iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPhone Apps (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f118/iphone-apps-games/f63/iphone-apps/)
-   -   gratis bellen via iPhone (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f118/iphone-apps-games/f63/iphone-apps/48539-gratis-bellen-via-iphone.html)

scoop1 18-11-09 16:09

gratis bellen via iPhone
 
Is er app, waarmee je gratis kan bellen.

zoals bij smsen via Ping? :confused:

WDS001 18-11-09 17:06

 Verplaatst naar: App Store programma's

Skype is zo'n programma. Die vind je in de App Store. In Cydia zal je niet direct iets vinden.

Ravenge 18-11-09 18:20

Toch zou zoiets als Ping! uitgewerkt moeten worden om over en weer te kunnen bellen. Ik denk dat je toch behoorlijk binnenloopt in de App Store.

colliehome 18-11-09 18:21

Skype is zoiets zoals WDS001 voorstelt .... en er zijn er nog zulke

Runaque 18-11-09 19:02

Gratis is niet altijd gratis, met gratis bellen met Skype betekend dat je naar een andere Skype account kan bellen en niet naar GSM's of vaste telfoonlijnen, daar moet je belwaarde voor aankopen, maar dan betaal je wel een fractie van wat je normaal betaald per minuut als je met je GSM telefoneerd. Ik betaal bijvoorbeeld evenveel om naar Mexico te telefoneren als dat ik van GSM naar GSM telefoneer binnen België, naar de VS is het zelfs nog goedkoper, daar heb ik 0,5€ betaald om ongeveer een uur en half aan de lijn te hangen met iemand. :d

WDS001 18-11-09 21:28

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Runaque (Bericht 385305)
Gratis is niet altijd gratis, met gratis bellen met Skype betekend dat je naar een andere Skype account kan bellen en niet naar GSM's of vaste telfoonlijnen, daar moet je belwaarde voor aankopen, maar dan betaal je wel een fractie van wat je normaal betaald per minuut als je met je GSM telefoneerd. Ik betaal bijvoorbeeld evenveel om naar Mexico te telefoneren als dat ik van GSM naar GSM telefoneer binnen België, naar de VS is het zelfs nog goedkoper, daar heb ik 0,5€ betaald om ongeveer een uur en half aan de lijn te hangen met iemand. :d

Maar met Ping kan je ook niet gratis sturen naar gewone gsm's. Enkel naar iPhones en dat zal bij een gratis belapplicatie niet anders zijn. Met Skype kan je iig naar een andere iPhone bellen.

XIII 18-11-09 23:39

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Ravenge (Bericht 385294)
Toch zou zoiets als Ping! uitgewerkt moeten worden om over en weer te kunnen bellen. Ik denk dat je toch behoorlijk binnenloopt in de App Store.

Nee hoor, je komt niet eens in de AppStore...

Zal Apple echt niet toestaan!

Ravenge 19-11-09 05:28

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door XIII (Bericht 385414)
Nee hoor, je komt niet eens in de AppStore...

Zal Apple echt niet toestaan!

Toen ik me eigen zin herlas dacht ik, ja dat klopt haha

Runaque 19-11-09 06:53

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door WDS001 (Bericht 385375)
Maar met Ping kan je ook niet gratis sturen naar gewone gsm's. Enkel naar iPhones en dat zal bij een gratis belapplicatie niet anders zijn. Met Skype kan je iig naar een andere iPhone bellen.

Op voorwaarde dat op die andere iPhone ook Skype staat en als de app actief is, als ie afgesloten is heb je er niets aan.

DKKKK 19-11-09 09:50

Met een jailbreak worden de mogelijkheden al weer groter. Je kunt Skype dan op de achtergrond laten draaien en ook via 3G bellen.


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 19:49.