//

agenda instellingen

agenda instellingen discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) In de agenda op Iphone heb ik alleen een beperkte mogelijkheid voor het herhalen van afspraken (elke dag, elke week, elke 2 weken, elke maand, ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone apps en games > iPhone Apps
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 13-10-09, 21:44
Audrey.M Audrey.M is offline
• iOS 6.1.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2009
Berichten: 5
Standaard agenda instellingen

In de agenda op Iphone heb ik alleen een beperkte mogelijkheid voor het herhalen van afspraken (elke dag, elke week, elke 2 weken, elke maand, elk jaar). Dit is voor mij niet voldoende. Ik wil zelf het aantal weken of dagen van een herhaling kunnen instellen (bijv. elke 6 weken o.i.d.).

Ook wil ik het tijdstip van de melding (herinnering) zelf kunnen bepalen. Bijv. 1,5 uur ervoor, of een dag ervoor op een bepaald tijdstip. De standaard agenda biedt die opties niet en dat vind ik een groot gemis. Ik maak geen gebruik van Outlook (hotmail) en kan dus ook niet synchroniseren met Outlook agenda.

Is er een app voor, of weet iemand een andere oplossing voor bovenstaande problemen? Wat mij betreft is dit een achteruitgang t.o.v. mijn vorige mobiel (Sony Ericsson K550i).
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 14-10-09, 08:22
Shorty007 Shorty007 is offline
• iOS 16.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2008
Berichten: 1.828
Standaard

ja dat met de herinneringen mis ik ook wel idd....loop ik ook tegenaan dat je niet gewoon een tijd in kan stellen voor een herinnering. Iemand een oplossing / idee???

En een weekoverzicht mis ik ook trouwens.
  #3  
Oud 14-10-09, 21:21
wieper wieper is offline
• iOS 5.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2009
Berichten: 1
Standaard

Als je je agenda synct met outlook, kan je in outlook je aangepaste herhalingen invullen en de iphone neemt ze vervolgens gewoon over.

Grtz.
  #4  
Oud 15-10-09, 09:54
jap74's schermafbeelding
jap74 jap74 is offline
• iOS 14.4
• iPadOS 14.4
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Feb 2009
Berichten: 800
Standaard

Als je niet synct met Outlook is Google Calender misschien een optie. Je kunt via het internet verschillende agenda's aanmaken (bv privé, werk, gezin, vuilnisophaal, verjaardagen, enz). Deze kunnen laten syncen met je iPhone app (ergens op dit forum is zeker een handleiding te vinden hoe je dit kunt instellen. Anders wel op het forum op de Apple site). Deze Calender heeft alle instellingen die jij zoekt. Volgens mij heeft Google zelf een App om de Calender op te zien/beheren.

Als je wilt kun je de Google Calender ook syncen met je agenda programma op je pc/laptop (Outlook/iCal).
  #5  
Oud 15-10-09, 12:20
Shorty007 Shorty007 is offline
• iOS 16.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2008
Berichten: 1.828
Standaard

Is er binnen MobileMe of iCal ook een optie om de herinneringen aan te passen???
  #6  
Oud 02-02-10, 11:01
bbgt bbgt is offline
• iOS 7.1.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2009
Locatie: Almere Stad
Berichten: 206
Stuur een bericht via ICQ naar bbgt Stuur een bericht via Instant Messenger naar bbgt Stuur een bericht via MSN naar bbgt Stuur een bericht via Yahoo naar bbgt
Standaard

Ik ontving zojuist een email met als bijlage in pdf. een speeldagenkalender 2010-2011 top- en hoofdklasse amateurvoetbal. Is dat op de een of andere manier in de kalender van mijn iPhone te plaatsen?
__________________
....i.c.m. een Tele2 sim only 1GB en 100 bel/sms
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Iphone agenda sync met Google Agenda rutgervvh iTunes 2 24-08-12 23:06
Kan geen account toevoegen bij Instellingen => Mail, contacten, agenda victorcharlycharly iPhone algemeen 0 21-03-11 22:41
Problemen met synchronisatie zakelijke Exchange Agenda naar Prive Outlook Agenda kees20 iTunes 1 27-02-11 22:33
Outlook agenda overzetten in windows live agenda wous5 iPhone algemeen 2 27-07-10 07:57
agenda items iphone weg na synchronisatie met andere agenda?? paro iTunes 0 26-08-09 21:21

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 10:40.