//

iHome: Startpagina voor de iPhone

iHome: Startpagina voor de iPhone discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Perfekt !!!...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone apps en games > iPhone Apps
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #41  
Oud 18-01-08, 10:06
Spooky Spooky is offline
• iOS 4.3.1
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2007
Locatie: Rotterdam
Berichten: 183
Standaard

Perfekt !!!
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #42  
Oud 18-01-08, 14:11
Stiruam's schermafbeelding
Stiruam Stiruam is offline
• iOS 7.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Berichten: 2.028
Standaard

hip =D "tweakers.net toeganklijk"

Das handig! Harstikke bedankt =D Keep up the good work!

Greetz, Stiruam
  #43  
Oud 18-01-08, 16:22
sossienl's schermafbeelding
sossienl sossienl is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 8.0
• 8.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2007
Locatie: Blaricum
Berichten: 601
Standaard

Tweakers.net werkt weer, zaten wat bugs in. tevens lag Tweakers er vanmiddag uit!
Veel plezier ermee!
__________________
iPhone (web) developer. Kijk op http://www.appsstore.nl voor alle Nederlandse iPhone apps! Twitter? klik!
  #44  
Oud 18-01-08, 17:07
Marcski's schermafbeelding
Marcski Marcski is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2007
Locatie: Den Haag
Berichten: 86
Standaard

super zeg! goed werk
  #45  
Oud 18-01-08, 18:22
Jeroen de Bruijn Jeroen de Bruijn is offline
• iOS 8.4.1
• 8.4.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Berichten: 52
Standaard

Hallo Sossienl,

Ben erg onder de indruk van je site, heb 'm al vanaf het begin in m'n favo's staan.

Ik heb ook nog een vraag. Als ik een taxicentrale in Amsterdam zoek krijg ik er maar 10 te zien (tot de B in het alfabet). Volgens mij zijn er veel meer. Zit er ergens een limiet in?
Daarnaast vallen van de telefoonnummers volgens mij de laatste 2 postities weg.

Vraag 2 is ontstaan omdat je het steeds verder aan het uitbreiden bent.
Wat in ik eerste instantie juist zo mooi vond was dat ik alles op één pagina had staan. Door de uitbreiding is dat uiteraard niet meer het geval. Daarnaast ben ik niet in alle onderdelen even geïnteresseerd. Zou het niet mogelijk zijn om op een of andere manier een keuze te maken tussen de diverse onderdelen waardoor je de pagina personaliseert.

Ik kan op dit vlak helemaal niks dus petje af voor wat je gemaakt hebt. Zeker je nieuws-feeds zijn perfect.

Succes,
Jeroen
  #46  
Oud 18-01-08, 23:46
netvista netvista is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2007
Berichten: 46
Standaard

Dit werkt echt als een trein en allemaal in een goed leesbaar formaat. Echt top!

Zou je ook tweakers.net pricewatch kunnen toevoegen? Erg handig als je ter plekke prijzen kunt vergelijken.
  #47  
Oud 19-01-08, 10:35
Grample's schermafbeelding
Grample Grample is offline
• iOS 8.4.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2008
Locatie: Nederland
Berichten: 1.130
Stuur een bericht via MSN naar Grample
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door netvista Bekijk bericht
Dit werkt echt als een trein en allemaal in een goed leesbaar formaat. Echt top!

Zou je ook tweakers.net pricewatch kunnen toevoegen? Erg handig als je ter plekke prijzen kunt vergelijken.
Pricewatch | tweakers.mobi

Echt top ! Gemailt of het mogelijk was om Fok en Tweakers erbij toe te voegen en binnen 1 dag was het geregeld ! Ga zo door !
  #48  
Oud 19-01-08, 11:43
Amp.'s schermafbeelding
Amp. Amp. is offline
 
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: Apeldoorn
Berichten: 693
Stuur een bericht via MSN naar Amp.
Standaard

Hey, hele toffe site die je hebt gemaakt, zou je niet een repo kunnen maken voor automatische install?

Gr. Amp.
  #49  
Oud 19-01-08, 16:27
Nikooos's schermafbeelding
Nikooos Nikooos is offline
• iOS 10.0.2
• 10.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: Tilburg
Berichten: 3.172
Standaard

Klasse spul zeg.. Ik zie dit nu pas, maar het is echt super!!

Misschien heb ik nog wel een tip als het mogelijk is natuurlijk. Als je wat verder bent met zoeken enzo duurt het even voordat je weer terug bent in het hoofdmenu. Misschien is een knop om rechtstreeks naar het hoofdmenu te gaan nog wel de ideale aanvullen voor deze perfecte applicatie!

Laatst gewijzigd door Nikooos; 19-01-08 om 16:37.
  #50  
Oud 19-01-08, 22:35
Magick Magick is offline
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2007
Locatie: Almere, NL
Berichten: 61
Standaard

Kwam hem ook net tegen, het ziet er zeer goed uit... zeker handig onderweg.

Ik merkte echter op dat hyperlinks in nieuwsartikelen niet werken, ik eet niet of dit expres is of dat ik scheel drukte?
  #51  
Oud 20-01-08, 12:43
sossienl's schermafbeelding
sossienl sossienl is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 8.0
• 8.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2007
Locatie: Blaricum
Berichten: 601
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jeroen de Bruijn Bekijk bericht
Ik heb ook nog een vraag. Als ik een taxicentrale in Amsterdam zoek krijg ik er maar 10 te zien (tot de B in het alfabet). Volgens mij zijn er veel meer. Zit er ergens een limiet in?
Daarnaast vallen van de telefoonnummers volgens mij de laatste 2 postities weg.

Vraag 2 is ontstaan omdat je het steeds verder aan het uitbreiden bent.
Wat in ik eerste instantie juist zo mooi vond was dat ik alles op één pagina had staan. Door de uitbreiding is dat uiteraard niet meer het geval. Daarnaast ben ik niet in alle onderdelen even geïnteresseerd. Zou het niet mogelijk zijn om op een of andere manier een keuze te maken tussen de diverse onderdelen waardoor je de pagina personaliseert.

Ik zal inderdaad de zoeklijst uitbreiden. 10 is op dit moment inderdaad het maximum. Tevens ga ik het verhaal over de telefoonnummers snel even na.
Op dit moment werk ik hard aan een EDIT pagina, waar je onderwerpen kunt verwijderen die voor sommigen minder interessant zijn.
Aangezien je geen vast IPadres hebt als je op het GPRS/EDGE netwerk zit, moet dit doormiddel van een cookie. Dit kost wat tijd om dit te maken.
Maar het is onderweg!
Bedankt voor je tips en opmerkingen!


Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door netvista Bekijk bericht
Zou je ook tweakers.net pricewatch kunnen toevoegen? Erg handig als je ter plekke prijzen kunt vergelijken.
Grample heeft de PDA site al gepost. Maar ik zie wel wat in het idee en zal ook hier eens naar kijken. Het lijkt me een leuk idee!
Hou de site / dit topic dus in de gaten. Ik kan je namelijk moeilijk vertellen wanneer het er op staat en wanneer ik er tijd voor heb.


Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Amp. Bekijk bericht
Hey, hele toffe site die je hebt gemaakt, zou je niet een repo kunnen maken voor automatische install?

Gr. Amp.
Een repo zit er op dit moment niet aan te komen. In de nieuwe Firmware zit webclips verwerkt. En omdat het hier maar over 1 (web)applicatie gaat is een repo wat overdreven.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door psychonikeo Bekijk bericht
Misschien heb ik nog wel een tip als het mogelijk is natuurlijk. Als je wat verder bent met zoeken enzo duurt het even voordat je weer terug bent in het hoofdmenu. Misschien is een knop om rechtstreeks naar het hoofdmenu te gaan nog wel de ideale aanvullen voor deze perfecte applicatie!

Je hebt groot gelijk. Ik kom dit probleem zelf ook tegen als ik wat aan het lezen/opzoeken ben.
Ik zal dit zo snel mogelijk toevoegen. Eerst weer wat tijd zien te creeeren!


Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Magick Bekijk bericht
Ik merkte echter op dat hyperlinks in nieuwsartikelen niet werken, ik eet niet of dit expres is of dat ik scheel drukte?
Dit is een bewuste keuze geweest. Ik ben op dit moment nog aan het testen welke HTML tags ik heel laat en welke ik weglaat.
plaatjes bij artikelen zijn mijn eerste uitdaging, maar hyperlinks komen er zeker aan! (nee je keek dus niet scheel )





Ik ben erg onder de indruk van de bezoekers aantallen. In totaal zijn er in 4 dagen iets meer dan 3500 hits geweest!
dus nogmaals, mochten jullie tips/ opmerkingen of vragen hebben zoals de mensen hierboven.....

Ik probeer ze zo snel mogelijk te beantwoorden en eventueel toe te voegen!
  #52  
Oud 20-01-08, 13:03
PaecKE PaecKE is offline
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Berichten: 24
Standaard

Top site! Bedankt.
  #53  
Oud 20-01-08, 14:54
Nikooos's schermafbeelding
Nikooos Nikooos is offline
• iOS 10.0.2
• 10.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: Tilburg
Berichten: 3.172
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door sossienl Bekijk bericht

Ik zal inderdaad de zoeklijst uitbreiden. 10 is op dit moment inderdaad het maximum. Tevens ga ik het verhaal over de telefoonnummers snel even na.
Op dit moment werk ik hard aan een EDIT pagina, waar je onderwerpen kunt verwijderen die voor sommigen minder interessant zijn.
Aangezien je geen vast IPadres hebt als je op het GPRS/EDGE netwerk zit, moet dit doormiddel van een cookie. Dit kost wat tijd om dit te maken.
Maar het is onderweg!
Bedankt voor je tips en opmerkingen!



Grample heeft de PDA site al gepost. Maar ik zie wel wat in het idee en zal ook hier eens naar kijken. Het lijkt me een leuk idee!
Hou de site / dit topic dus in de gaten. Ik kan je namelijk moeilijk vertellen wanneer het er op staat en wanneer ik er tijd voor heb.



Een repo zit er op dit moment niet aan te komen. In de nieuwe Firmware zit webclips verwerkt. En omdat het hier maar over 1 (web)applicatie gaat is een repo wat overdreven.



Je hebt groot gelijk. Ik kom dit probleem zelf ook tegen als ik wat aan het lezen/opzoeken ben.
Ik zal dit zo snel mogelijk toevoegen. Eerst weer wat tijd zien te creeeren!



Dit is een bewuste keuze geweest. Ik ben op dit moment nog aan het testen welke HTML tags ik heel laat en welke ik weglaat.
plaatjes bij artikelen zijn mijn eerste uitdaging, maar hyperlinks komen er zeker aan! (nee je keek dus niet scheel )





Ik ben erg onder de indruk van de bezoekers aantallen. In totaal zijn er in 4 dagen iets meer dan 3500 hits geweest!
dus nogmaals, mochten jullie tips/ opmerkingen of vragen hebben zoals de mensen hierboven.....

Ik probeer ze zo snel mogelijk te beantwoorden en eventueel toe te voegen!
Je bent er super mee bezig. Tijd is altijd een lastige kwestie weet ik uit ervaring! Ik zal het topic in de gaten houden!! Je doet goed werk
  #54  
Oud 21-01-08, 07:23
Sharky232's schermafbeelding
Sharky232 Sharky232 is offline
• iOS 1.1.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2007
Berichten: 175
Standaard

Hey Sossie misschien is het een leuk ideetje om een Buien Radar toe te voegen (Buienradar Mobiel)

EDIT: Ik heb een bugje gevonden. Stel je zoekt op een telefoonnummer en je krijgt een resultaat. Dan tik je het nummer aan en je klikt op annuleer --> nu kun je het nummer dat je intoetste niet meer bewerken.

Laatst gewijzigd door Sharky232; 21-01-08 om 08:08.
  #55  
Oud 21-01-08, 15:38
Dolfijn's schermafbeelding
Dolfijn Dolfijn is offline
• iOS 4.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2007
Locatie: Ermelo
Berichten: 84
Standaard

Zit er nu een minuutje mee te spelen en vind het echt superhandig, scheelt een hoop typwerk!

Bedankt en ga zo door!!!
  #56  
Oud 21-01-08, 22:03
sossienl's schermafbeelding
sossienl sossienl is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 8.0
• 8.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2007
Locatie: Blaricum
Berichten: 601
Exclamation update

- Mogelijkheid om je pagina te personaliseren!

korte uitleg, het werkt met cookies, dus als je die verwijderd, verwijder je ook je instellingen!
Je kunt altijd je instellingen terug zetten door op de knop te drukken onder aan de pagina waar je onderwerpen kunt verwijderen.

Ik zal zo snel mogelijk de bugs eruit werken, dus als je tegenkomt hoor ik het graag!


  #57  
Oud 21-01-08, 22:13
dylotic's schermafbeelding
dylotic dylotic is offline
• iOS 8.0.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2007
Locatie: Zeeland
Berichten: 83
Standaard

Geweldige site. Gebruik de Tv-gids en Pricewatch regelmatig!
  #58  
Oud 21-01-08, 22:17
Nikooos's schermafbeelding
Nikooos Nikooos is offline
• iOS 10.0.2
• 10.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: Tilburg
Berichten: 3.172
Standaard

Lijkt helemaal goed te werken. good job!

Had overigens nog wel een vraagje. Is het niet mogelijk om ook een straatnaam en huisnummer als start- of eindpunt te gebruiken voor de 9292 OVplanner? Ik wilde namelijk vanmiddag vanaf een straat kijken waar ik het snelste op de tram/metro/trein kon stappen, maar ik wist de postcode niet en volgens mij was er geen treinstation de buurt. Misschien dat jij het nooit gebruik, maar ik vind het eigenlijk wel handig.
  #59  
Oud 21-01-08, 22:39
sossienl's schermafbeelding
sossienl sossienl is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 8.0
• 8.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2007
Locatie: Blaricum
Berichten: 601
Standaard

Ik gebruik dat zeker vaak, maar het is technisch gezien een aardige berg werk.
Dit ga ik in een later stadium aanpakken. Nu eerst alle kleine bugs eruit en met een stevige ondergrond verder
  #60  
Oud 21-01-08, 22:43
Nikooos's schermafbeelding
Nikooos Nikooos is offline
• iOS 10.0.2
• 10.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: Tilburg
Berichten: 3.172
Standaard

Ok.. was geen eis natuurlijk Had niet verwacht dat dat zoveel meer werk was als een postcode. Hoewel, als ik er nu over nadenk dan wordt er meestal na het invoeren van een straat weer gevraagd welke het precies was enzo.

Maar goed, je hebt gelijk. Beetje bij beetje uitbreiden. Dan ga je er niet zo tegenop zien
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
wekkerradio voor de iphone IHOME IP99 truckdiver iPhone accessoires en onderdelen 3 09-08-08 22:49

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 01:33.