iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPhone Apps (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f118/iphone-apps-games/f63/iphone-apps/)
-   -   iphone app store steeds opnieuw inloggen (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f118/iphone-apps-games/f63/iphone-apps/47188-iphone-app-store-steeds-opnieuw-inloggen.html)

Mr.nilson 30-10-09 21:57

iphone app store steeds opnieuw inloggen
 
Hallo,

Ik ben Nils en ik ben hier nieuw.

Ik heb de iphone 3gs en sindskort moet ik steeds opnieuw mijn wachtwoord invoeren in de app store.
Mijn vader's creditcard was verlopen en toen heb ik de nieuwe gegevens ingevoerd maar ik moet nu steeds opnieuw inloggen met mij apple id wachtwoord.
het is niet echt een probleem maar ik vind het makkelijker als die niet steeds komt met de melding dat ik me wachtwoord moet invoeren.

ik hoop dat jullie wat tips hebben ???

met vriendelijke groet,

Nils

RHCPeter 30-10-09 22:24

Je bedoelt neem ik aan op de iPhone zelf? Dat zal zo blijven. Dit kan je niet aanpassen :)

Mr.nilson 30-10-09 22:28

maar eerder voor die weiziging van die creditcard gegevens moest ik nooit mijn wachtoord steeds opnieuw intypen.

stijnvw 30-10-09 23:04

volgens mij komt dit omdat er een creditcard gekoppeld is aan je itunes account. Als je iphone gestolen word, kan degene die hem vind applicaties kopen en installeren, zonder enige controle. Ikzelf heb een itunes account zonder een creditcard, ik koop altijd itunes codes bij carrefour(belgië) als mijn tegoed op is, moet ik ook geen paswoord meer ingeven als ik gratis applicaties wil downloaden. Terwijl als er nog tegoed op mijn itunes rekening staat, ik altijd een paswoord moet ingeven, ongeacht of het een betalende of gratis applicatie is.

Mr.nilson 31-10-09 00:05

Ik moet ook altijd een wachtwoord invoeren als ik een app installeer maar nu moet ik al het wachtwoord invoeren al ik de app store open.

nielspod 31-10-09 01:33

Heb hier ook hetzelfde probleem, elke keer als ik de App Store open verschijnt er zo'n popup...

WDS001 31-10-09 09:10

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door nielspod (Bericht 377195)
Heb hier ook hetzelfde probleem, elke keer als ik de App Store open verschijnt er zo'n popup...

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Mr.nilson (Bericht 377179)
Ik moet ook altijd een wachtwoord invoeren als ik een app installeer maar nu moet ik al het wachtwoord invoeren al ik de app store open.

Is dat niet omdat er nog updates bezig waren (die niet klaar waren door uitschakelen) of moeten gebeuren?

Mr.nilson 31-10-09 10:26

Nee, bij mij is alles up-to-date !

OiP 31-10-09 11:28

Log even in op de pc waarmee je iPhone altijd synct. Normaal neemt hij dan gegevens over.

nielspod 01-11-09 00:53

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door WDS001 (Bericht 377218)
Is dat niet omdat er nog updates bezig waren (die niet klaar waren door uitschakelen) of moeten gebeuren?

Nope, dacht ik zelf ook al aan, maar alles is klaar

Mr.nilson 01-11-09 15:22

is opgelost !!! heb hem even gesynt en hij doe het prima !


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 06:48.