iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPhone Apps (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f118/iphone-apps-games/f63/iphone-apps/)
-   -   Is er een Profile applicatie? (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f118/iphone-apps-games/f63/iphone-apps/45295-profile-applicatie.html)

ploppy 07-10-09 22:33

Is er een Profile applicatie?
 
Ik heb sinds een paar dagen een 3gs. Mooi ding, maar wat mij verbaast is dat er geen profielen op zitten waar je instellingen als ringtone, volume enz. kan instellen en waartussen je kan switchen.

Is er een profile app die dit kan regelen?

Bomans 07-10-09 22:45

Alleen als je jailbreakt. Dan is er myprofiles

Guest-20230818000136 07-10-09 23:21

Heb je dit echt nodig dan? Je kan aan iedere persoon een specifieke ringtone hangen in het veld van die persoon in je contacten als je wil. Verder zit er een 'silent ringer switch' aan de zijkant van de iPhone voor vergaderstandje.
Lijkt mij persoonlijk afdoende.

XIII 08-10-09 00:56

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door ikkieman (Bericht 362351)
Lijkt mij persoonlijk afdoende.

"Adjust Wi-Fi, Bluetooth, GPS, Push Email, Auto Lock, and 3G based on Location, Time of Day, and more" van die App zou ik graag hebben op mijn niet gehackte iPhone!

Iedere keer als ik thuis kom Wi-Fi aanzetten en weer uitzetten als ik vertrek begint best te vervelen... (en voor 3G en werk net omgekeerd)

Runaque 08-10-09 07:54

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door XIII (Bericht 362404)
"Adjust Wi-Fi, Bluetooth, GPS, Push Email, Auto Lock, and 3G based on Location, Time of Day, and more" van die App zou ik graag hebben op mijn niet gehackte iPhone!

Iedere keer als ik thuis kom Wi-Fi aanzetten en weer uitzetten als ik vertrek begint best te vervelen... (en voor 3G en werk net omgekeerd)

Laat de Wi-Fi toch gewoon aanstaan, het is niet dat het echt zoveel vergt van de battrerij als je geen Wi-Fi gebruikt en vaak hangt de iPhone toch dagelijks aan de PC (althans in mijn geval).

En anders moet je eens een developer benaderen en investeren door een app te laten ontwikkelen en hopen dat je hem kan slijten in de app store, dan verdien je er nog aan ook.

FridgeNL 08-10-09 10:49

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Bomans (Bericht 362330)
Alleen als je jailbreakt. Dan is er myprofiles

Dit is idd een handige app :)
Heb hem gedownload via Cydia maar het is een trail versie, nu heb ik gezocht naar een optie om hem aan te schaffen maar kan dat niet vinden, ook niet via Rock.

Enig idee ?

Bomans 08-10-09 10:53

Via de site in mijn vorige post kan je hem toevoegen aan je winkelwagen. (add to cart)

Moet je wel je rock ID en paswoord ingeven.

FridgeNL 08-10-09 11:01

Ja heb ik en zover kom ik ook, maar dan......
Je krijgt een key?
En waar kan ik die ingeven? in de app zelf?

Edit: Ik ben eruit, kopen via Rock en als je dan de app opent download ie vanzelf de licentie ;)

Bomans 08-10-09 11:44

Mooi zo ;)

Hier nog een handleiding. Always comes in handy. :rolleyes::cool:

XIII 08-10-09 15:36

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Runaque (Bericht 362414)
Laat de Wi-Fi toch gewoon aanstaan, het is niet dat het echt zoveel vergt van de battrerij als je geen Wi-Fi gebruikt en vaak hangt de iPhone toch dagelijks aan de PC (althans in mijn geval).

De batterij van mijn iPhone haalt soms het einde van de werkdag niet; dus alle beetjes tellen...

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Runaque (Bericht 362414)
En anders moet je eens een developer benaderen en investeren door een app te laten ontwikkelen en hopen dat je hem kan slijten in de app store, dan verdien je er nog aan ook.

Ik meen gelezen te hebben dat Apple het wijzigen van dit soort instellingen via 3rd party Apps niet toestaat...

Runaque 08-10-09 17:11

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door XIII (Bericht 362600)
De batterij van mijn iPhone haalt soms het einde van de werkdag niet; dus alle beetjes tellen...


Ik meen gelezen te hebben dat Apple het wijzigen van dit soort instellingen via 3rd party Apps niet toestaat...

Ik zou het niet weten, maar er zijn zoveel verschillende app's die vragen om locatievoorziening in te schakelen, dus dat lijkt me een gelijkaardige methode. Je kan de app ook in Cydia ook te koop aanbieden toch? Ik ben zelf niet actief in het jailbreaken, het verste dat ik gegaan ben is unlocken van mijn iphone omdat ik gedowngrade had.

XIII 08-10-09 17:45

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Runaque (Bericht 362661)
Ik zou het niet weten, maar er zijn zoveel verschillende app's die vragen om locatievoorziening in te schakelen, dus dat lijkt me een gelijkaardige methode. Je kan de app ook in Cydia ook te koop aanbieden toch? Ik ben zelf niet actief in het jailbreaken, het verste dat ik gegaan ben is unlocken van mijn iphone omdat ik gedowngrade had.

De mogelijke beperking van Apple zit niet in het lezen van de locatie, maar in het schrijven van een (gewijzigde) configuratie.

Verder is er denk ik een technische beperking; de applicatie zou in de achtergrond moeten draaien en dat lukt niet zonder jail-break

In Cydia is er al zo'n applicatie, dan zou het hooguit concurrentie zijn.

(je laatste zin snap ik niet, maar die is voor de discussie niet direct relevant - neem ik aan)

videologic 14-11-09 14:45

Gezocht : Telefoon profielen
 
Hello,

Als voormalig gebruiker van Windows Mobile gebruikte in vaak PhoneAlarm. Hiermee kan je telefoonprofielen aanmaken, zodat je met 1 druk op de knop kan instellen (tijdens vergaderingen etc) dat je alle oproepen met een triller aangekondigd worden -tenzij- telefoonnummer 'xyz'belde.. die moest dan aangekondigd worden met speciale beltoon 'ijy'.

Als ik op het forum zoek onder telefoon-profielen krijgt ik niets terug. Ook op Wiki kan ik niets vinden.

Kan iemand me even op een spoor zetten ?

Gr, Daan

WDS001 14-11-09 14:54

//Discussies samengevoegd.

ℜuben 14-11-09 15:00

Dit zuigt... zit ik net een antwoord te tikken, heeft een moderator bij het plaatsen ineens het topic verplaatst... weg antwoord. :confused:

Wat ik had getikt; standaard zit er geen profiel-achtige functie op de iPhone. Het enige wat je kunt doen is een hardware schakelaar aan de zijkant omzetten om in één keer alle geluiden behalve de wekker uit te schakelen. Voor verdergaande handigheidjes zoals het Windows Mobile programma "PhoneAlarm" (reuze handig was dat) zal je moeten vertrouwen op appjes uit Cydia of misschien zelfs de app store.

ruffian 15-11-09 13:03

Op mijn Nokia had een de mogelijkheid de mail tussen een bepaalde tijd niet op te halen.
Nu heb je aTimetool alleen die is betaald en ik blijf toch Nederlander. Iemand suggesties?

ruffian 01-12-09 01:15

Mijn myProfiles periode is helaas afgelopen, iemand een idee voor een gratis vervanger?

Ik wil 's nachts bereikbaar zijn per telefoon/sms maar mijn mail hoef ik niet te horen.
Nu ben ik een beetje tegen het kopen van iPhone applicaties (ook al zijn het kleine bedragen) dus ben op zoek naar een alternatief. Vele applicaties zijn er wel om de iPhone in airplane mode te zetten maar ik wil wel bereikbaar blijven.

hvdbosch 13-12-09 22:49

Een manier om profielen te managen zou erg prettig zijn!
Bluetooth uitzetten als die niet nodig spaart veel batterijverlies.
Is er echt geen app voor een niet gejailbreakte iPhone??

kris77 28-12-09 14:45

ik heb myprofiles via cydia. Als ik wil opstarten probeert hij automatisch licentie de downloaden en valt dan terug uit. Iemand een idee hoe dit komt?

ruffian 28-12-09 14:51

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door kris77 (Bericht 398183)
ik heb myprofiles via cydia. Als ik wil opstarten probeert hij automatisch licentie de downloaden en valt dan terug uit. Iemand een idee hoe dit komt?

gekocht in Cydia of Rock?


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 11:54.