//

The Settlers voor iPhone nu in app store!!

The Settlers voor iPhone nu in app store!! discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) nou ja ik heb het spel al ^^ ook al is hij duurder, dit spel is 10 euro waard of meer...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone apps en games > iPhone Apps
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #21  
Oud 09-11-09, 17:36
borgqueenx borgqueenx is offline
• iOS 8.3
• 8.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2008
Locatie: Vroomshoop
Berichten: 1.460
Stuur een bericht via MSN naar borgqueenx
Standaard

nou ja ik heb het spel al ^^

ook al is hij duurder, dit spel is 10 euro waard of meer
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #22  
Oud 09-11-09, 17:43
Bordyl's schermafbeelding
Bordyl Bordyl is offline
• iOS 5.0.1
• 5.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Opwijk - België
Berichten: 582
Stuur een bericht via MSN naar Bordyl
Standaard

Gameloft had zoveel succes misschien niet verwacht
  #23  
Oud 09-11-09, 22:14
borgqueenx borgqueenx is offline
• iOS 8.3
• 8.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2008
Locatie: Vroomshoop
Berichten: 1.460
Stuur een bericht via MSN naar borgqueenx
Standaard

Ben nu bij lvl4 in de romeinse campain. Geen problemen gehad met missies of wat dan ook.

Nog een voordeel: volgens mij zijn de vikings, mayas en dark tribe missies orgineel. 90% zeker

echt genieten dit spel.
  #24  
Oud 10-11-09, 00:12
totalition totalition is offline
• iOS 3.1.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2008
Berichten: 56
Standaard

hebben jullie nog wat tips? en dan met name wat de eerste gebouwen zijn die essentieel zijn om te maken in een bepaalde volgorde om snel op dreef te komen? ik snap dat de basic gebouwen voor het begin de belangrijkste zijn maar tis net dat je even een bepaalde volgorde moet kennen aangezien het aanbod nogal overweldigend is.

bedankt!
  #25  
Oud 10-11-09, 09:47
Can2 Can2 is offline
• iOS 3.1.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 5
Standaard Bug?!

Zit met het volgende probleem bij missie 3 met de Romans.
Zodra ik een cart moet maken samen met de 8 pioneers, gebeurt er helemaal niks meer. Lijkt erop dat de cart niet word afgemaakt...

Iemand met hetzelfde probleem?!

Edit:
Laat maar zitten, er gebeurt eindelijk weer iets...

Laatst gewijzigd door Can2; 10-11-09 om 10:12.
  #26  
Oud 10-11-09, 19:59
Unlucky Unlucky is offline
• iOS 3.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 1
Standaard

Bij missie 3 moet je de watermolen langs de brede rivier plaatsen, dus niet aan de zee!!! Als je hem bij de zee neerzet krijg je geen water en dat heb je nodig om je ezel te kunnen "bouwen".

Dus voor missie 3 met settlers de Romans, zet je watermolen bij de rivier!!!
  #27  
Oud 10-11-09, 21:21
totalition totalition is offline
• iOS 3.1.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2008
Berichten: 56
Standaard

Nah, ik geef het op na alles, maar dan ook alles uit te hebben geprobeerd wil het me maar niet lukken om gewoon een simpel spelletje te spelen. Alles krijg ik voor elkaar, het eten, miners, land opzoeken alleen enkel 1 ding waar het spel constant bij mij stuk loopt, en dat is mijn toolsmith.. ****ing hell ik heb al het ijzer, al het coal enkel vertikt dat mannetje om mijn hamers of scheppen te maken iedere keer krijg k de melding dat ik een zeis of een bijl nodig heb om dit of dat te doen terwijl ik er alles aan doe om deze te maken maar gewoon niet gebeurt... is dit gewoon een bug ofzo? snap er echt gewoon niks meer van en dit soort spellen gaan mij altijd zeer gemakkelijk af maar dit?! dit is gewoon een ****ing project

Laatst gewijzigd door totalition; 10-11-09 om 21:23.
  #28  
Oud 10-11-09, 22:15
borgqueenx borgqueenx is offline
• iOS 8.3
• 8.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2008
Locatie: Vroomshoop
Berichten: 1.460
Stuur een bericht via MSN naar borgqueenx
Standaard

Heb ik ook last van gehad. Gewoon 2e toolsmith bouwen. Na iets van 30 keer vooruit spoelen ging de 1e toolsmith opeens weer vrolijk verder. Weet ook dat elk gebouw stopt met produceren als hij geen ruimte meer heeft om spul neer te leggen. Laat dragers het spul wegbrengen. Des noods naar een pleintje.
  #29  
Oud 10-11-09, 22:20
Runaque Runaque is offline
• iOS 6.1.2
• 6.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2008
Berichten: 560
Standaard

Je moet bij elk "bedrijf" eens aanraken, dan zie je een verdeling tevoorschijn komen, links zijn de grondstoffen en rechts het eindproduct, voldoet een van je grondstoffen niet, dan zal deze niets produceren. Ook kan je prioriteiten instellen dat bepaalde "bedrijven" voorrang krijgen en eerder hun grondstoffen aangeleverd krijgen, ook iets waar je bij stil moet staan als je gans je "maatschappij" voorzien hebt van allerhande "bedrijven". Hiernaast zijn "dragers" (carriers of hoe noemen ze alweer) belangrijk voor de bedeling van allerhande goederen tussen verschillende "bedrijven". Dus iets je moet min of meer rekening houden met gans het netwerk dat je op poten zet.
  #30  
Oud 10-11-09, 23:48
totalition totalition is offline
• iOS 3.1.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2008
Berichten: 56
Standaard

nou, dat is dan waarschijnlijk ook de issue maar dan begrijp ik nog niet hoe je carriers een bepaalde opdracht kan laten uitvoeren. ik dacht dat ze dit vanzelf doen maar dan doen ze niet.. ja, 3 van de 30 ofzo. Ik heb echt enorm veel carriers en als k een resident aanmaak komen veel nieuwe settlers bij. Enkel doen zij niks, ook niet als ik meer carriers aanmaak.
  #31  
Oud 10-11-09, 23:59
borgqueenx borgqueenx is offline
• iOS 8.3
• 8.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2008
Locatie: Vroomshoop
Berichten: 1.460
Stuur een bericht via MSN naar borgqueenx
Standaard

Volgens mij kun je wel instellen welke grondstof prioriteit heeft om vervoerd te worden. Voor de rest kun je niet individuele opdrachten geven aan carriers nee. Bouw pleintje en bestel er de grondstof op, dit werkt ook goed.
  #32  
Oud 12-11-09, 08:40
totalition totalition is offline
• iOS 3.1.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2008
Berichten: 56
Standaard

Nou ik ben er dus achter! Pleintjes ofterwijl storage centers. Bouw hier echt een hoop van en het loopt allemaal op gangetjes. Raar dat zoiets essentieels nieteens in de tutorial is voorgekomen vandaar dat veel mensen problemen hebben met dit spel. Ook ieder fabricage gebouw als een toolsmith, weaponsmith etc kunnen allemaal maar een maximaal van 8 tegerlijk produceren. Toch handige informatie lijkt me zo. Het lijkt nu natuurlijk allemaal heel logisch maar meestal heb je in spellen pas een storage center nodig als je echt teveel recources hebt.
  #33  
Oud 12-11-09, 15:01
borgqueenx borgqueenx is offline
• iOS 8.3
• 8.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2008
Locatie: Vroomshoop
Berichten: 1.460
Stuur een bericht via MSN naar borgqueenx
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door totalition Bekijk bericht
Nou ik ben er dus achter! Pleintjes ofterwijl storage centers. Bouw hier echt een hoop van en het loopt allemaal op gangetjes. Raar dat zoiets essentieels nieteens in de tutorial is voorgekomen vandaar dat veel mensen problemen hebben met dit spel. Ook ieder fabricage gebouw als een toolsmith, weaponsmith etc kunnen allemaal maar een maximaal van 8 tegerlijk produceren. Toch handige informatie lijkt me zo. Het lijkt nu natuurlijk allemaal heel logisch maar meestal heb je in spellen pas een storage center nodig als je echt teveel recources hebt.
ik gaf die hint ook al. Als je pleintjes bouwt moet je je settlers nog wel de opdracht geven om de boel wat je te veel hebt daar naartoe te slepen.
En pleintjes hoef je ook alleen maar te bouwen als je te veel van 1 soort iets hebt.
  #34  
Oud 14-11-09, 23:09
Folmer Folmer is offline
• iOS 4.2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2009
Berichten: 2
Standaard

Prachtspel, alleen als ik eenmaal een goede stad heb gebouwd en echt lekker lang bezig ben, maar er even mee moet ophouden lukt het mn iphone niet zo'n groot spel weer te laden, te zwaar ofzo(?). Hebben hier meer mensen last van?
  #35  
Oud 19-11-09, 14:49
Merlin's schermafbeelding
Merlin Merlin is offline
• iOS 4.1
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 161
Standaard

ik heb een vraagje bij roman en dan threat from the north heb ik (denk ik) alle torentjes van de ander al ingenomen maar alleen wordt het niet mijn grond voor het laatste gedeelte. wat doe ik fout?

hm ik weet niet wat er gebeurde maar het is nu ingenomen en mijn missie is beeinigd.

Laatst gewijzigd door Merlin; 19-11-09 om 15:15.
  #36  
Oud 19-11-09, 16:07
borgqueenx borgqueenx is offline
• iOS 8.3
• 8.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2008
Locatie: Vroomshoop
Berichten: 1.460
Stuur een bericht via MSN naar borgqueenx
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Folmer Bekijk bericht
Prachtspel, alleen als ik eenmaal een goede stad heb gebouwd en echt lekker lang bezig ben, maar er even mee moet ophouden lukt het mn iphone niet zo'n groot spel weer te laden, te zwaar ofzo(?). Hebben hier meer mensen last van?
Ja. Zeg dit tegen gameloft please. Zo'n mooi spel maar grote dorpen slikt het spel niet meer
  #37  
Oud 23-11-09, 10:10
yellowwebber yellowwebber is offline
• iOS 2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2008
Berichten: 8
Standaard Settlers

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Folmer Bekijk bericht
Prachtspel, alleen als ik eenmaal een goede stad heb gebouwd en echt lekker lang bezig ben, maar er even mee moet ophouden lukt het mn iphone niet zo'n groot spel weer te laden, te zwaar ofzo(?). Hebben hier meer mensen last van?
Heb ik ja. Erg vervelend. Hierdoor kan ik Romans laatste level niet uitspelen.
  #38  
Oud 23-11-09, 16:47
borgqueenx borgqueenx is offline
• iOS 8.3
• 8.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2008
Locatie: Vroomshoop
Berichten: 1.460
Stuur een bericht via MSN naar borgqueenx
Standaard

ik heb van gameloft gehoord dat volgende week hier een update voor komt.
  #39  
Oud 27-11-09, 18:37
JoGS JoGS is offline
• iOS 3.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2009
Berichten: 10
Standaard

Roman lvl 6 loopt vast bij mij ... Was ze netaardig ind epan aant hakken
  #40  
Oud 29-11-09, 18:59
kuotje's schermafbeelding
kuotje kuotje is offline
• iOS 5.0.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2009
Locatie: Den Bosch
Berichten: 2.038
Standaard

Te moeilijk spel voor de iPhone. Teveel mogelijkheden haha.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
App door review krijgen / hoe app meer diepgang te geven voor app store klaverentwee Ontwikkelen voor iOS 2 10-01-11 19:18
Originele Muziek voor de Settlers iPhone borgqueenx iPhone Apps 5 09-11-09 17:27

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 20:44.