testen van apps in windows xp discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo allemaal, ik heb een vraag ik heb zelf nog geen Iphone maar mijn vriend wel en ik wil wat dingen testen van internet voor ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
testen van apps in windows xp
Hallo allemaal,
ik heb een vraag ik heb zelf nog geen Iphone maar mijn vriend wel en ik wil wat dingen testen van internet voor dat ik het op zijn Iphone ga zetten. Ik bedoel dus programma`s voor video of foto bewerking. Is er eenprogramma die dit in windows kan testen. Dus niet de web testers of hoe hij er uit ziet de Iphone want dat is alleen maar om te kijken hoe het menu er uit ziet. nee een echt programma wat los van de Iphone werkt. ik hoop dat het kan. het betsand is ipa bestand. groetjes Harrie |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Ik versta niets van je vraag. Kan het niet wat duidelijker?
|
|
||||
|
||||
Ik gok dat deze poster op zoek is naar een iPhone emulator om iPhone Apps onder Windows XP uit te proberen.
Volgens mij bestaat dat niet en kan het zelfs niet met de Xcode emulator op een Mac.
|
|||
|
|||
ik ben best duidelijk hoor ik vraag of er een programma is voor windows waar je app kunt testen voor de Iphone dus een simulator zeg maar die in xp draait.
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Als ze al in itunes staan (zowel gratis als betaald) kan je ze toch evengoed syncen naar je ipod/iphone en testen. Ik zie het probleem niet.
|
|
|||
|
|||
Hij heeft nog geen iPod Touch / iPhone en hij wil zelf eerst het kaf van de koren scheiden, voordat hij de app'jes op zijn vriend zijn iPod zet (als ik het goed begrijp).
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Apps van windows naar ipod touch/iphone | Maxievr | Archief | 1 | 09-06-09 16:09 |
|
|