//

PS3 remote app

PS3 remote app discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik ben al uren aan het zoeken naar een app voor de iPhone om mijn ps3 mee te bedienen. Ik heb ook BD Touch geprobeerd, ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone apps en games > iPhone Apps
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 29-09-09, 20:34
berryweterings berryweterings is offline
• iOS 6.1.4
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2009
Berichten: 6
Standaard PS3 remote app

Ik ben al uren aan het zoeken naar een app voor de iPhone om mijn ps3 mee te bedienen. Ik heb ook BD Touch geprobeerd, maar krijg dit niet werkend en ik twijfel ook of deze app wel als remote gebruikt kan worden voor de ps3 of alleen maar als de ps3 een Blueray aan het af spelen is.

Weet iemand iets?

Het zou echt een super app zijn voor mij!
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 29-09-09, 21:22
Fasty's schermafbeelding
Fasty Fasty is offline
• iOS 13.2.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Aug 2008
Locatie: Melick
Berichten: 404
Standaard

Ja sluit me hier aan!!! Iemand een oplossing hiervoor.
  #3  
Oud 30-09-09, 16:57
mutsop mutsop is offline
• iOS 3.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2009
Berichten: 57
Standaard

Iemand een idee? zou leuk zijn te gebruiken
  #4  
Oud 11-10-09, 11:57
(jonne) (jonne) is offline
• iOS 2.0
• 5.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2008
Berichten: 28
Standaard

ik heb hier ook al een tijdje naar gezocht. Op andere fora komt vooral terug dat Sony de PS dan zou moeten 'aanmelden' voor 'made for ipod' en dat zal hoogstwaarschijnlijk nooit gaan gebeuren. Het wordt een ander verhaal als je een ipod wilt jailbreaken. Theoretisch zou het dan moeten kunnen. Mocht iemand hier als iets van weten zou ik het graag horen. Dit zou voor mij namelijk genoeg reden zijn mijn iphone the jailbreaken.
  #5  
Oud 03-02-10, 13:18
Yvarladze Yvarladze is offline
• iOS 8.3
• 8.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2008
Berichten: 135
Standaard

Is er iemand die hier een mooie oplossing voor heeft gevonden. Ben erg benieuwd.
  #6  
Oud 03-02-10, 16:51
mindbender mindbender is offline
• iOS 7.0
• 7.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2009
Locatie: Geldrop
Berichten: 14
Standaard

BD Touch werkt alleen als je een Blu-ray disc hebt die ook BD Touch functionaliteit heeft. Dus veel heb je daar nog niet aan. Er zijn op dit moment nog maar één of twee discs die dit ondersteunen en dat zijn amerikaanse discs, in Europe zijn er nog geen. BD Touch werkt overigens via het Wi-Fi netwerk en niet via bluetooth en is ook niet gelimiteerd tot de PS3 maar werkt in principe voor alle blu-ray spelers die BD Touch ondersteunen in combinatie met de juiste discs.

Er is wel een App genaamd BD Remote waarmee je je iPhone als afstandbediening voor je blu-ray speler kunt gebruiken. Maar deze is alleen in de amerikaanse iTunes store te vinden EN heeft nog geen ondersteuning voor de PS3.

Dus al bij al is er momenteel nog geen App om je PS3 te besturen. Zou overigens wel leuk zijn.
  #7  
Oud 03-02-10, 16:56
Yvarladze Yvarladze is offline
• iOS 8.3
• 8.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2008
Berichten: 135
Standaard

Ja het zou heel mooi zijn als je je iphone kan gebruiken net als een bluetooth toetsenbord. Dat je dus ook door je menu kan lopen en dat je het toetsenbord van de iphone kan gebruiken om berichten te typen.

Ik zoek ook iets wat op "Remote" lijkt zodat je de playlist kan beheren van de PS3.

Al met al heb ik een hoop ideeen voor een app maar ik kan helaas zelf geen app programmeren. Hoop dat er snel iets komt zodat je met je iphone dezelfde functies hebt als je controller behalve het spelen van games zelf.
  #8  
Oud 28-08-10, 16:42
ipjotter's schermafbeelding
ipjotter ipjotter is offline
• iOS 4.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2009
Berichten: 13
Standaard Enig nieuws hierover?

Is er inmiddels al een iphone remote die ook het main menu en overige functies van de PS3 kan besturen?
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
PS3 app vrienden zien zonder in te loggen Hollywoodthehell iPhone Apps 1 15-01-11 19:38
Windows: iTunes en remote app ik_ben_Mark iTunes 1 08-12-10 17:51
Omgekeerde Remote app? WackoV iPhone Apps 0 03-04-10 10:55
Omgekeerde Remote App? Rotje333 iPhone Apps 1 16-01-10 13:37
remote app problemen.. kilianno7 Archief 1 27-08-08 08:21

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 10:51.