Betaalde app rekenent niet af. discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) hey,! Ik heb 2 dagen geleden belstatus gedownload via mijn iphone. nu kost deze iphone app 79 cent. ik heb dus bij het downloaden mijn ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Betaalde app rekenent niet af.
hey,!
Ik heb 2 dagen geleden belstatus gedownload via mijn iphone. nu kost deze iphone app 79 cent. ik heb dus bij het downloaden mijn itunes wachtwoord moeten invullen, wat altijd moet. bij iedereen. Nu heb ik die app, hij werkt perfect, maar ik heb nog steeds niets gehoord van clickandbuy, iemand ideetje? Of komt dit pas zodra itunes mij weer zo;n mailtje stuurt waarin staat wat ik gedownload heb. Alvast bedankt! |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Meestal krijg je direct een mailtje, gek. Wacht maar even op de mail van iTunes.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Per ongeluk een betaalde app. | Laurence190 | iPhone Apps | 8 | 30-08-10 22:54 |
gratis betaalde app's verkrijgen? | mysense | Archief | 1 | 04-01-09 19:39 |
[App Store] Gratis (minor) updates voor betaalde apps? | dutchieman | Ontwikkelen voor iOS | 3 | 13-07-08 11:48 |
|
|