nog op je iPhone?
Op het Ping-forum heb ik gelezen dat meer mensen er dan last van hebben (wel verzenden, niet ontvangen in geüpdate koop- vanaf Lite-versie) en dit zou een bug zijn. Ik las wel iets over een mogelijke work-around door Lite te un-registreren eerst, dan Lite verwijderen, koopversie un-registreren, verwijderen en opnieuw erop zetten via iTunes en dan opnieuw je gebruikersnaam registreren, zoiets. Maar misschien kun je daar zelf ook even nakijken.

Ik blijf in ieder geval bij de Lite-versie voorlopig, die schijnt veel minder problemen te hebben (ook minder code natuurlijk).
  #278  
Oud 19-02-10, 21:29
xaniapops xaniapops is offline
• iOS 3.1.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Feb 2010
Berichten: 13
Standaard

Ook ik heb ping (betaalde versie) en ik kan wel versturen maar niet ontvangen, kan iemand mij vertellen hoe ik die port 5223 op mijn Wi-Fi open zet (graag in privebericht)?
Ik denk namelijk dat het daar aan ligt. hij is niet gejailbreaked of geyellowsnowed etc, maar gewoon simvrij omdat ie op de whitelist staat. Ik heb overigens meteen de betaalde gekocht dus niet geupdate vanuit lite.
  #279  
Oud 21-02-10, 10:06
kangal kangal is offline
• iOS 3.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2010
Berichten: 2
Standaard

mensen wij hebben thuis dus ik en mijn meisie hebben een iphone 3g 16gb alle 2 jailbraik maar alleen van mijn meisi is i simlock vrij. Wij hebben alle 2 ping ingesteld
dien van mijn is erg goed , maar van mijn meisi doet het niet lekker , ze ken wel verstuuren maar niet ontvangen, we hebben een paar keer verwijderd en op nieuw erop gezet ,we hebben ook fush and fix gedaan maar blijft het zelfde alle instellingen zijn het zelfde als die van mij neh hij doet het nog steed niet ofterwel hij ontvangt niet dus wat moet ik doen hij heeft iemand nog een andere tip voor mij
  #280  
Oud 21-02-10, 10:54
Vallinny's schermafbeelding
Vallinny Vallinny is offline
• iOS 3.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2010
Berichten: 35
Stuur een bericht via Yahoo naar Vallinny
Standaard

Hi Kangal

Ik had dat probleem ook gehad met ping! Na veel problemen inclusief tig keer herinstalere van de betaalde ping! Had ik zoiets van om whatsapp messenger te proberen en dat werk veel beter dan ping! Niet om iets te promoten maar wij hier thuis inc de kids vinden whatsapp veel beter en ik kan tenminste me kids in de gaten houden ( dat is als ze hun locatie doorsturen) en dat we doen t voor t gratis smsn en mmsn en geluidopnamess .
Reageren

Labels
connecteren, ping



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Problemen met Push Notifications MsG iPhone algemeen 137 19-05-11 23:00
Push Notifications werkt niet met Wi-Fi wel 3G haarlem023 Archief 1 11-11-09 16:41

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 05:52.