iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPhone Apps (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f118/iphone-apps-games/f63/iphone-apps/)
-   -   PS3 remote app (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f118/iphone-apps-games/f63/iphone-apps/44769-ps3-remote-app.html)

berryweterings 29-09-09 20:34

PS3 remote app
 
Ik ben al uren aan het zoeken naar een app voor de iPhone om mijn ps3 mee te bedienen. Ik heb ook BD Touch geprobeerd, maar krijg dit niet werkend en ik twijfel ook of deze app wel als remote gebruikt kan worden voor de ps3 of alleen maar als de ps3 een Blueray aan het af spelen is.

Weet iemand iets?

Het zou echt een super app zijn voor mij!

Fasty 29-09-09 21:22

Ja sluit me hier aan!!! Iemand een oplossing hiervoor.

mutsop 30-09-09 16:57

Iemand een idee? zou leuk zijn te gebruiken :D

(jonne) 11-10-09 11:57

ik heb hier ook al een tijdje naar gezocht. Op andere fora komt vooral terug dat Sony de PS dan zou moeten 'aanmelden' voor 'made for ipod' en dat zal hoogstwaarschijnlijk nooit gaan gebeuren. Het wordt een ander verhaal als je een ipod wilt jailbreaken. Theoretisch zou het dan moeten kunnen. Mocht iemand hier als iets van weten zou ik het graag horen. Dit zou voor mij namelijk genoeg reden zijn mijn iphone the jailbreaken.

Yvarladze 03-02-10 13:18

Is er iemand die hier een mooie oplossing voor heeft gevonden. Ben erg benieuwd.

mindbender 03-02-10 16:51

BD Touch werkt alleen als je een Blu-ray disc hebt die ook BD Touch functionaliteit heeft. Dus veel heb je daar nog niet aan. Er zijn op dit moment nog maar één of twee discs die dit ondersteunen en dat zijn amerikaanse discs, in Europe zijn er nog geen. BD Touch werkt overigens via het Wi-Fi netwerk en niet via bluetooth en is ook niet gelimiteerd tot de PS3 maar werkt in principe voor alle blu-ray spelers die BD Touch ondersteunen in combinatie met de juiste discs.

Er is wel een App genaamd BD Remote waarmee je je iPhone als afstandbediening voor je blu-ray speler kunt gebruiken. Maar deze is alleen in de amerikaanse iTunes store te vinden EN heeft nog geen ondersteuning voor de PS3.

Dus al bij al is er momenteel nog geen App om je PS3 te besturen. Zou overigens wel leuk zijn.

Yvarladze 03-02-10 16:56

Ja het zou heel mooi zijn als je je iphone kan gebruiken net als een bluetooth toetsenbord. Dat je dus ook door je menu kan lopen en dat je het toetsenbord van de iphone kan gebruiken om berichten te typen.

Ik zoek ook iets wat op "Remote" lijkt zodat je de playlist kan beheren van de PS3.

Al met al heb ik een hoop ideeen voor een app maar ik kan helaas zelf geen app programmeren. Hoop dat er snel iets komt zodat je met je iphone dezelfde functies hebt als je controller behalve het spelen van games zelf.

ipjotter 28-08-10 16:42

Enig nieuws hierover?
 
Is er inmiddels al een iphone remote die ook het main menu en overige functies van de PS3 kan besturen?


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 20:40.