//

Een agenda met muziek?

Een agenda met muziek? discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik zoek een agenda waarin ik al mijn afspraken kan zetten maar wanneer het tijd is voor die afspraak ik een muziekje hoor. Dat mag ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone apps en games > iPhone Apps
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 28-09-09, 02:49
rallen rallen is offline
• iOS 3.0.1
• Besturingssysteem: Linux
 
Geregistreerd: Sep 2009
Berichten: 3
Standaard Een agenda met muziek?

Ik zoek een agenda waarin ik al mijn afspraken kan zetten maar wanneer het tijd is voor die afspraak ik een muziekje hoor. Dat mag zijn uit mijn muziek bestanden maar dat mag ook iets zijn dat veel geluid produceert voor een lange tijd.

Eigenlijk dus de agenda van de iphone + een goed geluid in plaats van die zagde "ding ding"

Laat het mij alsjeblieft weten want ik heb mij werkelijk rot gezocht en nu mis ik regelmatig bijna een afspraak
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 28-09-09, 10:22
iphonemark iphonemark is offline
• iOS 6.1.4
• 6.1.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2008
Locatie: groningen
Berichten: 239
Standaard

Als je met een reminder vooraf nog steeds afspraken mist dan heb je een organisatie probleem en helpt geen enkel muziekje. Misschien Ritalin ;-)
  #3  
Oud 28-09-09, 18:14
rallen rallen is offline
• iOS 3.0.1
• Besturingssysteem: Linux
 
Geregistreerd: Sep 2009
Berichten: 3
Standaard

Goed nu wij weten dat mark een goed gevoel voor humor heeft maar minder inschattingsvermogen dan de een plank hout

Ik wil graag een muziekje ofz omdat als ik in de auto zit en die telefoon in mijn broek, ik die zachte tamelijk korte "Bliep Bliep" niet hoor.
  #4  
Oud 19-10-10, 16:28
Cal Al Cal Al is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2010
Berichten: 4
Standaard Calendar Alarm geeft geluid waar je niet omheen kan

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door rallen Bekijk bericht
Ik zoek een agenda waarin ik al mijn afspraken kan zetten maar wanneer het tijd is voor die afspraak ik een muziekje hoor. Dat mag zijn uit mijn muziek bestanden maar dat mag ook iets zijn dat veel geluid produceert voor een lange tijd.

Eigenlijk dus de agenda van de iphone + een goed geluid in plaats van die zagde "ding ding"

Laat het mij alsjeblieft weten want ik heb mij werkelijk rot gezocht en nu mis ik regelmatig bijna een afspraak
Calendar Alarm synchroniseert met je standaard iPhone Agenda (of elke andere agenda die door de standaard iPhone agenda database wordt ondersteund) en voegt een luid en lang alarm met een geluid naar keuze toe. Je kan nieuwe afspraken ook direct toevoegen in Calendar Alarm, die komen dan gewoon in de database terecht en kun je in andere agenda's bekijken. Eigen muziek kan nog niet omdat Apple dit niet toelaat.

Calendar Alarm voor iPhone en iPod touch in de iTunes App Store
Reageren

Labels
agenda, agendamelding, geluid, iphone, muziek



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Problemen met synchronisatie zakelijke Exchange Agenda naar Prive Outlook Agenda kees20 iTunes 1 27-02-11 22:33
iPhone sync met Mac (muziek/foto's) EN Win (contacten/agenda) shanty iTunes 0 15-02-11 23:37
synchroniseren in een agenda met exchange en outlook kvi iTunes 1 15-12-10 22:32
agenda items iphone weg na synchronisatie met andere agenda?? paro iTunes 0 26-08-09 21:21
Agenda op werk en thuis muziek e.d. syncen smogendorff iTunes 0 15-06-09 13:23

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 01:03.