//

De helft van vaste apps. weg

De helft van vaste apps. weg discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) In de zoektocht naar mijn WIFI vebinding (die ik nog steeds niet terug heb) ben ik nu ook ongeveer 10 van mijn apps op het ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone apps en games > iPhone Apps
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 15-11-09, 14:06
lucysprenkels lucysprenkels is offline
• iOS 6.0.1
• 6.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2009
Locatie: Abcoude
Berichten: 20
Stuur een bericht via MSN naar lucysprenkels
Standaard De helft van vaste apps. weg

In de zoektocht naar mijn Wi-Fi vebinding (die ik nog steeds niet terug heb) ben ik nu ook ongeveer 10 van mijn apps op het startscherm kwijt. Telefoontje (dus kan ik niet meer bellen) kontakten, agenda, het weer, calculator enz. Onderaan staat alleen nog de safari. Heb alle synchronisaties, herstel, fabrieksinstellingen die ik maar kon vinden hier geprobeerd maar niets helpt om ze terug te krijgen. Heeft iemand een oplossing?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 15-11-09, 14:09
De Generaal's schermafbeelding
De Generaal De Generaal is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 4.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2009
Berichten: 1.804
Standaard

Kijk eens of ze niet gewoon op de volgende pagina's staan? Dat heb ik ook wel eens, dan worden ze gewoon op een volgende pagina gezet. Gewoon een paar keer naar rechts swipen dus.
  #3  
Oud 15-11-09, 14:10
lucysprenkels lucysprenkels is offline
• iOS 6.0.1
• 6.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2009
Locatie: Abcoude
Berichten: 20
Stuur een bericht via MSN naar lucysprenkels
Standaard

Nee, ze zijn echt helemaal weg.
  #4  
Oud 15-11-09, 15:19
ℜuben's schermafbeelding
ℜuben ℜuben is offline
• iOS 5.0
• 5.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2009
Berichten: 214
Standaard

Zijn ze echt weg of alleen niet zichtbaar op je springboard? Aangezien je een jailbreak hebt zou je eens kunnen checken of ze nog aanwezig zijn in //private/var/stash/Applications/, daar staan de standaard apps die "fixed" in je iPhone aanwezig zijn.
  #5  
Oud 15-11-09, 16:40
PeerSientje PeerSientje is offline
• iOS 6.0
• 6.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 41
Standaard

Geen directe oplossing voor je, maar mocht je willen bellen, kan je wellicht het 'Zoek in iPhone' gebruiken.
Staat telefoon daar niet tussen, tja, dan echt zorgen maken.
Kan je telefoon wel vinden; kan je bellen, en weet je dat de app nog op de iPhone staat en alleen het icoontje ontbreekt.

NB: ik heb geen jailbreak, dus weet niet of dat dan anders zit...

Laatst gewijzigd door PeerSientje; 15-11-09 om 16:51. Reden: ik heb geen jailbreak
  #6  
Oud 15-11-09, 17:37
lucysprenkels lucysprenkels is offline
• iOS 6.0.1
• 6.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2009
Locatie: Abcoude
Berichten: 20
Stuur een bericht via MSN naar lucysprenkels
Standaard

Ben net even naar Mediamarkt gegaan en zij hebben een volledig herstel gedaan. Ik deed het dus blijkbaar niet volledig genoeg, maar ook zij hadden dit nog nooit meegemaakt. Ze staan er weer op gelukkig. Dank voor het support. Nou de Wi-Fi nog. zie wel modems maar kan geen verbinding maken. Morgen naar TMobile. Ik ben klaar met zoeken.
  #7  
Oud 23-02-10, 16:02
DwBrouwer DwBrouwer is offline
• iOS 3.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2010
Berichten: 1
Standaard

ik heb exact hetzelfde probleem! een aantal van mijn programmas zijn weg!!

dit komt omdat ik het thema white apple HD erop wilde zetten en daarvoor een aantal bestanden moest "toevoegen" aan de map var/stash/applications. alleen heb ik deze gegevens over de andere heengekopieerd waardoor de programmas dus niet meer bruikbaar worden!

heeft iemand enig idee waar ik deze informatie weer vandaan kan halen? op me iphone heb ik 3.1.2 en de iphone herstellen is ook geen optie, aangezien dan 3.1.3 automatisch erop wordt gezet!

eigenlijk hoef ik alleen de volledige bestanden van datgeen dat overschreven is en thats it! heeft iemand hier een idee

thanks in advance!!
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iCoontjes/Apps weg van Springboard?!! JasonXGaming iPhone Apps 2 26-04-11 15:02
Safari laadt helft van webpagina niet Iknietsnap iPhone algemeen 0 15-10-09 22:22
Helft van instellingen weg aer0101 Archief 3 28-06-09 22:22
Namen van de apps weg bramthemaster Archief 1 21-05-09 17:07
Alle Apps weg van Springboard Michaelhu iPhone Apps 0 18-09-08 21:19

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 21:26.