gezocht: spel waar spelers met een iPhone een woord vormen discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) ik heb ooit een filmpje gezien waarbij je met een groep iphone gebruikers een spel in de buitenlucht kon spelen, waarbij de spelers moesten rennen ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
gezocht: spel waar spelers met een iPhone een woord vormen
ik heb ooit een filmpje gezien waarbij je met een groep iphone gebruikers een spel in de buitenlucht kon spelen, waarbij de spelers moesten rennen naar een plek om zo een virtuele letter op te pikken. Met al die letters kon je dan een woord maken.
wie kent deze applicatie, of wie kent er nog leuke applicaties, die je in de openlucht ism een iPhone kunt spelen? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
ik ken dit spel niet, maar ik zou ook graag willen weten hoe dit heet klinkt leuk!
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
kan een gekocht spel niet meer overzetten op iphone | Ewoudhendriks | iPhone algemeen | 0 | 11-04-11 23:13 |
Windows: Waar kan ik met PayPal een Gif Card ? | aminozuur | iTunes | 6 | 13-04-09 22:28 |
waar herken je een orginele iphone 3G 16GB aan als je als leek er een tweedehands wil | mikeh | Archief | 2 | 11-01-09 12:45 |
|
|