iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPhone Apps (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f118/iphone-apps-games/f63/iphone-apps/)
-   -   Gratis smsjes versturen? (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f118/iphone-apps-games/f63/iphone-apps/47090-gratis-smsjes-versturen.html)

Excellence 29-10-09 13:38

Gratis smsjes versturen?
 
hallo allemaal!

Ik heb zelf een I150 abbo en 150 smsjes is voor mij best weinig.Vaak zit ik over die 150 smsjes heen. Ik weet dat er apps bestaan waar je gratis smsjes kan versturen alleen bestaat er ook een app waarmee je een smsje kan versturen en de ontvanger kan zien dat jij hem hebt verstuurd? oftewel de ontvanger ziet ook jou nummer zoals bij een normale smsje?

Alvast bedankt!!

kuotje 29-10-09 18:59

als dat bestond ...
er zijn wel namaak programma's maar dan zal je partner ook een iPhone nodig moeten hebben.
en in dat geval raad ik je Ping! of Messi aan.
verder weet ik er geen.

Shorty007 30-10-09 08:46

of mailen, mja dan moet de ander ook mail op zijn/haar telefoon geconfigureerd hebben :)

Excellence 31-10-09 17:09

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Shorty007 (Bericht 376807)
of mailen, mja dan moet de ander ook mail op zijn/haar telefoon geconfigureerd hebben :)

haha jammer niet iedereen inet op hun telefoon hebben.
Ik zal mn vraag anders stellen, is er een app die gratis sms verstuurt die normaal werkt in nederland? global AQ werkt wel alleen die heeft max 7 berichten per dag...

nynkee__ 24-11-09 11:56

Een max van 7? Dat moet de lite versie zijn, of niet? Ik heb de volle versie van aq; persoonlijk vind ik em erg fijn. Voor 6 euro onbeperkt sms'en! Ik zelf heb daar wel een vraag over:
op de global.AQ site las ik iets over 500 sms'jes. Betekent dat 500 sms'jes per dag?*
Ik heb dus de full versie.*
Aangezien jij zegt dat er 7 sms'jes per dag zijn toegestaan, betekent dat voor mij san een max van 500 sms per dag?

Nynke

TheMikerMC 24-11-09 12:29

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door nynkee__ (Bericht 387078)
Een max van 7? Dat moet de lite versie zijn, of niet? Ik heb de volle versie van aq; persoonlijk vind ik em erg fijn. Voor 6 euro onbeperkt sms'en! Ik zelf heb daar wel een vraag over:
op de global.AQ site las ik iets over 500 sms'jes. Betekent dat 500 sms'jes per dag?*
Ik heb dus de full versie.*
Aangezien jij zegt dat er 7 sms'jes per dag zijn toegestaan, betekent dat voor mij san een max van 500 sms per dag?

Nynke

6 euro onbeperkt? Dat is toch eenmalig 500 smsjes die je krijgt bij aanschaf en daarna moet je toch credits kopen als die 500 smsjes op zijn? of begrijp ik de site niet goed?

PeerSientje 24-11-09 12:34

Als aanvulling op de reactie van kuotje:
WhatsApp
Ook hier de beperking dat anderen een iPhone moeten hebben, maar dan wel erg handig, incl. push-ondersteuning.
(ik meen 79 cent)

Martijnzzz 24-11-09 12:34

met bite sms kan je smsjes inkopen van te voren, schijnt 10x goedkoper te zijn... daarnaast heeft bitesms echt handige fijne extra functies...

moet je alleen wel gejailbreakt zijn...

TheMikerMC 24-11-09 12:42

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Martijnzzz (Bericht 387086)
met bite sms kan je smsjes inkopen van te voren, schijnt 10x goedkoper te zijn... daarnaast heeft bitesms echt handige fijne extra functies...

moet je alleen wel gejailbreakt zijn...

Bitesms is inderdaad een geweldig progje, alleen (sinds de laatste verhoging) nu ook alweer 8 cent per sms......jammer dat er niks is zoals een vast bedrag per maand en dan onbeperkt smsen....of 15 euro voor 1000 smsjes...

PeerSientje 24-11-09 12:44

Ik ben iemand die zelden sms't, wellicht een app ontwikkelen waarbij ik mijn teveel aan tegoed kan overdragen aan een ander, uiteraard voor een habbekrats ;)

(Hetzelfde geldt trouwens grotendeels voormijn beltegoed ;-))

nynkee__ 24-11-09 12:45

@themikermc

dat dacht ik dus ook te lezen.. Jammer dat jij dat dus ook las.. Ik hoopte namelijk dat ik t verkeerd begreep :P

Michel15 28-11-09 11:46

Ik ben er net pas achter gekomen dat je bij instellingen/telefoon/simcodeprogramma's met een vodafone abonnement maar liefst 1 gratis SMS kunt versturen per dag ;)

nynkee__ 28-11-09 12:12

Dat is toch zo'n 'bel me aub' SMS :P?

Jammer dat ik t mobile heb...


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 11:11.