//

PingChat (Voorheen Ping!): Stuur gratis berichten met Push Notifications

PingChat (Voorheen Ping!): Stuur gratis berichten met Push Notifications discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Ping! waren wij met z'n al vlug zat ivm de pushperikelen. Ik heb hem uiteindelijk wel aan de praat gekregen, maar de mindere techneuten niet. ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone apps en games > iPhone Apps
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #281  
Oud 22-02-10, 09:28
Rav3n Rav3n is offline
• iOS 7.0.6
• 7.0.6
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2010
Berichten: 585
Standaard

Ping! waren wij met z'n al vlug zat ivm de pushperikelen. Ik heb hem uiteindelijk wel aan de praat gekregen, maar de mindere techneuten niet. Heeft ons meer geld gekost dan de uiteindelijk geinstalleerde Whatsapp. Deze doet hetzelfde en werkt out-of-the-box meteen zoals het hoort.
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #282  
Oud 22-02-10, 13:26
xaniapops xaniapops is offline
• iOS 3.1.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Feb 2010
Berichten: 13
Standaard

Ook ik ben inmiddels overgestapt op whatsapp.. veeeel beter en mooier en praktischer en je kan ook nog eens gratis met al je blackberry contacten whatsuppen..
Ping kon ik wel ontvangen maar niets verzenden.. enige wat ik wel jammer vind is dat ik pas zie dat ik berichten heb als ik de app aanzet is, maar dat kan aan mijn instellingen liggen.. weet iemand hoe ik er voor kan zorgen dat ik een toon hoor als ik een bericht heb zonder dat ik de app opstart.
Bij de blackberry (die mijn vriend heeft) kan dat namelijk wel gewoon.
  #283  
Oud 22-02-10, 16:40
sa-jaws sa-jaws is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2010
Locatie: eindhoven
Berichten: 27
Standaard

mijn ping doet het niet, blijft waar op: bezig verbingen te maken staan, jammer
  #284  
Oud 22-02-10, 17:04
Rav3n Rav3n is offline
• iOS 7.0.6
• 7.0.6
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2010
Berichten: 585
Smile

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door xaniapops Bekijk bericht
Ook ik ben inmiddels overgestapt op whatsapp.. veeeel beter en mooier en praktischer en je kan ook nog eens gratis met al je blackberry contacten whatsuppen..
Ping kon ik wel ontvangen maar niets verzenden.. enige wat ik wel jammer vind is dat ik pas zie dat ik berichten heb als ik de app aanzet is, maar dat kan aan mijn instellingen liggen.. weet iemand hoe ik er voor kan zorgen dat ik een toon hoor als ik een bericht heb zonder dat ik de app opstart.
Bij de blackberry (die mijn vriend heeft) kan dat namelijk wel gewoon.
Klikkerdeklik
  #285  
Oud 23-02-10, 09:38
alex19_74 alex19_74 is offline
• iOS 4.3.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2010
Berichten: 36
Standaard

wat is het verschil tussen ping en messenger ?? als ping niet werkt gebruik je messenger toch gewoon
__________________
  #286  
Oud 23-02-10, 13:48
kangal kangal is offline
• iOS 3.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2010
Berichten: 2
Standaard

hoi Vallinny
ja maar ik ben niet zon,n voorstaander om je telefoon nummer door te geven met het maken van een id ik weet niet of dat veilig is weet je
maar iphone van mijn meisje kan ik legaal simlock vrij bij t-mobile maken zou het dan wel werken dat onvangen van ping smsjes heb jij er misschien verstand van
groetje kangaldog
  #287  
Oud 23-02-10, 13:53
xaniapops xaniapops is offline
• iOS 3.1.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Feb 2010
Berichten: 13
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Rav3n Bekijk bericht
Is die voor mij bedoeld? want die had ik al doorgelezen en daar staat ook nergens uitgelegd hoe ik een toontje kan krijgen als mijn app niet aanstaat.
(even voor de goede orde, ik heb alles uiteraard aan staan, en als mij app aanstaat dan krijg ik wel piepjes en trillen etc bij binnenkomst van een nieuw bericht, alleen dus niet als whatsapp niet open staat) En mijn partner met zijn blackberry die hoort dus gewoon een beepje en dan weet ie oh iemand kletst tegen me in de whatsapp.
En ik moet dus eerst die app open doen en dan zie ik ow 30 min geleden wilde iemand een gesprek met me aangaan..
  #288  
Oud 23-02-10, 13:56
xaniapops xaniapops is offline
• iOS 3.1.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Feb 2010
Berichten: 13
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Rav3n Bekijk bericht
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kangal Bekijk bericht
hoi Vallinny
ja maar ik ben niet zon,n voorstaander om je telefoon nummer door te geven met het maken van een id ik weet niet of dat veilig is weet je
maar iphone van mijn meisje kan ik legaal simlock vrij bij t-mobile maken zou het dan wel werken dat onvangen van ping smsjes heb jij er misschien verstand van
groetje kangaldog

Ik heb mijn telefoon meteen toen ik hem kreeg legaal simvrij laten maken door t-mobile door hem op de whitelist van apple te laten zetten en ik heb ook problemen met pings ontvangen.. als je hem jailbreaked of simlock vrij laat maken door middel van software dan start ping niet op. als je legaal simlock vrij hebt laten maken dan start ie wel op alleen bij mij kreeg ik dus geen binnekomende berichten en dat heeft te maken met port 5223/Wi-Fi instellingen.

edit overigens moet je bij ping ook een account aanmaken..


Even Whatsapp en ping tegenover elkaar:

ping betaald 79 cent

* Je moet een account aanmaken
* Je moet er achter komen wie van je contacten ping gebruikt en dan de nickname vragen en die koppelen aan het contact
* foto's versturen moet je extra app voor downloaden voor 79 cent (dacht ik)
* design is wel gaaf
* bij een gejailbreakte of gesimlocked vrije telefoon blijft ie hangen bij de opstart
* veel mensen kunnen wel verzenden maar niets ontvangen

Whatsapp betaald 79 cent

* geen account nodig
* je ziet direct wie er in je lijst whatsapp hebben en hoeft niemand toe te voegen
*je kan een status doorgeven (wie wat waar achtig van hyves) en die ziet iedereen dan meteen
* Je kan ook met blackberry bezitters whatappen
* je kan meteen gratis zonder iets extra's te downen ook foto's/filmpjes en geluiden doorsturen
* design is ook gaaf
* tot zover weinig problemen mee..

Laatst gewijzigd door xaniapops; 23-02-10 om 14:16.
  #289  
Oud 23-02-10, 14:06
Vallinny's schermafbeelding
Vallinny Vallinny is offline
• iOS 3.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2010
Berichten: 35
Stuur een bericht via Yahoo naar Vallinny
Standaard

Ik heb er zelf geen problemen mee. Wat me nummer betreft ik doe daar niet moeilijk over. Wij thuis gebruiken m als een tierelier elke dag. De kids kunnen er niet zonder meer. Hun en mijn vriendenkring zijn hier heel tevreden over. Alleen jammer dat je niet met 2 of meer mensen kan chatten maar ja het is geen msn. Persoonlijk is dit een top app en wat de mogelijkheid met bb is weet ik nog niet ik ken niemand met bb. Je kan me pingen ik heb m op me iphone staan voor je andere vragen. Me nick is Vallinny
  #290  
Oud 23-02-10, 14:14
xaniapops xaniapops is offline
• iOS 3.1.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Feb 2010
Berichten: 13
Standaard

voor de bb bezitters is de whatsapp wat duurder maar dat zijn alle apps van BB.
Ze kunnen voor de rest precies hetzelfde alleen ze kunnen wel een status aangeven maar niet zelf een status bedenken.. ze hebben een lijstje waar ze uit kunnen kiezen.
Bij de iphone hebben we en een lijst waar je zelf uit kunt kiezen en daarnaast kun je zelf ook gewoon iets intikken. Tot zover nog weinig andere verschillen kunnen ontdekken.

edit in principe kun je trouwens wel gewoon met 2 of meerdere mensen tegelijkertijd whatappen alleen niet in een schermpje.. je moet dan wisselen tussen je contacten. maar dat is bij ping ook niet toch?
  #291  
Oud 23-02-10, 18:13
Buur's schermafbeelding
Buur Buur is offline
• iOS 8.4
• 8.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: /dev/null
Berichten: 664
Standaard

Niet om het een of ander, maar gaat deze topic nog over Ping? Kunnen de WhatsAppers a.u.b. een nieuw topic over WhatsApp aanmaken (als dat er nog niet is)? Dank u namens het overzicht op dit forum.
__________________
Wat is die zoekfunctie van dit forum toch heerlijk!
  #292  
Oud 23-02-10, 19:33
Vallinny's schermafbeelding
Vallinny Vallinny is offline
• iOS 3.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2010
Berichten: 35
Stuur een bericht via Yahoo naar Vallinny
Standaard

Kangal

kan je me via ping bereiken?

Mvg Vallinny

en voor Buur je heb gelijk we gaan hier een beetje oftopic
  #293  
Oud 03-03-10, 14:39
Arzum Arzum is offline
• iOS 3.1.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2010
Berichten: 8
Standaard

Kan iemand mij misschien iemand helpen...

Ik heb het programma pingen gedownload maar ik ontvang wel berichten.. maar het versturen is een probleem want hij komt niet aan

kan iemand helpe?
  #294  
Oud 03-03-10, 15:06
Vallinny's schermafbeelding
Vallinny Vallinny is offline
• iOS 3.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2010
Berichten: 35
Stuur een bericht via Yahoo naar Vallinny
Standaard

Hoi Arzum

Bijna een groot aantal pingers hebben dat probleem inclusief ik daarom heb ik ping eruit gegooit en ben overgestapt naar whatsapp. Ik ben een zeer ontevreden over. Mocht je vragen hebben stel ze en iemand hier beantwoord ze voor je
  #295  
Oud 03-03-10, 15:11
Arzum Arzum is offline
• iOS 3.1.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2010
Berichten: 8
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vallinny Bekijk bericht
Hoi Arzum

Bijna een groot aantal pingers hebben dat probleem inclusief ik daarom heb ik ping eruit gegooit en ben overgestapt naar whatsapp. Ik ben een zeer ontevreden over. Mocht je vragen hebben stel ze en iemand hier beantwoord ze voor je


Dus dit is ongeveer het zelfde als Ping?

thkQQ
  #296  
Oud 04-03-10, 21:35
blond blond is offline
• iOS 4.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2009
Berichten: 36
Standaard Ping! Bezig verbinding te maken.

Hallo

Mijn Ping geeft sinds een paar dagen aan dat hij verbinding maakt. verder gebeurd er helemaal niks. Ik heb de FAQ nagelezen op de site van ping en heb hier een daar wat gezocht maar er was geen oplossing die het probleem heeft opgelost. Heeft iemand een idee hoe ik dit kan oplossen?

groet
  #297  
Oud 05-03-10, 10:20
Hannesman Hannesman is offline
• iOS 5.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2009
Berichten: 3
Standaard Smileys bij Ping?

Dag allemaal,

Het schijnt dat ik smileys en emoticons kan versturen bij m'n Ping-bericht. Hoe stel ik dat in?

Alvast bedankt!

Grtz,

Hans
  #298  
Oud 05-03-10, 12:01
mvveelen's schermafbeelding
mvveelen mvveelen is offline
• iOS 11.2
• 7.1.1
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Nov 2008
Locatie: Hoorn NH
Berichten: 1.166
Standaard

Smiley-Ping
  #299  
Oud 15-03-10, 00:22
Guest-20201028093429
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard Ping maakt geen verbinding

Ik heb net Ping gedownload maar hij blijft maar zeggen "Bezig verbinding te maken". Zowel de lite als de payed versie. Weetr iemand hier een oplossign voor? Op google kon ik niks vinden.
  #300  
Oud 15-03-10, 07:32
Timmeh_'s schermafbeelding
Timmeh_ Timmeh_ is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 5.0 Beta
• 5.0 Beta
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2008
Locatie: Amsterdam
Berichten: 2.892
Stuur een bericht via MSN naar Timmeh_
Arrow

// Discussies samengevoegd.
__________________
iPhone 2G UK iOS 3.1.3 Jailbreak by RedSn0w /  iPhone 4 32GB iOS 4.2.1 Jailbreak by RedSn0w
MacBook Pro 15,4" OSX 10.6.6 /  iMac 20" OSX 10.6.6 /  iPad 3G 32GB iOS 4.2.1
Stuur me geen privé-berichten met vragen, ik negeer ze. Gebruik liever de zoekfunctie en de Wiki (Begrippen|Handleidingen)
Reageren

Labels
connecteren, ping



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Problemen met Push Notifications MsG iPhone algemeen 137 19-05-11 23:00
Push Notifications werkt niet met Wi-Fi wel 3G haarlem023 Archief 1 11-11-09 16:41

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 07:53.