iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPhone Apps (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f118/iphone-apps-games/f63/iphone-apps/)
-   -   Call of Duty: World at War: Zombies (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f118/iphone-apps-games/f63/iphone-apps/48383-call-duty-world-at-war-zombies.html)

apotheosis 18-11-09 17:31

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door OiP (Bericht 385269)
1 map inderdaad. En meer komt via in App purchases. Bijbetalen dus :)

Hoelang doe je erover om het uit te spelen?

OiP 18-11-09 17:36

Moet je vragen aan mensen die het spel effectief aangeschaft hebben.

moi5992 19-11-09 19:18

Je kan het blijven spelen er blijven waves kome. Elke ronde worden ze sneller en komen ze met meer, tot je dood gaat, dan begin je weer opnieuw.
Het kan niet verslavender zijn :p

apotheosis 19-11-09 20:01

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door moi5992 (Bericht 385607)
Je kan het blijven spelen er blijven waves kome. Elke ronde worden ze sneller en komen ze met meer, tot je dood gaat, dan begin je weer opnieuw.
Het kan niet verslavender zijn :p

Oke,dankzij uw fout heb ik het toch aangeschaft :P

OiP 19-11-09 20:20

Is er mogelijkheid tot vrij rondlopen? Of is het beperkt tot stilstaand zombies afknallen?

CherryApple 19-11-09 20:30

kan lekker vrij rondlopen, zombies afknallen.
Maar vind de spelbesturing toch een hoop moeilijker dan spellen als Sandstorm of Eliminate !

apotheosis 19-11-09 20:40

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door CherryApple (Bericht 385636)
kan lekker vrij rondlopen, zombies afknallen.
Maar vind de spelbesturing toch een hoop moeilijker dan spellen als Sandstorm of Eliminate !

Hm,ik heb nu ook sandstorm en ravensword en ik houd niet zo van die besturing zenne,je moet als je wil draaien zo aan dat scherm komen,pf.Niet handig vind ik en het zorgt ervoor ik trager ben en men sneller kan afknallen of afmaken.

Ik heb alles liever alles met het knuppeltje zoals bij golden axe en dungeon hunter en streets of rage enz...

OiP 19-11-09 21:34

Besturing nog slechter vergeleken met Eliminate? Ach, iPhone is dan ook geen toestel om FPSs op te spelen.

apotheosis 19-11-09 23:03

Damn,effe gespeelt en ben altijd snel dood.

moi5992 21-11-09 19:56

heeft iemand anders hier problemen met online te spele?
Ik werk op wi-fi maar het zegt steeds dat deze verbinding niet geschikt is voor online te spelen.

harriepopov 06-12-09 00:39

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door moi5992 (Bericht 386227)
heeft iemand anders hier problemen met online te spele?
Ik werk op wi-fi maar het zegt steeds dat deze verbinding niet geschikt is voor online te spelen.

Ik heb dit probleem ook, maar steeds als ik controleer staat Wi-Fi wel degelijk aan.

Ik heb de echte versie van €7,99.

harriepopov 10-12-09 22:16

Ik kan nog steeds niet online spelen. Ik heb een profile aangemaakt, maar kan nergens op de site van codwaw zien of ik hem ook daar moet registreren.

Tevens is de 7,99 al van mijn rekening geschreven en ik dacht dat het misschien dan pas geactiveerd zou worden.

Iemand hier een oplossing voor?

ViktorR 14-12-09 17:46

Liever NOVA, COD ziet er echt zwaar *** uit grafisch gezien dan.

MsG 26-12-09 18:16

Ik doe dit spel dagelijks online. Ik vind het wel erg leuk als de andere spelers ook een beetje mee doen. Het is dezelfde modus als op de PC wanneer je daar de single player hebt unlockt.

Gabriel Antonyo 22-02-10 17:45

beste mensen,

ik heb de call of duty gekocht voor 8 euro, maar nu is er dus een update een app purchase kost 4 euro, alleen geeft die een melding van je hebt geen test account ofzo

iemand enig idee wat ik kan doen? heb alles verwijders opnieuw geinstalleerd lukt niet, mijn iphone is ook gejailbreaked en zo doet die nieuwe versie 1.2 het ook niet


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 22:05.