iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPhone Apps (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f118/iphone-apps-games/f63/iphone-apps/)
-   -   iHome: Startpagina voor de iPhone (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f118/iphone-apps-games/f63/iphone-apps/4768-ihome-startpagina-voor-de-iphone.html)

Spooky 18-01-08 10:06

Perfekt !!!

Stiruam 18-01-08 14:11

hip =D "tweakers.net toeganklijk"

Das handig! Harstikke bedankt =D Keep up the good work!

Greetz, Stiruam

sossienl 18-01-08 16:22

Tweakers.net werkt weer, zaten wat bugs in. tevens lag Tweakers er vanmiddag uit!
Veel plezier ermee!

Marcski 18-01-08 17:07

super zeg! goed werk

Jeroen de Bruijn 18-01-08 18:22

Hallo Sossienl,

Ben erg onder de indruk van je site, heb 'm al vanaf het begin in m'n favo's staan.

Ik heb ook nog een vraag. Als ik een taxicentrale in Amsterdam zoek krijg ik er maar 10 te zien (tot de B in het alfabet). Volgens mij zijn er veel meer. Zit er ergens een limiet in?
Daarnaast vallen van de telefoonnummers volgens mij de laatste 2 postities weg.

Vraag 2 is ontstaan omdat je het steeds verder aan het uitbreiden bent.
Wat in ik eerste instantie juist zo mooi vond was dat ik alles op één pagina had staan. Door de uitbreiding is dat uiteraard niet meer het geval. Daarnaast ben ik niet in alle onderdelen even geïnteresseerd. Zou het niet mogelijk zijn om op een of andere manier een keuze te maken tussen de diverse onderdelen waardoor je de pagina personaliseert.

Ik kan op dit vlak helemaal niks dus petje af voor wat je gemaakt hebt. Zeker je nieuws-feeds zijn perfect.

Succes,
Jeroen

netvista 18-01-08 23:46

Dit werkt echt als een trein en allemaal in een goed leesbaar formaat. Echt top!

Zou je ook tweakers.net pricewatch kunnen toevoegen? Erg handig als je ter plekke prijzen kunt vergelijken.

Grample 19-01-08 10:35

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door netvista (Bericht 43631)
Dit werkt echt als een trein en allemaal in een goed leesbaar formaat. Echt top!

Zou je ook tweakers.net pricewatch kunnen toevoegen? Erg handig als je ter plekke prijzen kunt vergelijken.

Pricewatch | tweakers.mobi

Echt top ! Gemailt of het mogelijk was om Fok en Tweakers erbij toe te voegen en binnen 1 dag was het geregeld ! Ga zo door ! :)

Amp. 19-01-08 11:43

Hey, hele toffe site die je hebt gemaakt, zou je niet een repo kunnen maken voor automatische install?

Gr. Amp.

Nikooos 19-01-08 16:27

Klasse spul zeg.. Ik zie dit nu pas, maar het is echt super!!

Misschien heb ik nog wel een tip als het mogelijk is natuurlijk. Als je wat verder bent met zoeken enzo duurt het even voordat je weer terug bent in het hoofdmenu. Misschien is een knop om rechtstreeks naar het hoofdmenu te gaan nog wel de ideale aanvullen voor deze perfecte applicatie!

Magick 19-01-08 22:35

Kwam hem ook net tegen, het ziet er zeer goed uit... zeker handig onderweg.

Ik merkte echter op dat hyperlinks in nieuwsartikelen niet werken, ik eet niet of dit expres is of dat ik scheel drukte?

sossienl 20-01-08 12:43

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Jeroen de Bruijn (Bericht 43442)
Ik heb ook nog een vraag. Als ik een taxicentrale in Amsterdam zoek krijg ik er maar 10 te zien (tot de B in het alfabet). Volgens mij zijn er veel meer. Zit er ergens een limiet in?
Daarnaast vallen van de telefoonnummers volgens mij de laatste 2 postities weg.

Vraag 2 is ontstaan omdat je het steeds verder aan het uitbreiden bent.
Wat in ik eerste instantie juist zo mooi vond was dat ik alles op één pagina had staan. Door de uitbreiding is dat uiteraard niet meer het geval. Daarnaast ben ik niet in alle onderdelen even geïnteresseerd. Zou het niet mogelijk zijn om op een of andere manier een keuze te maken tussen de diverse onderdelen waardoor je de pagina personaliseert.


Ik zal inderdaad de zoeklijst uitbreiden. 10 is op dit moment inderdaad het maximum. Tevens ga ik het verhaal over de telefoonnummers snel even na.
Op dit moment werk ik hard aan een EDIT pagina, waar je onderwerpen kunt verwijderen die voor sommigen minder interessant zijn.
Aangezien je geen vast IPadres hebt als je op het GPRS/EDGE netwerk zit, moet dit doormiddel van een cookie. Dit kost wat tijd om dit te maken.
Maar het is onderweg!
Bedankt voor je tips en opmerkingen!


Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door netvista (Bericht 43631)
Zou je ook tweakers.net pricewatch kunnen toevoegen? Erg handig als je ter plekke prijzen kunt vergelijken.

Grample heeft de PDA site al gepost. Maar ik zie wel wat in het idee en zal ook hier eens naar kijken. Het lijkt me een leuk idee!
Hou de site / dit topic dus in de gaten. Ik kan je namelijk moeilijk vertellen wanneer het er op staat en wanneer ik er tijd voor heb.


Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Amp. (Bericht 43779)
Hey, hele toffe site die je hebt gemaakt, zou je niet een repo kunnen maken voor automatische install?

Gr. Amp.

Een repo zit er op dit moment niet aan te komen. In de nieuwe Firmware zit webclips verwerkt. En omdat het hier maar over 1 (web)applicatie gaat is een repo wat overdreven.

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door psychonikeo (Bericht 43926)
Misschien heb ik nog wel een tip als het mogelijk is natuurlijk. Als je wat verder bent met zoeken enzo duurt het even voordat je weer terug bent in het hoofdmenu. Misschien is een knop om rechtstreeks naar het hoofdmenu te gaan nog wel de ideale aanvullen voor deze perfecte applicatie!


Je hebt groot gelijk. Ik kom dit probleem zelf ook tegen als ik wat aan het lezen/opzoeken ben.
Ik zal dit zo snel mogelijk toevoegen. Eerst weer wat tijd zien te creeeren! :o


Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Magick (Bericht 44125)
Ik merkte echter op dat hyperlinks in nieuwsartikelen niet werken, ik eet niet of dit expres is of dat ik scheel drukte?

Dit is een bewuste keuze geweest. Ik ben op dit moment nog aan het testen welke HTML tags ik heel laat en welke ik weglaat.
plaatjes bij artikelen zijn mijn eerste uitdaging, maar hyperlinks komen er zeker aan! (nee je keek dus niet scheel :))





Ik ben erg onder de indruk van de bezoekers aantallen. In totaal zijn er in 4 dagen iets meer dan 3500 hits geweest!
dus nogmaals, mochten jullie tips/ opmerkingen of vragen hebben zoals de mensen hierboven.....

Ik probeer ze zo snel mogelijk te beantwoorden en eventueel toe te voegen!

PaecKE 20-01-08 13:03

Top site! Bedankt.

Nikooos 20-01-08 14:54

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door sossienl (Bericht 44302)

Ik zal inderdaad de zoeklijst uitbreiden. 10 is op dit moment inderdaad het maximum. Tevens ga ik het verhaal over de telefoonnummers snel even na.
Op dit moment werk ik hard aan een EDIT pagina, waar je onderwerpen kunt verwijderen die voor sommigen minder interessant zijn.
Aangezien je geen vast IPadres hebt als je op het GPRS/EDGE netwerk zit, moet dit doormiddel van een cookie. Dit kost wat tijd om dit te maken.
Maar het is onderweg!
Bedankt voor je tips en opmerkingen!



Grample heeft de PDA site al gepost. Maar ik zie wel wat in het idee en zal ook hier eens naar kijken. Het lijkt me een leuk idee!
Hou de site / dit topic dus in de gaten. Ik kan je namelijk moeilijk vertellen wanneer het er op staat en wanneer ik er tijd voor heb.



Een repo zit er op dit moment niet aan te komen. In de nieuwe Firmware zit webclips verwerkt. En omdat het hier maar over 1 (web)applicatie gaat is een repo wat overdreven.



Je hebt groot gelijk. Ik kom dit probleem zelf ook tegen als ik wat aan het lezen/opzoeken ben.
Ik zal dit zo snel mogelijk toevoegen. Eerst weer wat tijd zien te creeeren! :o



Dit is een bewuste keuze geweest. Ik ben op dit moment nog aan het testen welke HTML tags ik heel laat en welke ik weglaat.
plaatjes bij artikelen zijn mijn eerste uitdaging, maar hyperlinks komen er zeker aan! (nee je keek dus niet scheel :))





Ik ben erg onder de indruk van de bezoekers aantallen. In totaal zijn er in 4 dagen iets meer dan 3500 hits geweest!
dus nogmaals, mochten jullie tips/ opmerkingen of vragen hebben zoals de mensen hierboven.....

Ik probeer ze zo snel mogelijk te beantwoorden en eventueel toe te voegen!

Je bent er super mee bezig. Tijd is altijd een lastige kwestie weet ik uit ervaring! Ik zal het topic in de gaten houden!! Je doet goed werk ;)

Sharky232 21-01-08 07:23

Hey Sossie misschien is het een leuk ideetje om een Buien Radar toe te voegen (Buienradar Mobiel) :)

EDIT: Ik heb een bugje gevonden. Stel je zoekt op een telefoonnummer en je krijgt een resultaat. Dan tik je het nummer aan en je klikt op annuleer --> nu kun je het nummer dat je intoetste niet meer bewerken.

Dolfijn 21-01-08 15:38

Zit er nu een minuutje mee te spelen en vind het echt superhandig, scheelt een hoop typwerk!

Bedankt en ga zo door!!!

sossienl 21-01-08 22:03

update
 
- Mogelijkheid om je pagina te personaliseren!

korte uitleg, het werkt met cookies, dus als je die verwijderd, verwijder je ook je instellingen!
Je kunt altijd je instellingen terug zetten door op de knop te drukken onder aan de pagina waar je onderwerpen kunt verwijderen.

Ik zal zo snel mogelijk de bugs eruit werken, dus als je tegenkomt hoor ik het graag!:rolleyes:

http://iphone.sossie.nl/IMG_0098.jpghttp://iphone.sossie.nl/IMG_0099.jpg

dylotic 21-01-08 22:13

Geweldige site. Gebruik de Tv-gids en Pricewatch regelmatig!

Nikooos 21-01-08 22:17

Lijkt helemaal goed te werken. good job!

Had overigens nog wel een vraagje. Is het niet mogelijk om ook een straatnaam en huisnummer als start- of eindpunt te gebruiken voor de 9292 OVplanner? Ik wilde namelijk vanmiddag vanaf een straat kijken waar ik het snelste op de tram/metro/trein kon stappen, maar ik wist de postcode niet en volgens mij was er geen treinstation de buurt. Misschien dat jij het nooit gebruik, maar ik vind het eigenlijk wel handig.

sossienl 21-01-08 22:39

Ik gebruik dat zeker vaak, maar het is technisch gezien een aardige berg werk.
Dit ga ik in een later stadium aanpakken. Nu eerst alle kleine bugs eruit en met een stevige ondergrond verder :)

Nikooos 21-01-08 22:43

Ok.. was geen eis natuurlijk ;) Had niet verwacht dat dat zoveel meer werk was als een postcode. Hoewel, als ik er nu over nadenk dan wordt er meestal na het invoeren van een straat weer gevraagd welke het precies was enzo.

Maar goed, je hebt gelijk. Beetje bij beetje uitbreiden. Dan ga je er niet zo tegenop zien ;)


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 09:52.