//

Mobile Tv mobistar

Mobile Tv mobistar discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Vond er geen topic over.. Blijkbaar kan je tot eind oktober gratis tv kijken op je iphone in HD. Mij lukt het in ieder geval ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone apps en games > iPhone Apps
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 01-10-09, 14:46
Luunie Luunie is offline
• iOS 3.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 33
Standaard Mobile Tv mobistar

Vond er geen topic over..

Blijkbaar kan je tot eind oktober gratis tv kijken op je iphone in HD. Mij lukt het in ieder geval niet. Iemand al geprobeerd?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 01-10-09, 15:04
Bomans's schermafbeelding
Bomans Bomans is offline
• iOS 11.1
• 10.2
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Feb 2008
Locatie: België
Berichten: 7.361
Standaard

Mobistar lanceert mobiele hdtv op de iPhone - iPhone - iPhoneclub.nl
  #3  
Oud 01-10-09, 15:12
Luunie Luunie is offline
• iOS 3.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 33
Standaard

Die link in dat berichtje werkt hier niet
  #4  
Oud 01-10-09, 15:16
Bomans's schermafbeelding
Bomans Bomans is offline
• iOS 11.1
• 10.2
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Feb 2008
Locatie: België
Berichten: 7.361
Standaard

Heb je wel mobistar als provider?
  #5  
Oud 01-10-09, 15:22
stijnvw stijnvw is offline
• iOS 6.1.4
• 6.1.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2009
Locatie: België
Berichten: 79
Standaard

surfen naar iphone.mobistar.be daar zou je het moeten vinden
  #6  
Oud 01-10-09, 15:24
apotheosis apotheosis is offline
• iOS 10.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 4.751
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Luunie Bekijk bericht
Vond er geen topic over..

Blijkbaar kan je tot eind oktober gratis tv kijken op je iphone in HD. Mij lukt het in ieder geval niet. Iemand al geprobeerd?
Yep,werkt via 3G maar via EDGE is het niet te doen,dat onderbreekt constant.Ook 3G is niet bepaald erg stabiel.Het gebeurt zelfs in vol bereik ik 3G ook heb en dan gewoon effe m'n iphone in de hand neem en boem,het springt terug naar EDGE en dan zijn er 2 mogelijkheden;oftewel springt deze terug naar 3G of blijft deze op EDGE hangen en moet ik naar mijn instellingen gaan en dan eens terug de 3G aan en uitzetten.
Maar als alles op 3G blijft en je laat het liggen op een bepaalde plaats dan kan je zonder veel problemen naar bv het nieuws op één kijken.

Helaas is de beeldkwaliteit helemaal geen HD en das heel jammer want als je beelden van de voetbal ziet of snelle beelden dan is het niet echt zuiver en dat beeld is niet aangenaam om naar te kijken.Dit moet echt toch beter vind ik want op die manier gaan nooit veel mensen hier overschakelen naar tv op de gsm/iphone.

Maar ik gebruik het wel af en toe als ik het nieuws heb gemist en dan op één naar de herhalingen kijk 's nachts.Das wel leuk natuurlijk,altijd mooi meegenomen maar het moet veel beter dan hetgeen het nu maar is.
Ik had nog wat meer van verwacht en HD is het allesins al helemaal niet,echt heel jammer.

En er zijn buiten één en canvas geen vlaamse zenders te bespeuren,ook zeer jammer.Ik vind ze er zo snel mogelijk vtm,2be,vt4 en vijf tv moeten opsteken.Het aanbod ligt ook te laag.Wat ben ik mee franse zenders?

PS;het werkt normaal gezien nu maar alleen als je mobistar klant bent en je een gsm hebt die die beelden kan doorgeven,ik veronderstel je toch een iphone dan hebt?

Weet iemand hoe dat zit met dat date gedoe?Want iemand beweert dat dit geen data zou verbruiken maar ik geloof dit helemaal niet zenne,ik zie op mijn iphone een verbruik van 2MB of iets meer per minuut als ik tv mobistar kijk.

Laatst gewijzigd door apotheosis; 01-10-09 om 15:27.
  #7  
Oud 01-10-09, 15:30
Bomans's schermafbeelding
Bomans Bomans is offline
• iOS 11.1
• 10.2
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Feb 2008
Locatie: België
Berichten: 7.361
Standaard

Het gaat niet van je maandelijks data abo af. Natuurlijk zal er data verbuikt worden, ze rekenen het alleen niet aan.

Dat zegt Telemak toch in de reacties in bovenstaande link: “Er is geen impact op uw data trafiek. De video wordt er niet in verrekend.”
  #8  
Oud 01-10-09, 15:31
maceddy maceddy is offline
• iOS 7.0 beta
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2009
Locatie: Hoge Noorden
Berichten: 82
Standaard

Hmm, werkt zo te zien niet vanaf een NL Vodafone netwerk
  #9  
Oud 01-10-09, 15:39
apotheosis apotheosis is offline
• iOS 10.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 4.751
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bomans Bekijk bericht
Het gaat niet van je maandelijks data abo af. Natuurlijk zal er data verbuikt worden, ze rekenen het alleen niet aan.

Dat zegt Telemak toch in de reacties in bovenstaande link: “Er is geen impact op uw data trafiek. De video wordt er niet in verrekend.”
Een goede zaak dus.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Van Mobistar naar Mobile Vikings? corneeltje Orange 13 05-07-10 00:20
Alweer probs met Mobistar mobile internet? Deejvie Orange 1 13-05-09 14:31

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 01:34.