iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPhone Apps (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f118/iphone-apps-games/f63/iphone-apps/)
-   -   Tweetie 2 (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f118/iphone-apps-games/f63/iphone-apps/45877-tweetie-2-a.html)

VonZescao 14-10-09 18:26

Tweetie 2
 
Ey hallo,

Ik gebruik nu 2 dagen Tweetie 2, maar de notifications doen het niet. Zo ben ik follower van iPhoneClub en staat er netjes 'Unfollow' op haar profiel als blijk van deze setting. Bij 'More' > 'Notification Options' kies ik 'Enable Notifications'. Echter, wanneer iPhoneClub een nieuwe tweet plaatst krijg ik geen melding.

Als ik naar 'Settings' > 'Berichtgeving' ga staat 'Berichtgeving' aan en zie ik 'TV Gids Pro' en 'Palringo' staan. Van deze applicaties krijg ik inderdaad notifications als waar ik dit ook zo ingesteld heb.

Nu is mijn vraag of jullie dit probleem ook kennen en wellicht hiervoor een oplossing weten? Ik vind het toch wel jammer dat deze functie niet werk.

Thanks.

kuotje 14-10-09 18:31

uh bij mij heeft tweetie ook geen push?

deKevster 14-10-09 18:52

Volgens mij ondersteunt Tweetie 2 geen push.

PuddingNL 15-10-09 09:53

Tweetie 2 ondersteunt geen push inderdaad, maar wat die notifications nou zijn?

Edit:
Ik meende dat het wel de bedoeling was dat dit dus push notifiactions zouden zijn, ik las iets op de twitter van atebits dat hij net te laat was voor de "Twitter List" update en dat dit snel in een update zou komen, ik denk dat dan ook thema's en push inkomt.

Shorty007 15-10-09 12:23

Ik las dit ergens op internet, sorry weet ff niet meer waar precies:

You can set up virtual push notifications so you can see whenever somebody you follow drops a Tweet bomb, like RealTracyMorgan. (They show up as a text message from 40404, i.e., Twitter.) Sadly, this doesn’t extend to @replies, but it’s for following a particular person (or persons, if you want a lot of messages about tweets).
Staat onder More, als je iemand zijn profiel bekijk in tweetie 2

Ik zal eens opletten of het ook echt werkt, dacht het wel trouwens, want heb zo een venster dacht ik wel al es gezien in mijn lockscreen...Maar ik heb zoiezo Push met Twitter omdat ik ook Twitbit nog op de achterste SB heb staan, alleen voor de Push :)

kuotje 15-10-09 13:20

sorry maar als ik me Tweetie pushed heb wordt ik gek van al die berichten. Want heb niet echt veel vrienden maar die chatten op twitter haha.

duss elk keer een berichtje ... zou niet fijn zijn.

PuddingNL 15-10-09 13:37

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door kuotje (Bericht 367660)
sorry maar als ik me Tweetie pushed heb wordt ik gek van al die berichten. Want heb niet echt veel vrienden maar die chatten op twitter haha.

duss elk keer een berichtje ... zou niet fijn zijn.

Zoiets zou je dan wel in kunnen stellen ;)

kuotje 15-10-09 16:45

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door PuddingNL (Bericht 367679)
Zoiets zou je dan wel in kunnen stellen ;)

Tuurlijk :) zul je wel een optie moeten maken met bepaalde users waarvan je alleen bericht wilt. Maar toch vind ik twitter iets teveel berichten per user.

Alleen net als iphoneclub op twitter een message zou wel rlxt zijn :)

VonZescao 15-10-09 18:31

Per Twitteraar kun je notifications aanzetten. Dus niet voor iedereen tegelijk (mocht het uberhaupt werken). Maar zover ik begrijp zijn deze notifications een nutteloze optie aangezien ze bij iedereen het niet doen :S. Ook adverteert Tweetie niet met push/ notifications. Hadden ze net zo goed weg kunnen laten omdat iedereen toch met de hand de tweet's moet opvragen.

PuddingNL 16-10-09 09:23

Citaat:

It's not technically Push, it's device/SMS notifications (can configure delivery settings on Twitter.com).
Twitter / Loren Brichter: @chartier It's not technic ...

In Tweetie 2.1 komt ook de Twitter List.

Shorty007 11-11-09 11:12

Tweetie 2 "Read it later"
 
Hoi,

Ik gebruik tweetie 2 al een tijdje. Wilde nu graag icm Read it later of instapper doen zodat ik..ja dingen later kan lezen :p
Maar zowel met Read it Lter als Instapper krijg ik niet de optie Read it later :confused:
Werkt dat alleen met de pro versies ervan en niet de free versies?

Timmeh_ 11-11-09 11:15

// Discussies samengevoegd.

Vanstra 11-11-09 12:12

Volgens mij alleen met de Pro versie van Tweetie2

Shorty007 11-11-09 12:14

huh?? Er is toch maar 1 versie van Tweetie 2??

Shorty007 21-11-09 22:50

wanneer komt er nou eindelijk eens ondersteuning voor themes in Tweetie2????????

Ravenge 22-11-09 12:28

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Shorty007 (Bericht 386266)
wanneer komt er nou eindelijk eens ondersteuning voor themes in Tweetie2????????

Waarschijnlijk in versie 2.1 die er nog aan komt!

Shorty007 22-11-09 12:31

kan nie wachten :D

MichaelJ 03-12-09 10:02

Tweetie 2.1
 
Hallo,

Ik heb pas Tweetie 2.1 aangeschaft en probeer nu mijn locatie onder mijn naam te zetten zodat iedereen kan zien waar ik zit. Daar bedoel ik dan niet mee dat ik ik twitter bericht stuur met mijn geotag erin maar gewoon dat mijn locatie elke keer update als ik dat wil. Weet iemand waar ik die optie kan vinden in Tweetie?
Thanx

apoZ 03-12-09 17:40

Dat moet je aanzetten op twitter.com (settings).
Daarna gaat het wel in Tweetie als je op dat pijltje duwt om een foto etc toe te voegen, zie je ook zo'n location ding :)

Shorty007 04-12-09 22:29

volgens mij doet die dat ook als je gewoon je gps aan hebt staan. Ik dacht namelijk dat ik het al aan had staan een hele tijd bij settings, en ging pas kijken vd week, bleek dat het daar gewoon uit stond.... maar had wel die geotagging steeds al :confused:

EDIT: Of zou die dan een oude locatie doorgeven misschien?? (niet automatisch updaten). Dat zou kunnen hoor, ben al twee weken ziek dusja, twee weken niet van locatie veranderd haha.


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 18:22.