iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPhone Apps (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f118/iphone-apps-games/f63/iphone-apps/)
-   -   consume - usage tracker: NL providers toevoegen (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f118/iphone-apps-games/f63/iphone-apps/47679-consume-usage-tracker-nl-providers-toevoegen.html)

mhoutman 06-11-09 13:01

oproep: consume - usage tracker: NL providers toevoegen !!
 
vandaag is consume - usage monitor in de appstore gekomen.

iTunes Store

met deze app van bjango kun je je verbruik tracken. vooralsnog zijn de volgende providers opgenomen;

Supported providers in Consume by Bjango

in nederland zijn er meen ik 2 apps t.w. belstatus en belbundel, die een soortgelijke service beiden voor t-mobile.

bjango zou graag het aantal providers uitbreiden en ik ben dit momenteel voor ze aan het uitzoeken. het is leuk om als consument betrokken direct te worden maar noem het een soort hobbyisme ;)

- is in nederland t-mobile de enige provider die deze service ondersteund ?
- wie vindt het leuk om mij te helpen om nederlandse providers aan consume toe te voegen; gaarne een email sturen.
- een belgische provider is inmiddels ook toegevoegd t.w. mobile vikings maar mochten er meer zijn dan gaarne ook een reactie van onze zuiderburen.

mhoutman 09-11-09 13:34

niemand die interesse heeft ?

Sport Addicted 17-11-09 23:14

KPN mogelijk ...?

mhoutman 18-11-09 09:43

lijkt me niet, maar ik heb te weinig inzicht in deze materie. er zijn een paar apps zijn die wel voor t-mobile werken en het is mij bekend dat er een mijn KPN en mijn hi (Super voordelig mobiel bellen en smsen - Hi) zijn.....

wie heeft er meer inzicht want het zou toch mooi zijn om ook voor niet t-mobile abo houders iets te ontwikkelen..... ?!

laptopleon 11-11-10 14:57

Ik heb Consume een tijde met succes gebruikt, maar nu krijg ik de melding
Unable to fetch usage
please check your username, password and other details

Van alles geprobeerd, herinstalleren, iPhone herstarten, maar de melding blijft. (Bij My T-Mobile op de site kan ik gewoon zien hoeveel ik verbruikt heb.) Suggesties?

mhoutman 11-11-10 15:09

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door laptopleon (Bericht 599032)
Ik heb Consume een tijde met succes gebruikt, maar nu krijg ik de melding
Unable to fetch usage
please check your username, password and other details

Van alles geprobeerd, herinstalleren, iPhone herstarten, maar de melding blijft. (Bij My T-Mobile op de site kan ik gewoon zien hoeveel ik verbruikt heb.) Suggesties?


contact opnemen met Bjango via email !

laptopleon 11-11-10 16:14

Gedaan.. nu afwachten

laptopleon 09-01-11 22:45

Consume weer aan de praat gekregen
 
Nooit meer wat van Django gehoord :( Beetje jammer.

Eindelijk ben ik er dan achter waarom Consume het niet deed. Ik bespreek het in m'n blogje op Consume T-Mobile | BeeldBuijs Blog


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 12:25.